Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nintendo switch topic

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Mei 2021 07:48

Re: Nintendo switch topic

Ik ben aan het kijken naar een switch. Ben een beetje in dubio wat te doen. 1 switch kopen voor iedereen, of 2 of 3 lites kopen en uiteindelijk een gewone switch voor de kinderen/mezelf.
Kan ik die lite switches dan koppelen aan de gewone switch?

Help me out haha
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 20 Mei 2021 09:13

Re: Nintendo switch topic

Er zal vast wel een reden voor zijn maar waarom niet allemaal met 1?
Wij hebben er 1, een gewone. De ringfit kan niet op een lite. En ik vind het tv scherm toch fijner en beter voor de ogen.
We hebben allemaal ons favoriete spel. Van mij is animal crossing (als je dat wil doen en gezamenlijk, start dan zelf eerst het spel op. De eerste bewoner is de hoofdbewoner), mijn dochter (en zoon) heeft paw patrol spel en mijn man en zoon een tractor stimulator spel. Gezamenlijk doen we ook mario party, op het grote scherm.
Iedereen kan zo toch zijn favo spel spelen en alleen animal crossing is een gedeeld spel.
Ze spelen na elkaar, ieder een half uur en dat weten ze ook. Degene die mag beginnen wissel ik af, op een vrije dag mogen ze een uur.
Maar ik zou dus absoluut voor een gewone switch gaan iig.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 20 Mei 2021 09:15

Re: Nintendo switch topic

Ow en nog een tip, op fb zijn verschillende groepen mbt de switch of bv animal crossing. Hier op kijken helpt jou misschien beter om een keuze te maken. Zitten verschillende die er meerdere hebben.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Mei 2021 09:34

Re: Nintendo switch topic

Bedankt toetie, voor je uitgebreide antwoord!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 20 Mei 2021 10:47

Re: Nintendo switch topic

Mijn oudste zoon wilde twee jaar terug heel graag een Nintendo Switch, die heeft hij toen gekocht/gekregen. Hij gebruikt hem vooral als handconsole. Als hij met iemand anders samen gamed doen ze dat op de tv. Mijn dochter heeft een jaar terug de Nintendo Lite gekregen. Als ze echt samen willen gamen kan dat op de Nintendo van zoon, maar ze gamen meestal tegelijk en dan ieder op hun eigen. Ik vind deze combi nu ideaal. Je kunt ze niet aan elkaar koppelen, maar ze spelen wel spellen, bijv. Fortnite en Animal Crossing, waarbij ze op hun eigen console in elkaars wereld kunnen komen. Daarom vinden ze het ook fijn dat ze ieder een eigen hebben. Wij hebben er nog een extra controller bij gekocht, zodat ze gemakkelijker samen op de tv kunnen gamen. Misschien kun je eerst één 'gewone' Switch kopen voor iedereen, dan kun je zien hoe het bevalt en dan later eventueel nog een Lite erbij?
2011 2012 2017
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 23 Aug 2021 18:54

Re: Nintendo switch topic

Even een up voor dit topic. Ik ga een Switch bestellen voor mijn zoons. Maar ik twijfel of ik Mario Kart of Mario Olympische spelen erbij bestel. Hebben jullie advies wat jullie kinderen (of jullie zelf😇) leuker vinden?

Minecraft bestel ik er sowieso bij.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 23 Aug 2021 19:39

Re: Nintendo switch topic

Patsy schreef:Even een up voor dit topic. Ik ga een Switch bestellen voor mijn zoons. Maar ik twijfel of ik Mario Kart of Mario Olympische spelen erbij bestel. Hebben jullie advies wat jullie kinderen (of jullie zelf😇) leuker vinden?

Minecraft bestel ik er sowieso bij.

Ik ken Mario Olympische spelen niet.
Mariokart hebben wij en dat is echt een aanrader. Voor zowel de Kids als wij zelf haha.
En wij vinden supermario bros en Mario party ook erg leuk.
Mario Oddesy vinden we minder leuk.

Minecraft is hier ook een succes 😄
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Aug 2021 19:50

Re: Nintendo switch topic

Ik zou definitely kart doen! Verveelt nooit.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 23 Aug 2021 20:15

Re: Nintendo switch topic

Mario kart is heel leuk ! Mijn dochter van 5 speelt het ook al.

Verder zijn Mario bros, en Mario 3D leuk
08-03-2010
08-02-2016
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 23 Aug 2021 20:25

Re: Nintendo switch topic

Mario Bros wil ik zelf heel graag. Dus die komt er vast ook snel.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Aug 2021 08:36

Re: Nintendo switch topic

Mario karts doen. Echt een spel wat je samen kan spelen tot frustraties toe haha

Ik speel momenteel Zelda op de switch, maar wat is dat een groot en uitgebreid spel. Speel het nu al de hele vakantie, tuurlijk niet fulltime. Maar ben nog niet eens op een kwart van het spel. Ik ben vooral bezig alle kaarten te ontrafelen momenteel, maar dan de rest nog.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 24 Aug 2021 09:29

Re: Nintendo switch topic

Silly-One schreef:Mario karts doen. Echt een spel wat je samen kan spelen tot frustraties toe haha

Ik speel momenteel Zelda op de switch, maar wat is dat een groot en uitgebreid spel. Speel het nu al de hele vakantie, tuurlijk niet fulltime. Maar ben nog niet eens op een kwart van het spel. Ik ben vooral bezig alle kaarten te ontrafelen momenteel, maar dan de rest nog.


Speel je Zelda breath of the wild? Of die meer tekenfilm achtige?
Ik heb breath of the wild vorig jaar uit gespeeld, wat een top spel was dat!
08-03-2010
08-02-2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Aug 2021 10:33

Re: Nintendo switch topic

Breath of the wild is echt een prachtig spel! Maar ik vind het minder lineaire spelen (waar het juist zo om geprezen wordt) echt minder leuk. Ik hou wel van die werelden tempel voor tempel doen en zo steeds meer vaardigheden krijgen.

Ik speel nu Zelda Skyward Sword met de jongens op de Switch (remake van het Wii spel). De besturing was op de Wii echt veel beter, dat is wel heel jammer. Maar het spel blijft tof en het is echt super leuk om samen met de kinderen te doen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Aug 2021 12:06

Re: Nintendo switch topic

Breath of the wild. De ander heb ik al uitgespeeld. Is totaal niet te vergelijken

Ik speel een beetje hetzelfde als jij Zora. Eerst alle alle landkaarten openen en zoveel mogelijk tempels en korokzaadjes vinden. Toevallig net al een van de vier titanen in mijn ‘bezit’ gekregen. Wel ideaal die krachten die je dan krijgt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 25 Aug 2021 07:06

Re: Nintendo switch topic

Ik heb ze uiteindelijk toch allebei besteld😎.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 25 Aug 2021 18:42

Re: Nintendo switch topic

Mijn zoon krijgt van mijn ouders een Nintendo switch volgende week, voor zijn communiefeest. Van mijn zus krijgt hij twee spelletjes (Mario deluxe en animal crossing). Mijn dochter krijgt van mijn ouders ook een spelletje, Yoshi's Crafted world.

Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie, hij wil al zoooolang een Playstation of Nintendo switch.
2012 & 2016
<<

Linvi

Bericht 26 Aug 2021 11:04

Re: Nintendo switch topic

Snoes, hij zal het geweldig vinden! Wij hebben met het hele gezin zoveel plezier van de switch.
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:05

Bericht 13 Sep 2021 09:28

Re: Nintendo switch topic

Mijn zoon is binnenkort jarig en hij wil heel graag een switch. Nu zijn we van plan om de switch aan te schaffen voor ons gezin (ik wil ook graag op de switch spelen :ja: ) en mijn zoon een spel te geven voor zijn verjaardag.

Maar is het aanschaffen van een screenprotector en reisetui ook de moeite waard? En ik lees ook over het geheugen van de switch uitbreiden met een sd- kaart. Hebben jullie dat ook gedaan of is het geheugen van de switch voldoende voor bijv Mario kart en animal crossing?
♡2015
♡2018
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 13 Sep 2021 09:39

Re: Nintendo switch topic

Wat leuk! Een reisetui en screenprotector zou ik zeker aanraden. Geheugen uitbreiden kun je altijd nog doen, voor alleen mario kart en animal crossing heb je meer dan genoeg geheugen op het systeem zelf.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 13 Sep 2021 09:52

Re: Nintendo switch topic

Leuk Bronx!
Screen protector zou ik sowieso zeker doen. Ik had hem toen ik hem bestelde niet bij besteld. De winkel heeft me toen gebeld om het echt aan te raden. De kans dat je scherm kapot gaat is zoveel kleiner.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:05

Bericht 13 Sep 2021 10:05

Re: Nintendo switch topic

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Dan bestellen wij die er bij. Het wordt wel een duur grapje met al die extra's, maar volgens mij zullen we er veel plezier aan beleven.
♡2015
♡2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 13 Sep 2021 10:55

Re: Nintendo switch topic

Hi! Wij hebben een Lite thuis maar zou voor kerst wel een gewone willen kopen die ook aan de TV gekoppeld kan worden en waar gewoon leukere spelletjes op kunnen :P. Maar weten jullie wat er dan gebeurd er dan met Animal Crossing? Zit je voortgang op het kaartje of op het apparaat?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 13 Sep 2021 11:43

Re: Nintendo switch topic

Tip de switch is nu in de aanbieding bij amazone.
https://www.amazon.fr/dp/B07WKNQ8JT?tag=peppercom0c-21
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 13 Sep 2021 12:09

Re: Nintendo switch topic

Wij spelen allemaal onder hetzelfde account en ieder heeft op zijn switch een eigen eiland. Maar er staat me vaag iets van bij dat je een eiland kunt overplaatsen naar een ander systeem, maar dat weet ik dus niet zeker.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 01 Okt 2021 11:41

Re: Nintendo switch topic

Hoe zit dit..
Wij hebben geen online account of abonnement.
Nu lijkt mij dit spelletje wel wat

https://www.bol.com/nl/nl/p/51-worldwid ... oductTitle

Alleen staat er bij de beschrijving dit
Spelopties
Online abonnement vereist Nintendo Switch Online
Online optie Ja
Online multiplayer Ja
Splitscreen Ja
Aantal spelers4
Aantal spelers offline 4

En dan het stukje online abonnement vereist. Is dat nu nodig bij dit spel? Omdat er ook offline spelers staat. Ik weet nu even niet meer hoe het zit.
:heart: :heart: 2011
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers