Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bang voor het luchtalarm

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Nov 2013 13:32

Bang voor het luchtalarm

Zijn er nog meer kindjes bang voor het alarm?

Ik had B expres opgehouden omdat ze er hysterisch wakker van wordt en dan niet meer slaapt. Om 12u zaten we dus lekker een boterhammetje te eten.
Nu hebben we het geluk dat er hier 2 vlakbij staan, dus je hoort ze goed en hard.
B was er echt serieus bang van, ze kroop zowat in me, begon te huilen met een dikke pruillip, bleef maar neeneenee roepen en was aan het zwaaien met haar handjes dat het moest stoppen.
En nu wil ze (alsnog) niet slapen :(
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Nov 2013 13:42

Re: Bang voor het luchtalarm

Hier niet voor het luchtalarm maar wel voor andere geluiden zoals je al wist. Als we op de kinderboerderij lopen schrikt ze van de varkens, de koeien en word dan ook intens verdrietig en angstig. Dit had ze al vanaf 8 maanden, geluiden van andere kinderen ed. uiteindelijk is ze nu gewend aan veel geluiden. Wist ook niet goed wat ik ermee moest, denk dat je alleen maar gerust kunt stellen en proberen voor te bereiden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Nov 2013 13:45

Re: Bang voor het luchtalarm

Ja heb haar bij me genomen, gezegd dat er niets kan gebeuren.

B is maar voor heel weinig bang, maar de dingen waar ze bang voor zijn zijn echt van die indringende geluiden (van die hand droog blowers, de papier snij machine enz).


En nu maar hopen dat ze zo gaat slapen, dan kan ik rustig lunchen zonder dat mn dochter alles jat hahaha
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Nov 2013 13:48

Re: Bang voor het luchtalarm

Ja het is echt vervelend omdat ze zo schrikken, weet er alles van. N. doet nog steeds haar handen op haar oren als ze iets niet prettig vind. Vaak blijft de schrik ook nog even hangen. Probeerde haar maar meteen af te leiden maar meestal hebben ze daar helemaal geen zin in.
<<

Emmayess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 03 Sep 2013 15:44

Bericht 04 Nov 2013 13:55

Re: Bang voor het luchtalarm

Ik zou ook zeggen, radio wat harder en afleiden. Hopelijk helpt dat.
<<

Anoniem186

Bericht 04 Nov 2013 14:20

Re: Bang voor het luchtalarm

Mijn dochter was er ook echt bang voor.

Ik was het een keer helemaal vergeten toen we in de tuin aan het spelen waren. Dus toen zei ik: "naar binnen gaan en deuren en ramen dicht als het alarm af gaat". Dat vond ze grappig en sindsdien doen we dat en is ze over haar angst heen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 04 Nov 2013 14:22

Re: Bang voor het luchtalarm

Hier geen idee, maandag is hij op het kdv. hier is M. de eerste 6 maanden bang geweest voor het niezen van mijn vriend :angel: Gelukkig was het op een dag over.
M:21072011
J :08012014
<<

ChiQ

Bericht 04 Nov 2013 14:30

Re: Bang voor het luchtalarm

Julian is niet bang voor het luchtalarm maar hij is hier dan ook niet zo luid maar als hij bijv in zijn spel is, en ik nies, schrikt hij omhoog en gaat huilen, heel zielig, of bijv de Nespresso maar die is ook heel vervelend, alsof er halve aardbeving gaande is.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Nov 2013 14:33

Re: Bang voor het luchtalarm

Oh dat niezen, zo herkenbaar! Duurde hier ook een jaar ofzo en nog kan ze zich rotschrikken daarvan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers