Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


robotstofzuiger

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 01 Apr 2021 14:11

Re: robotstofzuiger

Hoe bedoel je vastlopen? Dat ie daar niet meer wegkomt?
Wij hebben een Roomba 900nogwat en ben heel tevreden!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 01 Apr 2021 16:35

Re: robotstofzuiger

Wij hebben zo'n "onzichtbare muur" bij onze Roomba. Ik gebruik die alleen zodat hij niet van de trap af valt maar mijn ouders hebben hem bij de converctorput staan, zodat hij daar niet op vast loopt. (zat bij ons bij de prijs in)
https://www.grandado.com/products/virtu ... gLeEPD_BwE

De rest herken ik niet echt, onze Roomba rijdt over de poten van onze salontafel heen en over de rails van de ensuite bijvoorbeeld, gaat allemaal prima. Maar ik kan zo niet zo goed inschatten hoe hoog de rand is bij de barkrukken en de krabpaal.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 01 Apr 2021 20:29

Re: robotstofzuiger

Wij hebben ook een Roomba en die rijdt zonder problemen over deurmatten en de onderplaat van de krabpalen heen.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3199

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 01 Apr 2021 21:15

Re: robotstofzuiger

Wij hebben er een van xiaomi mi roborock. Die heeft ook een onzichtbare muur.
Hele fijne stofzuiger. Nu ruim een jaar en nog steeds iedere dag tevreden.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Apr 2021 21:19

Re: robotstofzuiger

Het ligt er wel aan welke je hebt. We hebben beneden een uitgebreidere, die loopt niet snel vast. Boven een simpelere en die crasht al op de stoelpoot van de Poäng stoel die we hebben staan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny