Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderkamer inspiratie gezocht

<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 16 Jul 2020 13:40

Kinderkamer inspiratie gezocht

Onze jongste zoon is net zes geworden en krijgt in augustus (eindelijk) zijn nieuwe 1-persoon bed. Ik wil voordat zijn bed komt zijn kamer gaan aanpassen met andere kleuren op de muren en waarschijnlijk ook een andere kledingkast. Hij heeft nu een witte kledingkast en ik wil deze vervangen voor een ijzeren lockerkast in de kleur donkergrijs. zijn bed is ook grijs, maar dan wat lichter.

Zou een Petrol kleur hier leuk bij staan? En dan alle 4 de muren in een teint of met verschillende juist? Hij heeft een speelgoedkast (halfhoog) die donkerblauw is. Deze blijft zo en "moet" er ook een beetje bijpassen.

Ik ben op zoek naar wat inspiratie en ben benieuwd hoe jullie kinderkamers er uit zien.


De kast die ik op het oog heb:
https://www.wehkamp.nl/app/product/1612 ... =pdp_share


Zijn nieuwe bed:
https://www.beterbed.nl/bedden/kinderbe ... de=1047764
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Jul 2020 10:15

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Ik denk dat met grijze meubels een petrolkleur, zeker voor meerdere muren al snel donker wordt. Of is het een hele lichte kamer?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem332

Bericht 17 Jul 2020 10:56

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Petrol past hier goed bij!

Wellicht nog wat andere kleuren inbrengen dat het niet alleen maar grijs/blauw/petrol wordt?
Maar dat kan ook in het dekbed en accessoires
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 17 Jul 2020 13:12

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Ik denk inderdaad dat 4 muren petrol erg donker wordt. Ik denk dat ik nu 2 muren petrol/denim doe en de andere muur en de muur waar het raam ook zit groenig, een beetje donkerder dan de early dew.

Die hadden we nog over van een muurtje beneden. En daar ben ik nu mee bezig. Was wel even vergeten dat een muur met structuur heel veel tijd kost ?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Jul 2020 08:42

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Een leuke tip is de Facebook groep ‘kinderkamer DIY / styling’. Het is een groep waar iedereen z’n foto’s kan plaatsen ter inspiratie, komen echt leuke dingen voorbij, wie weet heb je er wat aan
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Jul 2020 08:44

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Je zou ook de (onderste) helft van de muur kunnen doen, of een schuin stuk, vind dat ook erg mooi en houdt de kamer toch licht met wit op muren erbij.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem326

Bericht 19 Jul 2020 09:34

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Heeft hij zelf een idee van wat hij mooi vindt? Ik heb de kamers samen met de kinderen gedaan. Dus samen naar behang, kleuren en dat soort dingen gekeken. En wel een beetje bijgestuurd, maar ik ben wel van hun ideeën uitgegaan.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 19 Jul 2020 10:00

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Zijn kamer is wel licht gelukkig. Niet heel groot maar wel met een raam over bijna de hele breedte van zijn kamer. We hebben muren met structuur dus strakke lijnen of 2 kleuren op 1 muur staat niet mooi, vinden wij.

De ene muur is nu gedaan en daar is hij heel blij mee al. Hij gaat van peuter/kleuter kamer naar een stoere grote jongens kamer, hij is daarmee al lang blij ? de kleuren kiezen wij en de accessoires kiest hij. Zo voorkomen we een kamer van een clowntje ? want als het aan hem ligt wordt het rood groen geel blauw etc.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Jul 2020 10:07

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Wij hebben laatst zo'n zelfde soort locker kast gekocht bij de Kwantum voor 130,-.

https://www.kwantum.nl/locker-kledingka ... js-0732022
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 19 Jul 2020 15:20

Re: Kinderkamer inspiratie gezocht

Fantine schreef:Wij hebben laatst zo'n zelfde soort locker kast gekocht bij de Kwantum voor 130,-.

https://www.kwantum.nl/locker-kledingka ... js-0732022


Thanks voor de tip! Scheelt een hoop met die ik op het oog had.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx