Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk bed heeft jullie kind?

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Jul 2020 19:09

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Onze oudste slaapt in deze: https://www.babyentiener.nl/flexa-class ... ewash.html, maar nog gewoon laag. Als ze wat ouder is, kan er dus een halfhoogslaper van genaakt worden. We hebben de glijbaan er niet bij ? en we hebben em trouwens hier in een tweedehands winkel op de kop getikt, deze nieuwprijs had ik er absoluut niet voor betaald.
december 2016
juli 2019
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 26 Jul 2020 20:55

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Wij hebben (nog steeds - op de foto is onze oudste 5) dit bed, nu slaapt de jongste er.
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Jul 2020 21:05

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Die is heel leuk Parel!

Ik zie meer leuke bedden voorbij komen ook ?
Twijfel zelf nu tussen de Hemnes van de Ikea (dochter vond het al helemaal een goed idee dat er iemand bij haar kan komen logeren, hoewel dat echt nog wel even zal duren, haha) of een (half)hoogslaper met zo'n hutje eronder zodat ze daar een fijn plekje van kan maken. Lijkt me met opmaken idd minder handig en ook dat je er minder makkelijk naast gaat zitten voor het voorlezen oid.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 26 Jul 2020 21:35

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Het is met opmaken wel echt even wat onhandiger inderdaad! Mijn oudste heeft een hoogslaper met bureau eronder en dat is helemaal een crime.

Mocht ik een volgende bed uitzoeken, wil ik een bed zoals hieronder of een twijfelaar, zodat ik ernaast kan duiken ;
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Jul 2020 21:45

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Oh ik had vroeger een hoogslaper als student. Was echt een gedoe dat verschonen. Kon ook niet rechtop in bed zitten, dus sowieso was dat achteraf gezien niet ideaal. Maar anders was mijn kamer helemaal klein.

Voor onze zoon heb ik net een bedhuisje gemaakt. En zelfs in 70x140 kan ik er prima naast liggen hihi.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 27 Jul 2020 14:35

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Ze hebben allebei een simpel bed met zo’n metalen frame. De één een eenpersoons, de ander een tweepersoons.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 15:26

Bericht 27 Jul 2020 21:40

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Voor mijn oudste heb ik voor twee tientjes een superstevige halfhoogslaper met bureau van Flexa via Marktplaats gekocht en die in een leuk kleurtje geschilderd. Voor de jongste wilde ik ook zoiets en toen heb ik in de winkel een halfhoogslaper van flexworld gekocht. Ik zou deze echt niet aanraden (al is het nu wel verbeterd begreep ik). Het bed is erg gammel, en we hebben het al op verschillende plaatsen extra moeten verstevigen.
Een halfhoogslaper is wel lastig qua verschonen, maar mijn kinderen vinden het heerlijk om eronder te spelen en op kleine kamertjes vind ik wel fijn qua ruimte.
<<

Anoniem316

Bericht 27 Jul 2020 22:36

Re: Welk bed heeft jullie kind?

Dochter heeft de Stuva van Ikea. Sinds enkele weken slaapt ze in de hoogslaper opstelling en heeft ze een heel knus zitje eronder gemaakt. Schattig.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers