Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportkleding

<<

Anoniem290

Bericht 06 Jul 2020 12:25

Sportkleding

Wie heeft er tips voor fijne sportleggings en sporttops? Ik heb het meeste van H&M en 2 tops van Gymshark en wat van Nike. Ben echt tevreden over de leggings, maar ze hebben al een tijd geen tops meer gehad die ik leuk vind.

Ik zoek leggings die lekker hoog zitten en liefst niet doorschijnen met squatten. Tops zoek ik met racerback en gewone lengte (geen blote buik). En ik zoek fijne sportbehas met een beetje padding. Ik had altijd beel fijne van Hunkemöller, maar die hebben ze niet meer (en mijn oude zijn te groot geworden qua cup).
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 06 Jul 2020 12:32

Re: Sportkleding

Sport bhs en tops van decathlon!
En de leggings, heb je die van gymshark? Sinds ik die draag wil ik echt niet meer anders, zo fijn (en hoog)! Ik heb vooral positieve ervaring met de seamless leggings. En de lange leggings dan, de kortere 3/4 vind ik minder fijn.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem290

Bericht 06 Jul 2020 12:34

Re: Sportkleding

Ik heb er een van Gymshark gehad, maar die vond ik helemaal niet lekker zitten, heb hem verkocht. Ik weet niet meer welk model dat was (een hoog model met van die gaatjes zeg maar). Ik wil er nog wel een proberen, want de ze hebben wel veel verschillende en de tops vind ik echt fijn. Ik wil er dan wel een zonder gaatjes of mesh.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jul 2020 13:15

Re: Sportkleding

Gymshark heeft leuke dingen zeg, toffe croptop-truien ook zie ik. Maar alles wat ik leuk vind is uitverkocht :nopompom:
<<

Anoniem290

Bericht 06 Jul 2020 13:38

Re: Sportkleding

Ja dat zag ik net ook al! Boeh.
<<

Anoniem332

Bericht 06 Jul 2020 14:04

Re: Sportkleding

Under armour heeft fijne kleding!

Mijn ervaring is dat het loont om fijne sportkleding te kopen. Oa under amour, Nike, new balance, gaat lang mee, kwaliteit blijft goed. Wel eens wat bij HM gekocht maar dat was het toch niet.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Jul 2020 14:06

Re: Sportkleding

Sportbh’s wil ik echt alleen maar van shockabsorber. De rest geeft in mijn geval heel snel klachten van mijn bovenrug.

Verder spul van Adidas en decathlon.
2015 💙
<<

Anoniem290

Bericht 06 Jul 2020 14:09

Re: Sportkleding

Housebird schreef:Under armour heeft fijne kleding!

Mijn ervaring is dat het loont om fijne sportkleding te kopen. Oa under amour, Nike, new balance, gaat lang mee, kwaliteit blijft goed. Wel eens wat bij HM gekocht maar dat was het toch niet.


Ik heb juist echt goede leggings van H&M. Twee heb ik al zeker 5 jaar wekelijks aan en ze beginnen nu pas te verslijten. Nike vind ik vaak mindere kwaliteit. Under Armour ook nog eens kijken!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 06 Jul 2020 14:22

Re: Sportkleding

Spiffy broeken zijn fijn hoog!

Ik draag van alles. Decathlon, Asics, nike en ook wel tops van de Lidl. Het gaat allemaal al even lang mee ongeveer en ziet er nog prima uit!

Zoek je strakke of lossere tops?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Jul 2020 16:00

Re: Sportkleding

Ik heb een legging van Urban Goddess en die is heel fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 06 Jul 2020 16:31

Re: Sportkleding

Ik heb een paar leggings van Nike die echt fantastisch zijn maar niet meer verkocht worden. Zo jammer. Die zijn echt lekker hoog en niet doorschijnend. Daarna komen de leggings van Reebok. Die zijn ook top. Sportbh’s heb ik van alles wat. Tops eigenlijk voornamelijk Nike. Oh en voor hockey gesponsorde dingen van Adidas en Reece.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 07 Jul 2020 09:59

Re: Sportkleding

Ik heb veel van de H&M (leggings, shirts en singlets) en ik ben vooral fan van de stof, polyester.. dat zit voor een t-shirt/singlet echt super fijn! Verder heb ik nog een sportlegging van Under Armour & Nike, ook heel fijn! Alleen niet squat proof.. Ik ben echt heel benieuwd naar sportleggings van Stronger! Oja en ik heb gisteren twee sport shirts gekocht van Only Play, die zaten echt perfect en de stof is ook zo fijn!

Mijn sport bh's zijn van de Hema, voorgevormd maar ik merk dat ze gaan 'trekken' bij mijn schouders/bovenrug dus ik ben eigenlijk op zoek naar andere. Mijn sportsokken komen overal vandaan en mijn hardloopsokken zijn van Falke, naadloos en daardoor heel fijn :heart:
Wat als het lukt
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Jul 2020 13:36

Re: Sportkleding

Harrison schreef:Ik heb een paar leggings van Nike die echt fantastisch zijn maar niet meer verkocht worden. Zo jammer. Die zijn echt lekker hoog en niet doorschijnend. Daarna komen de leggings van Reebok. Die zijn ook top. Sportbh’s heb ik van alles wat. Tops eigenlijk voornamelijk Nike. Oh en voor hockey gesponsorde dingen van Adidas en Reece.


Hier baal ik zo van dat inmiddels al vijf jaar in dezelfde tight sport. Die overigens nog steeds niet doorschijnt :thumbup: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Jul 2020 10:50

Re: Sportkleding

Poppy schreef:Wie heeft er tips voor fijne sportleggings en sporttops? Ik heb het meeste van H&M en 2 tops van Gymshark en wat van Nike. Ben echt tevreden over de leggings, maar ze hebben al een tijd geen tops meer gehad die ik leuk vind.

Ik zoek leggings die lekker hoog zitten en liefst niet doorschijnen met squatten. Tops zoek ik met racerback en gewone lengte (geen blote buik). En ik zoek fijne sportbehas met een beetje padding. Ik had altijd beel fijne van Hunkemöller, maar die hebben ze niet meer (en mijn oude zijn te groot geworden qua cup).



Bara en stronger. heb van beide een set, zit lekker hoog en schijnen niet door.
Die van bara is kwalitatief wel beter.
M:21072011
J :08012014
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 11 Jul 2020 23:54

Re: Sportkleding

Ik ben momenteel fan van Only Play Curvy. Is wel grote maten. Erg tevreden over de tops en vesten voor een redelijke prijs. Ik vermoed dat de gewone Only Play ook goed bevalt.
Als sportbroek heb ik een Nike, ook grote maten. Altijd Nike gehad... schijnt niet door en zit lekker hoog. Wel duur.
Sportschoenen komen bij de hardloopwinkel vandaan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Liezelot

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 10 Jul 2020 20:36

Bericht 12 Jul 2020 16:00

Re: Sportkleding

Happydobby, wat een mooie sportbroeken van bara. Heb het meteen opgeslagen.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 12 Jul 2020 19:01

Re: Sportkleding

Als je nog een goede hoge legging zoekt: die van de Action. Helaas wel alleen in zwart, maar ze schijnen niet door en hebben een brede band over je buik. Ik vind ze fijn!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Jul 2020 19:19

Re: Sportkleding

Hiptothegym heeft altijd goede en fijne broeken die gegarandeerd squatproof zijn.
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 12 Jul 2020 20:17

Re: Sportkleding

Liezelot schreef:Happydobby, wat een mooie sportbroeken van bara. Heb het meteen opgeslagen.

Kan het helemaal niet vinden, heb je een linkje?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Jul 2020 22:40

Re: Sportkleding

Carrie schreef:
Liezelot schreef:Happydobby, wat een mooie sportbroeken van bara. Heb het meteen opgeslagen.

Kan het helemaal niet vinden, heb je een linkje?


https://www.barasportswear.com/

Had toevallig gister gekeken mijn legging wordt nl minder en de ander is te groot ????
2015 💙
<<

Liezelot

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 10 Jul 2020 20:36

Bericht 09 Aug 2020 12:18

Re: Sportkleding

Ik had Bara sportswear besteld maar helaas slechte ervaring ermee. De maten van de 2 broeken vielen totaal verschillend. Netjes het maatlijstje aangehouden op de site maar 1 broek komt niet hoger dan mijn knieen. De ander wel maar zit mega strak. De BH zat ook veel te strak.
Retoursturen was 18.50 helaas. Jeetje wat een miskoop, ik bestel het toch maar liever bij zoiets als zalando.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 09 Aug 2020 12:47

Re: Sportkleding

Ik draag nu womensbest. Ook fijne korte leggings die die opkruipen. Hebben nu tot 60% korting ook!
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 09 Aug 2020 16:55

Re: Sportkleding

Ik heb veel sportkleding van het merk Inq van perry sport. Ook wel blij mee!
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2020 20:16

Re: Sportkleding

Liezelot jeetje 18 euro ook, snap dat je baalt!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Dec 2020 23:25

Re: Sportkleding

Iemand ervaring met de sportthights van Lululemon?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers