Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rotterdam met kids

<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 18 Jul 2020 07:31

Rotterdam met kids

Ik ga in de zomervakantie naar Rotterdam met twee kids (6 en 9). Wat is leuk om te doen? Toffe lunchplekken? Leuke tips?

Zelf had ik al de Speelfabriek, streetart bekijken en restaurant Op het Dak.

Hoor graag welke tips jullie hebben!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 18 Jul 2020 07:34

Re: Rotterdam met kids

Vliegtuigen spotten bij brasserie Waalhaven (langs de start/landingsbaan van Rotterdam Airport)
Koopgoot?
Rotterdam heeft een heleboel musea. Maritiem museum bijvoorbeeld
Erasmusbrug, Euromast, midgetgolfen onder de Euromast
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jul 2020 09:14

Re: Rotterdam met kids

Maritiem Museum is superleuk, die van 9 kan de offshore experience gaan doen waarbij je een helikopter moet laten landen op het denk. En de 6jarige kan naar Professor Plons.
Daar in de buurt lekker gaan eten bij Bazar, vinden mijn kinderen leuk, en dan een ijsje bij de Ijsmaker er tegenover. Wandelen over de Erasmusbrug en dan wat gaan drinken bij Hotel New York.
Als je naar de Euromast gaat kun je leuk wat drinken bij Parkiet of de nieuwe Dudok pop-up (lekkere taart ook).
Speelfabriek is een heel goed idee en zit dichtbij Maritiem Museum.
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 18 Jul 2020 10:37

Re: Rotterdam met kids

Leuk! Wij gaan ook naar Rotterdam en gaan oa doen;

- maritiem museum
- audiotour ss Rotterdam, ook leuk terras met pierebadje op het schip
- Euromast
- splash tour met een amfibiebus
- diergaarde Blijdorp
- patatjes eten bij Bram ladage.

Veel plezier!
<<

Anoniem332

Bericht 18 Jul 2020 14:18

Re: Rotterdam met kids

Al het boven genoemde en dan nog:

Plaswijckpark
Spido
Er zijn veel kinderboerderijen
Natuurhistorisch museum
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 21 Jul 2020 06:34

Re: Rotterdam met kids

Dank jullie wel voor jullie tips! We zijn gisteren een dag geweest maar willen zeker binnenkort terug voor een weekend want wat zijn er veel leuke dingen te doen. Gisteren zijn we in de ochtend naar de Speelfabriek geweest, daarna gewandeld door de Afrikaanderwijk en toffe murals, speeltuin, botanische tuin en een ijsje gezien/ gescoord. Daarna zijn we door gegaan naar de SS Rotterdam en hebben daar op het Lidi terras geborreld en kids hebben gezwommen in het zwembad. Zo tof!

Wij gaan dus zeker nog een keer terug en willen dan het Maritiem museum zien, ijs maken bij de IJsmaker, splashtour doen en eten bij Bazar.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Jul 2020 16:11

Re: Rotterdam met kids

Wat klinkt dat leuk Anansi. En ook echt niet standaard, wandelen door de Afrikaanderwijk en street art bekijken - ga ik onthouden want dat doe ik zelf dus nooit! En dat je kunt zwemmen op de SS Rotterdam wist ik ook niet. Dankjewel dus voor je tips.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers