Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nintendo switch topic

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Jul 2020 19:32

Re: Nintendo switch topic

Elroya schreef:Hier (nog) geen switch. Dochter wil het wel (natuurlijk), vriend vind het ook goed (indirect ook leerzaam), ik vind het alleen nog 'eng', nog een vorm van een beeldscherm erbij


Ja dat snap ik wel Elroya. Wij proberen wel of of en niet en en, dat gaat wel goed. Hoewel voor het echte ontspannen aan het einde van de dag er liever tv gekeken wordt, maar op andere momenten als ze even op een beeldscherm mogen dat kiest ie vaak liever de switch.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 04 Jul 2020 19:34

Re: Nintendo switch topic

Lejow schreef:
Indigo schreef:Daar hadden wij ook last van, ontzettend vervelend is dat! Je kunt ze dan gratis opsturen en laten repareren. Hebben wij laatst ook gedaan en nu nergens meer last van.

Hoe heb je daarover contact gezocht?

Via de website van Nintendo heeft mijn man ze aangemeld voor service/reparatie. We moesten ze daarna opsturen, maar we kregen ze binnen een paar weken weer terug en nu gelukkig goed werkende joycons. Dit probleem met de joycons schijnt regelmatig voor te komen
2011 2012 2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 04 Jul 2020 20:08

Re: Nintendo switch topic

Zora schreef:
Elroya schreef:Hier (nog) geen switch. Dochter wil het wel (natuurlijk), vriend vind het ook goed (indirect ook leerzaam), ik vind het alleen nog 'eng', nog een vorm van een beeldscherm erbij


Ja dat snap ik wel Elroya. Wij proberen wel of of en niet en en, dat gaat wel goed. Hoewel voor het echte ontspannen aan het einde van de dag er liever tv gekeken wordt, maar op andere momenten als ze even op een beeldscherm mogen dat kiest ie vaak liever de switch.


Hier vond ik het al lastig met gewoon tv, iPad filmpjes van YouTube, of gewoon wat spelletjes. Dan heeft ze nu net tiktok ontdekt, waar ze daardoor al bijna niet aan toe komt. Net als minecraft op de ps. En dan ook nog de switch? hahaha. En dan zijn wij nog niet eens streng met schermtijd volgens mij. Mss moet ze dan idd minder YouTube filmpjes gaan kijken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jul 2020 20:24

Re: Nintendo switch topic

Ik heb m laatst in een opwelling van mijn broer overgekocht. Die gebruikte hem niet, en kon het geld gebruiken voor de aanschaf van een nieuwe motor.
Met weer zoals vandaag en alle kinderen in huis ben ik er erg blij mee. Ze hebben mijn nieuwe spel al ingepikt ??
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Jul 2020 22:11

Re: Nintendo switch topic

Elroya schreef:
Zora schreef:
Ja dat snap ik wel Elroya. Wij proberen wel of of en niet en en, dat gaat wel goed. Hoewel voor het echte ontspannen aan het einde van de dag er liever tv gekeken wordt, maar op andere momenten als ze even op een beeldscherm mogen dat kiest ie vaak liever de switch.


Hier vond ik het al lastig met gewoon tv, iPad filmpjes van YouTube, of gewoon wat spelletjes. Dan heeft ze nu net tiktok ontdekt, waar ze daardoor al bijna niet aan toe komt. Net als minecraft op de ps. En dan ook nog de switch? hahaha. En dan zijn wij nog niet eens streng met schermtijd volgens mij. Mss moet ze dan idd minder YouTube filmpjes gaan kijken


Haha ja dat zou ik dan misschien wel doen en dan van tevoren afspraken daarover maken zodat ze weet wat er gaat veranderen? T is natuurlijk een stuk jonger, en kijkt sowieso geen YouTube of iets op de iPad buiten op vakantie oid om.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kira

Bericht 05 Jul 2020 09:00

Re: Nintendo switch topic

Silly-One schreef:
Kira schreef:Het fijne van de switch is dat je dus 2 in 1 hebt, inderdaad een scherm die je op de bank in je handen hebt en je sluit hem aan de op de tv en dan speel je dus op de tv. Je hebt de lite versie maar daarbij kan dit niet.

Bedankt voor de tips voor de spellen, ik ben ook een Mario fan trouwens. Iets met bewegen lijkt me ook wel wat, Just dance ofzo..


Wij hebben als aanvulling de Ring Fit. Hiermee kan je sporten zoals je ook bij de wii fit. Je moet er wel fysiek in orde zijn, want je gaat hardlopen op de plek, maar ook squatten, arme spieren trainen etc. Ik heb het nu even stil gelegd vanwege de studie, maar zodra de tentamens erop zitten wil ik het weer dagelijks gaan oppakken en ik heb er echt wel spierpijn van over gehouden.


Oh dat klinkt wel heel leuk maar als je fysiek echt in orde moet zijn is het niks voor mij inderdaad. Wel jammer!
<<

Kira

Bericht 05 Jul 2020 09:02

Re: Nintendo switch topic

Na een nachtje slapen denk ik toch dat ik Animal Crossings ga downloaden vanmiddag. Heb al uren achter elkaar gekart met m'n zoon (en m'n ouders haha) en wil ook wel iets anders.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Jul 2020 20:49

Re: Nintendo switch topic

Ik zag dat er wel een behoorlijk prijs verschil zit in degene die ook op de TV kan en die dus niet op de TV kan.
Op zich hebben we de WII voor op de tv, dan zou ik nu kunnen kiezen voor niet op de Tv aan te sluiten. Maar eigenlijk moet ik eens iemand in de buurt hebben die er een heeft zodat de meiden ook echt weten wat het is, voor we iets duurs aanschaffen wat niet gebruikt gaat worden.
:heart: :heart: 2011
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 06 Jul 2020 21:14

Re: Nintendo switch topic

Kira check ook de prijs op internet van de disk zelf. Want soms zijn de downloads duurder dan de hardcover spellen.

Ik heb vandaag Mario Odessy en Mario bros Deluxe via bol.com besteld. Beide waren 10 euro goedkoper dan de downloads.

En roller coaster tycoon is nu in de aanbieding als download en kost nog 49,99 als hardcover. Dus echt de moeite waard om even te chicken ?
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Jul 2020 22:51

Re: Nintendo switch topic

Waar je ook goed kan kijken in Amazon. Je krijgt dan misschien wel een doosje met een inleg vel in het Duits of Frans, maar het spel kan je gewoon spelen. Als je er maar op let dat het een spel is voor de Europese markt.

Je kan daar echt vaak een stuk goedkoper de spellen krijgen. Is trouwens voor alle switch spellen. Wij hebben geen een doosje met een Nederlandse tekst in de kast staan, wat snel al een euro of 10 per spel kan schelen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kira

Bericht 07 Jul 2020 06:58

Re: Nintendo switch topic

Studiebol, klopt maar het is wel echt een toegevoegde waarde.

Blutsj, aah goede tip! Ik heb nu 2 hardcovers en 1 download. Maar das inderdaad handig om in de gaten te houden. Net als de tip over Amazon!
<<

ChiQ

Bericht 07 Jul 2020 08:34

Re: Nintendo switch topic

Toevallig heeft Julian voor zijn afzwemmen een Switch gekregen. Hij heeft degene die aangesloten kan worden op de tv. Hij heeft ook 4 spellen erbij maar ik zal eens kijken of die voor jouw zoon ook geschikt is.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 07 Jul 2020 12:43

Re: Nintendo switch topic

Studiebol ik zou dan wel echt de gewone switch nemen en niet de lite. Ondanks het prijs verschil.
Dan kunnen ze namelijk samen spelen ipv ruzie wie er nu mag?
Juli 2019
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Jul 2020 18:53

Re: Nintendo switch topic

Of ik koop twee die niet op de tv aangesloten kan worden, dan ben ik een klein beetje meer kwijt als 1 die op de tv aangesloten kan worden.
Maar goed ik moet me er beter in verdiepen en ik wil het eigenlijk eens in het echt zien. En de meiden moeten het maar eens bij iemand spelen.
:heart: :heart: 2011
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 14 Aug 2020 15:51

Re: Nintendo switch topic

Kira schreef:
Silly-One schreef:
Wij hebben als aanvulling de Ring Fit. Hiermee kan je sporten zoals je ook bij de wii fit. Je moet er wel fysiek in orde zijn, want je gaat hardlopen op de plek, maar ook squatten, arme spieren trainen etc. Ik heb het nu even stil gelegd vanwege de studie, maar zodra de tentamens erop zitten wil ik het weer dagelijks gaan oppakken en ik heb er echt wel spierpijn van over gehouden.


Oh dat klinkt wel heel leuk maar als je fysiek echt in orde moet zijn is het niks voor mij inderdaad. Wel jammer!


Beetje late reactie maar wilde hier toch even op reageren. Ring fit is als je fysiek niet in orde bent juist een goed spel. Rennen op de plaats hoeft niet als dat niet gaat, je kunt ook de silent mode instellen en dan doe je lichte kniebuigingen en als dit niet lukt kun je in deze modus ook gewoon lopen (hoort eigenlijk niet, maar werkt wel). De oefeningen die je doet kun je zelf kiezen en je kunt bijvoorbeeld een kniehulp instellen (geloof ook voor armen en nog meer) als je niet kunt squatten. Je kunt de intensiteit heel laag zetten en het later steeds weer aanpassen, hoger of lager. Dus als je kunt staan en lopen en je kunt een grote ring vasthouden, dan kun je dit spel doen. Het heeft mij in ieder geval enorm geholpen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Aug 2020 16:17

Re: Nintendo switch topic

Vriend en ik spelen nu heel vaak ‘s avonds nog een potje Overcooked. Hilarisch is het ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Aug 2020 11:04

Re: Nintendo switch topic

Ik heb de controllers weer terug en ze werken weer als een zonnetje!
<<

Linvi

Bericht 21 Sep 2020 08:00

Re: Nintendo switch topic

Mijn zoon heeft gister een switch gekocht! Hij is er erg blij mee, 3leuke spellen erbij en hij vermaakt zich perfect. Dochter zou ook graag een spel aanschaffen maar weet niet zo goed wat ze leuk vindt, wat vinden jullie een echte aanrader voor een 9jarige?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Sep 2020 08:10

Re: Nintendo switch topic

Er is een nieuwe Mario Galaxy! Die is tof voor haar denk ik. En just dance natuurlijk :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem332

Bericht 21 Sep 2020 08:21

Re: Nintendo switch topic

Hoe cool is dit! Staat in pre- order ik kan niet wachten https://www.nintendo.nl/Games/Nintendo- ... 32413.html
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Sep 2020 10:04

Re: Nintendo switch topic

Ja Housebird!! Fantastisch denk ik!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 21 Sep 2020 10:09

Re: Nintendo switch topic

Linvi schreef:Mijn zoon heeft gister een switch gekocht! Hij is er erg blij mee, 3leuke spellen erbij en hij vermaakt zich perfect. Dochter zou ook graag een spel aanschaffen maar weet niet zo goed wat ze leuk vindt, wat vinden jullie een echte aanrader voor een 9jarige?


Yoshi’s crafted world. En er is een demo die je kunt downloaden dus ze kan hem eerst uitproberen.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 21 Sep 2020 10:28

Re: Nintendo switch topic

Housebird schreef:Hoe cool is dit! Staat in pre- order ik kan niet wachten https://www.nintendo.nl/Games/Nintendo- ... 32413.html


Jaaaa die gaat hier ook zeker komen. We zitten alleen nog te bedenken of we die voor 5 december zullen doen of gewoon samen met onze zoon halen.

Onze dochter van 4 speelt nu Paw Patrol. Ze is helemaal trots dat er een spel is speciaal voor haar haha. De andere spellen zijn vaak nog moeilijk en gaan snel, maar hier zit geen tijd aan vast en kan ze lekker op haar gemak spelen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem308

Bericht 21 Sep 2020 10:34

Re: Nintendo switch topic

Zora schreef:Vriend en ik spelen nu heel vaak ‘s avonds nog een potje Overcooked. Hilarisch is het ?

Ik heb deze vanochtend besteld, wordt vanavond als het goed is bezorgd. Ben benieuwd ?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Sep 2020 11:05

Re: Nintendo switch topic

Haha laat even weten AMM! Ben benieuwd :)

Paw patrol was ook het eerste spelletje dat T kon Miccie, leuk! Yoshi’s crafted world kon hij vrij snel daarna.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers