Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 25 Jul 2020 16:54

Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M

De Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M gaat uit de collectie volgens mij, zo jammer want dat is enigste broek die mij goed/lekker zit.
Ik draag maat 29/30

Heeft iemand enig idee welke broek hier op lijkt of tips wat ik nu kan kopen ? help
<<

Anoniem290

Bericht 26 Jul 2020 14:38

Re: Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M

Oh die zaten mij ook altijd goed vroeger. En toen veranderden ze er iets aan en nu zitten ze me niet meer mooi. Misschien zijn ze er in volledige lengte en dat je dan lengte 28 ofzo neemt?

Ik draag zelf altijd seven for all mankind. Die zijn er ook in 7/8 lengte, maar dan heb je het wel over een andere prijsklasse.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Jul 2020 15:46

Re: Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M

LTB heeft ook lengtemaat 28, heel handig. En Denham ook, maar die zijn prijziger.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 26 Jul 2020 18:32

Re: Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M

Thanx for the tips

100 euro vind ik wel duur max 50 euro
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 27 Jul 2020 16:05

Re: Skinny Regular Ankle Jeans van de H&M

Oh echt? Dit zijn echt mijn favoriete broeken. Goed dat je het zegt, kijken of ik nu nog wat kan inslaan dan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron