Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 25 Jun 2021 15:12

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij wilden sowieso op een vrijdag na de zomervakantie. Ik werkte in die tijd bij Walibi, dus zo kon ik nog mooi bijna 3 maanden fulltime werken, om de bruiloft te bekostigen.

Teveel in de herfst wilden we ook niet i.v.m. het weer. Dat bracht ons op begin september. De eerste vrijdag van september was dat jaar vrijdag 7 september, precies vijf jaar nadat we elkaar leerden kennen.

Zodoende uitgekomen op 7 september 2007. Deze datum klopte precies en klonk ook nog eens leuk.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 28 Jun 2021 07:57

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij zijn toen getrouwd op een dag dat t gratis of heel goedkoop kon...we hadden heel veel liefde,maar heel weinig geld.
T was winter en ik kreeg t jawoord zowat niet over mn lippen omdat t ijskoud was... de verwarming in het stadhuis had t begeven.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 784

Geregistreerd: 11 Jan 2022 11:02

Bericht 11 Jan 2022 11:54

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij zijn getrouwd op 9-9 om 9 uur. We hebben het pas heel kort vooraf geregeld, en waren stomverbaasd dat die datum en dat tijdstip nog vrij waren bij het stadhuis.

Vermoedelijk doordat dit in 2008 was in plaats van 2009...
T (2008) en I (2013)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 11 Jan 2022 19:17

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Kreeft schreef:Mijn vriend heeft me vorig jaar op mijn verjaardag (17-7) ten huwelijk gevraagd. We wilde allebei graag het jaar daarna trouwen. In de zomer. We waren al snel uit onze (populaire) trouwlocatie, en daar waren niet heel veel opties meer. 1 datum was nog vrij in de zomer, omdat veel mensen deze niet aandurfde. En nu gaan we morgen over 7 weken trouwen, vrijdag 13 augustus! Een week daarna zijn we 12,5 jaar samen.


Dit is door Corona niet doorgegaan. Onze nieuwe datum is nu 19-06-2022. Op een zondag! Hopen dat dit nu wel door kan gaan.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Jan 2022 19:33

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Als wij ooit gaan trouwen wordt het iig een datum met de 8 erin. Omdat het cijfer 8 wel heel centraal staat. Iedereen van het gezin is geboren met een datum met de 8 erin. Stiekem hoop ik 8-8-2028 maar dat zal wel niet 😅
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers