Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nintendo switch topic

<<

Maan

Kletskop

Berichten: 796

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 21 Sep 2020 12:45

Re: Nintendo switch topic

Linvi, mijn dochter (8,5) vindt de volgende spellen het leukst:
- Animal crossing
- Mario Bros deluxe
- Mario Odessey
- Luigis Mansion 3.

Animal crossing is een doorlopend spel. De andere drie speel je op den duur uit, maar ze start gewoon weer opnieuw. Vindt ze leuk. Mario Bros en Mario Odessey heeft ze zelfstandig uitgespeeld. Luigis Mansion heeft ze samen met haar vader gedaan.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 21 Sep 2020 13:34

Re: Nintendo switch topic

Jeej wij hebben nu Mario 64, sunshine en Galaxy erop.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Sep 2020 13:38

Re: Nintendo switch topic

Studiebol schreef:Of ik koop twee die niet op de tv aangesloten kan worden, dan ben ik een klein beetje meer kwijt als 1 die op de tv aangesloten kan worden.
Maar goed ik moet me er beter in verdiepen en ik wil het eigenlijk eens in het echt zien. En de meiden moeten het maar eens bij iemand spelen.


Mijn dochter wil ook een Nintendo Switch voor haar verjaardag met Super Mario Kart en ik twijfel dus nog heel erg tussen de gewone en de lite. Thuis hebben wij helemaal geen tv, dus zou de lite sowieso voldoende zijn, maar in het weekend en de vakantie, als we bij mijn ouders zijn, dan is er wel een tv en dan vindt ze het misschien wel weer leuk om wel eens tegen anderen te spelen. Het scheelt wel veel geld. Marktplaats is op zich een optie, maar ook wel weer een gedoe. Ik twijfel echt of de meerwaarde van de gewone zo groot is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem308

Bericht 21 Sep 2020 14:16

Re: Nintendo switch topic

Ik heb alleen een gewone en mijn kinderen zijn nog te klein om er zelf mee te spelen. Maar ik vind het wel heel erg leuk om samen met mijn man spelletjes te doen zoals Mario Party en Mariokart. Dan vind ik de meerwaarde van op een tv kunnen spelen wel heel groot. Maar ik zie dat het prijsverschil 100 euro is, dat is natuurlijk wel een hoop geld. Kan je 2 spelletjes onderhand van kopen..
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Sep 2020 19:00

Re: Nintendo switch topic

Susan schreef:
Studiebol schreef:Of ik koop twee die niet op de tv aangesloten kan worden, dan ben ik een klein beetje meer kwijt als 1 die op de tv aangesloten kan worden.
Maar goed ik moet me er beter in verdiepen en ik wil het eigenlijk eens in het echt zien. En de meiden moeten het maar eens bij iemand spelen.


Mijn dochter wil ook een Nintendo Switch voor haar verjaardag met Super Mario Kart en ik twijfel dus nog heel erg tussen de gewone en de lite. Thuis hebben wij helemaal geen tv, dus zou de lite sowieso voldoende zijn, maar in het weekend en de vakantie, als we bij mijn ouders zijn, dan is er wel een tv en dan vindt ze het misschien wel weer leuk om wel eens tegen anderen te spelen. Het scheelt wel veel geld. Marktplaats is op zich een optie, maar ook wel weer een gedoe. Ik twijfel echt of de meerwaarde van de gewone zo groot is.


Ik heb dus ook nog steeds geen keuze gemaakt. Merk ook dat ik ze er zelf niet zo mee bezig zijn, de ipad lijkt toch voldoende vermaak nog. Ze kiezen ook eigenlijk maar heel weinig voor de WII. Dus ik neig voor nu weer naar nee.. Maar als ik wel enthousiasme had gezien had ik nog steeds getwijfeld over de keuze tussen de 2 modellen die je hebt.
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Sep 2020 19:09

Re: Nintendo switch topic

Ik snap je, ik heb dat gevoel ook wel een beetje, dat ik me afvraag wat het toevoegt bovenop alles wat ze al aan schermen in huis heeft, maar ze heeft niet heel vaak een concrete wens voor haar verjaardag en nu wel (ze krijgt die Nintendo Switch + spel dan van ons en opa en oma samen, omdat het natuurlijk wel een vrij duur ding is).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 21 Sep 2020 19:38

Re: Nintendo switch topic

Susan, mijn zoon heeft de normale Switch en mijn dochter de Lite. Sinds dochter de Lite heeft spelen ze juist vaak samen online met elkaar op hun eigen consule, eigenijk nooit meer tegelijk samen op dezelfde Switch of samen op de tv. Dochter doet nog wel Just Dance op de tv. Dat kan volgens mij alleen op de normale Switch, omdat je daar Joycons voor nodig hebt (maar weet niet zeker of dat ook voor de nieuwste versie geldt). In het geval van je dochter zou ik zelf voor een normale Switch gaan. Die vind ik zeker meerwaarde hebben, helemaal als je dochter ook wel eens samen met een ander een spel wil spelen. Dat kan ook zonder tv op het scherm van je Switch. Je zet de Switch dan als een schermpje neer en kunt dan met losse controllers een spel met elkaar spelen (zonder tv). Dat kan met de Lite niet. Sinds mijn oudste kinderen beide een eigen Switch hebben wordt de Ipad eigenlijk niet meer gebruikt.
2011 2012 2017
<<

Anoniem308

Bericht 22 Sep 2020 14:38

Re: Nintendo switch topic

Zora schreef:Haha laat even weten AMM! Ben benieuwd :)

Paw patrol was ook het eerste spelletje dat T kon Miccie, leuk! Yoshi’s crafted world kon hij vrij snel daarna.

Leuk spel, en verslavend. Hebben het nog niet samen gedaan, man speelt graag schietspellen op de Xbox.
<<

Linvi

Bericht 22 Sep 2020 21:12

Re: Nintendo switch topic

Bedankt voor de tips!!

Animal crossing lijkt haar heel leuk! En we gaan opzoek naar mario spelletjes, weet nog niet welke.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 05 Okt 2020 14:27

Re: Nintendo switch topic

Even uppen:
Wij zitten over een switch als cadeau voor 5 december te denken. Maar zijn de versies die ik nu voor ongeveer €300,- de nieuwste versie? Of weet iemand of er binnenkort een nieuwe versie van de switch uitkomt?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 22 Okt 2020 10:42

Re: Nintendo switch topic

Wij zijn er uit, er komt een switch.
Ik ben nu aan het kijken wat je er nog allemaal extra bij nodig hebt.
Kan iemand meer vertellen over online lidmaatschap? Hoef je dan geen losse games meer te kopen of worden de losse games dan online ondersteund? Kortom, is dit echt nodig?
<<

Anoniem295

Bericht 22 Okt 2020 10:48

Re: Nintendo switch topic

Ik heb geen ervaring met Nintendo. wij hebben een PS4. Daar zorgt het online lidmaatschap ervoor dat je online tegen elkaar kun spelen. Volgens mij kun je er ook wat gratis games downloaden (en ook nog een groot aantal tegen betaling). Die gratis games zijn vrij basic en jaren '90 volgens mij, qua interface. Het precieze weet ik niet meer, de playstation heeft hier al ruim een jaar niet meer aan gestaan. En Playstation dus, geen Nintendo. Ik wil hem omruilen voor een Switch maar dat wil mijn vriend niet :12:
<<

Anoniem295

Bericht 22 Okt 2020 10:50

Re: Nintendo switch topic

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 22 Okt 2020 11:20

Re: Nintendo switch topic

Dank je wel!
Dat zal inderdaad wel een vergelijkbaar systeem zijn.
Ik ben zelf helemaal geen gamer (vriend ook niet), dus ik ben er helemaal niet in thuis.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Okt 2020 15:22

Re: Nintendo switch topic

Wij gaan niet online met onze switch en hebben er dus ook geen abbo bij.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem308

Bericht 22 Okt 2020 15:32

Re: Nintendo switch topic

Zora schreef:Wij gaan niet online met onze switch en hebben er dus ook geen abbo bij.

Zelfde hier, heb het ook nog niet gemist.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 24 Okt 2020 17:51

Re: Nintendo switch topic

Bedankt!
We gaan eerst uitproberen zonder online abbo.
Waarschijnlijk ga ik hem dit weekend kopen. Ik heb niet het idee dat het zin heeft om op een aanbieding te wachten.
Just dance 2019 heb ik wel alvast meegenomen (ik kom ik verbergen voor de kinderen) Die was nu een stuk goedkoper omdat er een nieuwere versie uit is.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Okt 2020 18:50

Re: Nintendo switch topic

Y heeft er nu ook eentje, ze heeft Super Mario Kart 8 De Luxe en Super Mario U De Luxe erbij (plus Nintendo Labo met allemaal kartonnen accessoires maar daar doet ze nog niet zoveel mee).

Ik overweeg om alvast Super Mario Party te kopen om met zijn allen te doen, maar ik ben er nog niet over uit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Okt 2020 19:43

Re: Nintendo switch topic

Dat is wel heel leuk Susan!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kira

Bericht 24 Okt 2020 19:47

Re: Nintendo switch topic

Wij hebben even getwijfeld hem weg te doen maar zoon heeft een nieuw spel Super smash brothers ofzo iets dus hij vind hem weer leuk. Ikzelf speel alleen Mario Kart af en toe en Animal Crossing maar ook al een tijd niet meer gedaan.
<<

Anoniem295

Bericht 24 Okt 2020 19:55

Re: Nintendo switch topic

Vinden jullie de originele switch (dus kunnen koppelen aan de tv, twee controllers los kunnen koppelen, samen kunnen spelen) eigenlijk heel erg lonen tegenover bijvoorbeeld de switch lite? Zijn er spellen die per definitie al afvallen als ik de lite zou aanschaffen?
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 24 Okt 2020 19:59

Re: Nintendo switch topic

Zelf speel ik liever via de tv, maar de kinderen spelen eigenlijk altijd op jet schermpje.

Ring fit adventure moet echt met de losse joycons, just dance ook
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 24 Okt 2020 20:01

Re: Nintendo switch topic

Mijn man heeft super Mario kart home circuit gekocht, dat is toch ook wel erg leuk!

Wij spelen verder bijna altijd via de tv.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 24 Okt 2020 20:04

Re: Nintendo switch topic

Maple schreef:Vinden jullie de originele switch (dus kunnen koppelen aan de tv, twee controllers los kunnen koppelen, samen kunnen spelen) eigenlijk heel erg lonen tegenover bijvoorbeeld de switch lite? Zijn er spellen die per definitie al afvallen als ik de lite zou aanschaffen?

Via de TV is altijd leuker en die kan ook in de hand he?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Okt 2020 20:10

Re: Nintendo switch topic

Wij hebben geen tv, dus ik heb de Nintendo Switch Lite wel overwogen, maar ik vind het wel echt heel leuk dat je tegen elkaar kan spelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers