Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

<<

Anoniem290

Bericht 23 Jul 2020 10:14

Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Ik ben al druk aan het pinteresten, ondanks dat onze bovenverdieping nog gebouwd moet worden. Onze kinderkamer krijgt een vide en daar tegenover een glazen wand. Dus ik ben een beetje zoekende naar een goede indeling.

Maar welke kleuren/behang enz hebben jullie? Wat ligt er op de vloer (wij willen waarschijnlijk pvc boven in houtlook en dan wil ik een Perzisch tapijt in pastelkleuren). Onze dochter zal 3 zijn als we verhuizen.

Ben benieuwd naar wat foto’s!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jul 2020 10:22

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Niks bijzonders. 1 grijze muur en de rest wit.
Er hangt ook niks aan de muur ofzo.

Onze eigen slaapkamer is ook 'saai'.

Totaal niet Pinterest waardig iig haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 10:22

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Klinkt alsof het een toffe kamer kan gaan worden!

Wij zijn ook bezig met O's kamer. Dat is juist geen moderne maar een oude zolderkamer (ook met vide), dus een beetje krakkemikkig hier en daar maar dat heeft wel zo z'n charme bij een zolderkamer vind ik. Wel hebben we er vorig jaar een nieuwe dakkapel in laten zetten en er zit net een nieuwe frisse vloer in. We zijn er nog mee bezig dus let niet op de rommel die er staat, dat gaat nog weg. Als het goed is kan hij dit weekend eindelijk over!
Z'n nieuwe bed staat er al en een nieuwe commode. Verder komt er een klein kindertafeltje en van die nep Eames stoeltjes onder de ramen naast de commode, op een autowegkleedje. Dat is de set die nu in de woonkamer staat maar weg moet ivm de box die beneden komt. Dus dat past hier leuk vind ik. In de kast onder de videtrap komen de boeken en het speelgoed te staan. En deze poster komt aan de muur:

Afbeelding

Hieronder volgen zo wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Jul 2020 10:37

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Savi schreef:Niks bijzonders. 1 grijze muur en de rest wit.
Er hangt ook niks aan de muur ofzo.

Onze eigen slaapkamer is ook 'saai'.

Totaal niet Pinterest waardig iig haha.


Haha, klinkt als onze huidige slaapkamer. Alle muren wit, kasten en beddengoed wit, boxspring lichtgrijs. Ik ga zelf wel lekker op saai haha.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Jul 2020 10:39

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Oh wat een leuke kamer Marin! Echt sfeervol. Ik twijfel nog of ik meteen een trap wil, zou een driejarige daar niet af gaan vallen? Ik hoop dat ze tegen die tijd nog in haar ledikantje slaapt, dan kan ze denk ik beter wennen. Ik vind het ook een beetje moeilijk wat ik met de ramen moet. Die zijn van vloer tot plafond. In between gordijnen en daar overgordijnen overheen voor verduistering? Aan de buitenkant komen screens.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 10:42

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Ja die trap is lastig he. Wij gaan er waarschijnlijk voorlopig toch zo'n traphekje omheen zetten. Hij kan prima er zelf op en af maar ik ben wel een beetje bang voor nachtelijke/ochtend klimperikelen en hij heeft nogal de neiging om weg te rennen als hij iets niet wil en ik zie hem dus zo ongecontroleerd daar op rennen. Als je het nieuw kunt bouwen kan je misschien kiezen voor later een trap toevoegen of een trap direct met een mooier houten hekje er om heen ofzo.

Gordijnen enzo heb ik geen verstand van, maar ik zou met hoge ramen uitkijken dat het wel stevig genoeg is en hoe doe je het met luchten? Ergens een klein raampje is dan wel fijn, want je kunt onmogelijk een grote deur helemaal open zetten (tenzij je er steeds bij bent).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Jul 2020 11:45

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Marin, dat is wel een goed idee, meteen een trap met een soort hekje. Of een ladder, die we er in het begin niet neerzetten (ik weet niet precies hoeveel plaats er gaat zijn voor een trap).

De ramen hebben raamwerk, dus er zijn (bovenste) delen die kunnen kiepen om te luchten.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 23 Jul 2020 12:55

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Zou ook wel even willen showen maar kan iemand mij vertellen hoe ik hier een foto kan plaatse??
<<

Anoniem295

Bericht 23 Jul 2020 12:57

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Oh Marin, ik zou als kind dolgelukkig zijn geweest met die kamer! :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 13:02

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Maple schreef:Oh Marin, ik zou als kind dolgelukkig zijn geweest met die kamer! :love:


Ik ook! Ik vind het echt de leukste kamer van het huis.
Ik sliep als kind ook op een zolderkamer, wel veel minder leuk dan deze, maar heb er hele goede herinneringen aan.
De vorige eigenaar van het huis had het huis trouwens overgenomen van z'n ouders en hij is dus in deze kamer opgegroeid. De kleuren rood en blauw zijn dus nog van zijn kamer en dat vonden we eigenlijk wel gewoon leuk zo, dus houden we zo. Lekker beetje authentiek, niet te hippig.

Op den duur gaan we trouwens nog een echte klerenkast kopen voor hem hoor, maar voor nu volstaat de commode hopelijk en zolang hij nog nachtluiers aan heeft vind ik het een stuk fijner om hem gewoon op een aankleedkussen te kunnen leggen. Dus dit was de beste goedkoopste optie voor nu.
Oh en het bed is van m'n halfzusje geweest, dat vind ik ook leuk.
Laatst gewijzigd door Marin op 23 Jul 2020 13:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 13:03

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Neno schreef:Zou ook wel even willen showen maar kan iemand mij vertellen hoe ik hier een foto kan plaatse??


Uploaden in de app van MyAlbum en dan de code tussen de IMG code hier plaatsen! [img ][ /img] maar dan zonder spaties.
Let's discover the world together.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 23 Jul 2020 13:16

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Thanks marin voor de tip maar ik kom er niet uit, ben zo slecht hierin. Maar waar staat die code dan? Ik heb de foto’s nu wel in my album ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 13:19

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

In de app moet je dan op de foto klikken en dan op de drie puntjes rechtsboven en dan op share en dan de link kopieren. En dan hier op het forum op de IMG code klikken (als je op het volledige reageerscherm zit) of de code zoals ik m hierboven gaf overtypen zonder spaties en de link plakken.
Als je een iPhone hebt is het misschien anders, dit is voor Android en met de app, niet de mobiele website.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 23 Jul 2020 13:26

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Ohh Marin wat een heerlijke leuke kamer! Daar gaat ie vast veel plezier beleven!
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 23 Jul 2020 13:30

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Grrrr nou zie het niet? heb iPhone idd dus misschien toch anders. Sorry voor het vervuilen van het topic!

Maar gave ruime kamer marin!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Jul 2020 14:41

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Heb je ze via de website geüpload Neno? En dan probeer je het nu wel via de app?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jul 2020 14:44

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Zowel in de app als op de mobiele site kan je een foto aantikken om deze 'los' te bekijken. Dan klik je rechtsboven op de 3 puntjes, kies je 'delen' (of share in het Engels) en dan is het afhankelijk van je apparaat of de code direct gekopieerd kan worden of dat je deze even in notities moet plakken en vanuit daar kopiëren.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Jul 2020 14:53

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Kun je inmiddels dan ook foto’s uploaden in de app Savi? Ik was nog steeds in de veronderstelling dat je zowel app als site nodig had!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 14:59

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Zora schreef:Kun je inmiddels dan ook foto’s uploaden in de app Savi? Ik was nog steeds in de veronderstelling dat je zowel app als site nodig had!


Ik gebruik alleen maar de app! Dus ja is het antwoord. Ik geloof wel dat je op de site de code makkelijker kunt kopiëren (dat zal Savi weten). Maar ik vind gewoon de app prima in gebruik. Photobucket was fijner maar dit is een prima alternatief.
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Jul 2020 15:27

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Mijn zoon heeft wel een leuk kamertje vind ik. Ik heb er in ieder geval mijn best op gedaan en we vinden het er beide erg gezellig. Ik zal eens nadenken om een foto te plaatsen.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jul 2020 15:58

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Zora schreef:Kun je inmiddels dan ook foto’s uploaden in de app Savi? Ik was nog steeds in de veronderstelling dat je zowel app als site nodig had!

Ja al heel lang hoor!

Het is wel zo dat de site (het hele idee achter de site dus) niet is voor het delen van losse foto's itt Photobucket is bijv. Dus een losse foto delen is (en blijft) wat omslachtig op een mobiel apparaat. Ondanks mijn verwoede pogingen om dat te verbeteren wordt mijn stem niet gehoord. :snik:
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 23 Jul 2020 16:04

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Zora schreef:Heb je ze via de website geüpload Neno? En dan probeer je het nu wel via de app?


Ik heb de foto’s met mijn camera IPhone gemaakt, van de foto’s naar de app van my album gezet. Ik zie de puntjes wel en dan kan ik delen via WhatsApp etc. Maar ik zie nergens de code van de foto zeg maar.

Sorry jongens maar ik ben hier zo slecht in?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Jul 2020 16:19

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Wat een toffe kamer, Marin!

De slaapkamers hier zijn voor de oudste donker aubergine met lila en gouden/okergele accenten en de jongste heeft een perzikachtige kleur gecombineerd met een lichtere tint.

Beide hebben een witte vloer en een rotan/naturel bed.

Op m’n Instagram (@huisjeopdehei) heb ik wel foto’s staan. Uploaden lukt nu niet met m’n mobiel.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Jul 2020 16:34

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Ik zie ook niet in de app hoe het moet Neno! Mij lukt het alleen via de site ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jul 2020 16:40

Re: Hoe zien jullie kinderkamers eruit?

Zien jullie dit niet in de app? (of iets soortgelijks voor iPhone)

Dit is al als je de foto hebt geupload en je in de app eerst naar 't album en dan de individuele foto gaat.

Klik op de puntjes rechts boven

Afbeelding

Dan op share
Afbeelding

Dan die link kopiëren
Afbeelding

En dan hier die link in 't forum plakken met de img code (die ik gewoon zelf typ maar je kunt ook vanuit de volledige reactiepagina erop klikken)
Afbeelding
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers