Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boho Tiffin

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Jul 2020 14:24

Boho Tiffin

Ik heb al een aantal jaren een Boho Tiffin.
Afbeelding

Ik wil hem nieuw leven inblazen.
Wie heeft er inspiratie?

De bakjes zijn niet heul groot, en graag wil ik er ook mijn tussendoortjes in meenemen. Tips daarvoor lees ik ook graag!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Jul 2020 14:49

Re: Boho Tiffin

Ik kende het niet maar ik zie dat het bakjes voor tussendoortjes zijn, wat ziet dat er leuk uit!

Ik zou ze dan zelf vullen met
- mix van noten/rozijnen
- worteltjes/bleekselderij
- een gekookt ei zal wel niet passen?
#teammaple🍁
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Jul 2020 15:13

Re: Boho Tiffin

Ja, leuk zijn ze hè ?
Daarom moet ik hem ook echt weer van stal halen.

Je kan er als het goed is ook lunch in meenemen. Dat deed ik ‘vroeger’. Alleen ik weet niet meer wat eigenlijk.

Ik denk dat een ei wel past. Een bakje is iets groter dan de rest. Dat is sowieso wel een goede. En stukken groenten ook!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Jul 2020 15:31

Re: Boho Tiffin

Qua lunch zou ik dan de losse items van een salade er in stoppen denk ik. Maar dan heb je alsnog een grote bowl nodig om het dan weer in te stoppen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem300

Bericht 29 Jul 2020 16:18

Re: Boho Tiffin

@bloom
Is het wel groot genoeg voor bv een salade ofzo?
Ik ben namelijk naar zoiets op zoek voor als ik in september weer naar school ga en vindt deze wel echt super leuk.
Ik neem vooral salades enz. Mee en crackers o.i.d.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 29 Jul 2020 17:46

Re: Boho Tiffin

Ja, je hebt ook een versie met twee bakjes. Die is echt voor salades!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem300

Bericht 29 Jul 2020 18:09

Re: Boho Tiffin

Ooh top dank je wel, dan ga ik hem toch maar aanschaffen
<<

Anoniem290

Bericht 27 Aug 2020 14:44

Re: Boho Tiffin

Ik vind ze zo leuk! Je moet ze wel recht houden toch? Las dat ze anders lekken.

Ik zou er denk ik noten in doen, idd een gekookt ei (evt doorsnijden dan), tomaatjes, chocola, passen rijstwafels erin?
<<

Anoniem300

Bericht 28 Aug 2020 10:01

Re: Boho Tiffin

Er zit standaard een netje bij die je als tasje kunt dragen zo blijft hij recht.
Soep enz. Kan er inderdaad niet in.
En een gekookt ei kan er gewoon zo in zonder door te snijden.

Ik heb hem afgelopen week pas voor het eerst gebruikt na de vakantie. Ik heb uiteindelijk toch de grootste gepakt kan lekker veel in.
Ik had, als avondeten, 2 bakjes met sla (met pasta, komkommer, tomaat, ei augurkjes en uitjes erin)gedaan maar dat was echt te veel, 1 bakje is een flink (groot) bord vol met sla).
In het bovenste bakje had ik een afsluitbaar bakje met slasaus en nootjes ingedaan.

Ook heb ik er wraps in gedaan (wel een keer door de midden snijden) en crackers, ideaal geen kruimels meer in de tas en geen kapotte crackers meer.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers