Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav: jouw kledingstijl

<<

Anoniem293

Bericht 27 Jul 2020 17:17

Re: Nav: jouw kledingstijl

minoessepoes schreef:Ik draag juist veel liever rokjes en jurkjes dan broeken en vind dat over het algemeen heel comfortabel zitten. Dat zijn dan dus ook meestal geen nette jurkjes maar van tricot of gebreid in de winter bijvoorbeeld, in de zomer veel zwierige rokjes met een basic shirt er op.

Meestal combineer ik jurkjes en rokjes met sneakers, maar ik heb ook cowboylaarzen met zo’n ijzeren neus, gouden enkellaarsjes, Timberlands en lak leren dr. Martens. Een beetje stoer en meisjesachtig gecombineerd. Ik hou er wel van als het een klein beetje schuurt tegen ordinaire maar door het juist te combineren nog steeds stijlvol is.

Qua broeken draag ik bijna alleen nog maar flared, ik heb nog maar 1 zwarte skinny jeans eigenlijk.

Tien jaar geleden combineerde ik meisjes achtig en stoer ook al wel, toen droeg ik eigenlijk bijna nooit broeken. Ik denk dat er niet heel veel veranderd is in mijn stijl behalve dat het met de tijd en mijn leeftijd mee gegroeid is.


Van jouw stijl zou ik wel eens foto’s willen zien. Klinkt heel erg leuk. Heb je favoriete shopadresjes of merken?
<<

Anoniem293

Bericht 27 Jul 2020 17:21

Re: Nav: jouw kledingstijl

Ik hou van romantische kledingstijl. Kant, roezels en dat soort dingen. Naar mijn werk draag ik vaak rokjes, jurkjes of een jeans met een blouse. Dan zou ik mijn kledingstijl als netjes.

Privé meestal een broek tenzij ik uitga dan vaak wel een jurkje of rokje.

Ik shop graag bij boetiekjes. Bij grote winkelketens kom ik bijna nooit.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers