Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportkleding

<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 20 Dec 2020 00:36

Re: Sportkleding

Ik ben erg fan van Nike Drifit. draag eigenlijk altijd Nike qua leggings en tops. Qua sportbh's enkel Shockabsorber: er komt niks van z'n plek, zonder platgedrukte tieten te hebben. Ook heb ik een legging, vesten en top van H&M, de kleding blijft na jaren mooi, maar ik merk wel dat ik het sneller warm heb. Ook heb ik wat tanktops van decathlon: ook fijn, goedkoop, maar wel iets sneller losse draadjes dan bij andere merken.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Sep 2021 11:00

Re: Sportkleding

Even een up voor deze. Iemand tips voor topjes? Mouwloos, racerback en gewoon aansluitend. Alles wat ik vind heeft een blote buik of is losvallend (vind ik ook leuk, alleen nu zoek ik specifiek strakke met normale lengte). Die van decathlon vind ik wat dun, daar zie je alles in.

Ik heb 2 leuke van gymshark, maar die hebben dat model niet meer en nu ook alleen van die heel dunne.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Sep 2021 11:31

Re: Sportkleding

2015 💙
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Sep 2021 15:09

Re: Sportkleding

Oh die hebben ook leuke!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Sep 2021 19:03

Re: Sportkleding

Nu wil ik zelf ook nieuwe shirts hahaha
2015 💙
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers