Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 26 Aug 2020 11:49

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Geheel willekeurig, vandaag 6 jaar geleden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Aug 2020 12:17

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij hebben gekeken wanneer we samen een een weekend vrij hadden :laughcry: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 26 Aug 2020 17:02

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Gefeliciteerd Derpy!
Hier ook vandaag, maar dan 4 jaar geleden.
En inmiddels alweer gescheiden helaas ?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Sep 2020 01:33

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij wilden persé op een vrijdag net na de zomer, zodat ik de zomermaanden lekker veel uren kon maken om de boel te bekostigen. Vanwege het weer wilden we niet na september. Uiteindelijk uitgekomen op de dag dat we elkaar precies vijf jaar kenden: 7 september 2007.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 08:26

Bericht 26 Sep 2020 18:59

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Ik wilde er vrij zeker van zijn dat we nog kans hadden op mooi weer. "Helaas" besloot onze volledige vriendengroep hetzelfde jaar te willen trouwen dus het werd wat krap qua datums ?.

Uiteindelijk werd het 19 september 2008.
<<

Anoniem307

Bericht 26 Sep 2020 19:56

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Prachtige datum, weilandjes.wij 9 jaar later. ?
<<

ikke68

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 21 Jun 2021 09:35

Bericht 24 Jun 2021 16:16

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij zijn op 02-10-1993 getrouwd en die datum is gekozen omdat mijn oma heel erg ziek was en ik haar er heel erg graag bij wilde hebben. En toen we bij het stadhuis waren waren er twee datums 2 oktober en anders pas december.
2 oktober viel wel op een zaterdag maar dat vonden we niet erg we hebben er toen een dubbel feest van gemaakt want 3 oktober ben ik jarig. (En nu is het wel makkelijk want mijn man onthoud in ieder geval 1 datum en weet dan ook de andere.)
<<

Anoniem319

Bericht 24 Jun 2021 16:22

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij zijn geregistreerd partners geworden op 12-1-21, gewoon omdat we dat wel mooi vonden staan.
<<

Anoniem319

Bericht 24 Jun 2021 16:23

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Haha, oh wat een oud topic al! Maar leuk dat ik nu eindelijk ff mee kon doen :)
<<

Anoniem310

Bericht 24 Jun 2021 16:36

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Ik hou van de lente en van pioenrozen, dus we zijn begin mei getrouwd, alweer 10 jaar geleden.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 24 Jun 2021 17:31

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij zijn echte najaar mensen. Beide ook in okt jarig. Echter lukte het ons niet om een geschikte datum in okt te vinden dus hebben wij voor 24-09-2022 gekozen. En dat voelde voor ons goed.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 24 Jun 2021 17:44

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Op 9 juni ten huwelijk gevraagd en een jaar later op 9 juni getrouwd. We waren toen op 2 dagen na ook 6,5 jaar samen.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Jun 2021 21:58

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Eloise schreef:Ik hou van de lente en van pioenrozen, dus we zijn begin mei getrouwd, alweer 10 jaar geleden.


Jeetje, heeft jouw man hier niks over te zeggen gehad? Dat jij van pioenrozen houdt en van de lente, trek je hem er zo in mee? Man man man, dat egoïsme van sommige vrouwen toch!

Yup, zo doe jij. Vanzelfsprekend is volledig logisch uit jouw verhaal dat je man ook van de lente houdt of zelfs pioenrozen, anders was hij toen niet getrouwd. Maar dat staat er niet, er staat wat jíj wil. Je moet je nu wel verwoorden hoor, een trouwerij gaat tenslotte om 2! mensen. En niet alleen wat jij wil. 😜
Afbeelding
Afbeelding
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 24 Jun 2021 22:13

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

ikke68 schreef:Wij zijn op 02-10-1993 getrouwd en die datum is gekozen omdat mijn oma heel erg ziek was en ik haar er heel erg graag bij wilde hebben. En toen we bij het stadhuis waren waren er twee datums 2 oktober en anders pas december.
2 oktober viel wel op een zaterdag maar dat vonden we niet erg we hebben er toen een dubbel feest van gemaakt want 3 oktober ben ik jarig. (En nu is het wel makkelijk want mijn man onthoud in ieder geval 1 datum en weet dan ook de andere.)


Haha wat leuk, ik denk dat je by far het langst getrouwd bent van dit forum 😄
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 24 Jun 2021 22:15

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Mijn vriend heeft me vorig jaar op mijn verjaardag (17-7) ten huwelijk gevraagd. We wilde allebei graag het jaar daarna trouwen. In de zomer. We waren al snel uit onze (populaire) trouwlocatie, en daar waren niet heel veel opties meer. 1 datum was nog vrij in de zomer, omdat veel mensen deze niet aandurfde. En nu gaan we morgen over 7 weken trouwen, vrijdag 13 augustus! Een week daarna zijn we 12,5 jaar samen.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 25 Jun 2021 04:40

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wat mooi kreeft, al zolang samen en dan nu trouwen, zo dicht bij elkaar 🥰

Wij konden geen vrij krijgen buiten de zomervakantie en wilde daarna wel meteen vakantie.
Maar mijn schoonbroer heeft alleen bouwvak vrij en hun zijn dan 3 weken op vakantie dus ik wilde de 2 weken voor de bouwvak trouwen. De ene dag was mijn oma jarig maar dementerend dus ze kon er niet bij zijn. Dus dat vond ik niet fijn als mijn opa er niet naar toe kon. Vandaar dat ik voor de andere vrijdag heb gekozen.
En gelukkig maar, mijn opa heeft zijn eerste kleinkind zien trouwen, paar dagen erna wist ik dat ik zwanger was dus meteen gezegd en daar was hij toen zo blij mee, zijn eerste achterkleinkind! De dag na mijn oma haar verjaardag is mijn opa overleden.
Mijn opa en oma waren alles voor mij dus ik ben blij dat hij dat nog heeft meegekregen. Jammer genoeg heeft hij zijn eerste achterkleinkind nooit kunnen ontmoeten.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 25 Jun 2021 06:14

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij vonden juni een mooie maand, maar mijn broer en schoonzus waren net iets eerder met plannen en trouwden in het zelfde jaar.
Uiteindelijk is het voor ons 2 september geworden. Nog wel in de zomer maar niet meer in de zomervakantie.
Dit jaar zijn wij al weer 10 jaar getrouwd.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem324

Bericht 25 Jun 2021 06:41

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Ik weet het niet meer 🙈
Mei vinden we een fijne maand, dus daarom hebben we voor mei gekozen. De exacte datum heeft volgens mij geen reden.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 25 Jun 2021 07:29

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij wilden eigenlijk trouwen op de dag dat we 2 jaar verkering hadden (17-12-2007), maar dat viel op een maandag. Vond ik geen leuke dag, dus dachten we het gewoon een maandje op te schuiven zodat het toch nog iets met 17 was. Alleen op 17 januari is mijn moeder jarig, een week opschuiven op 24 januari was de opa van mijn man jarig, dus hebben we er nog maar een dagje later van gemaakt (omdat dat op een vrijdag viel en daar de voorkeur toch wel naar uitging) en werd het 25 januari.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Jun 2021 07:52

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Onze wettelijke trouwdatum wordt 14 september 2021, dat was de eerst mogelijke gratis datum in t gemeentehuis :D
Onze 'feestdatum' wordt waarschijnlijk 22-4-22, omdat dat op een vrijdag is en we 22 en 22 wel leuk vinden staan.
<<

ikke68

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 21 Jun 2021 09:35

Bericht 25 Jun 2021 07:53

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Gympie schreef:
ikke68 schreef:Wij zijn op 02-10-1993 getrouwd en die datum is gekozen omdat mijn oma heel erg ziek was en ik haar er heel erg graag bij wilde hebben. En toen we bij het stadhuis waren waren er twee datums 2 oktober en anders pas december.
2 oktober viel wel op een zaterdag maar dat vonden we niet erg we hebben er toen een dubbel feest van gemaakt want 3 oktober ben ik jarig. (En nu is het wel makkelijk want mijn man onthoud in ieder geval 1 datum en weet dan ook de andere.)


Haha wat leuk, ik denk dat je by far het langst getrouwd bent van dit forum 😄

ik denk ook dat ik de oudste ben op het forum qua leeftijd . Maar ik zeg altijd je bent zo oud als je je eigen voelt
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 25 Jun 2021 09:40

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Haha zo is dat ook. Leuk dat je hier bent hoor!
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 25 Jun 2021 11:18

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Wij hebben gekeken wanneer er plek was voor de bevalling van de 2e. Compleet random. Dat is voor man soms nog wel lastig. Die heeft iets met getallen en patronen. Hij kan niks met deze datum!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Jun 2021 13:18

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

De dag waarop we elkaar tegenkwamen werd tig jaar later onze trouwdatum. En 9 maanden later werd het mooiste huwelijkscadeau geboren.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 25 Jun 2021 14:56

Re: Trouwdatum; hoe zijn jullie daarbij gekomen?

Lejow schreef:Onze wettelijke trouwdatum wordt 14 september 2021, dat was de eerst mogelijke gratis datum in t gemeentehuis :D
Onze 'feestdatum' wordt waarschijnlijk 22-4-22, omdat dat op een vrijdag is en we 22 en 22 wel leuk vinden staan.


Gefeliciteerd! Ik had nav jouw topic niet door dat jullie ook echt gingen trouwen, dacht alleen informatie inwinnen maar leuk! Heel veel geluk samen!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers