Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Coronaproof borrelen

<<

Anoniem293

Bericht 29 Jun 2020 12:57

Coronaproof borrelen

Binnenkort moet ik een corona proof borrel organiseren. Het is de bedoeling dat alles voorverpakt is.
Ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Veel verder dan een zakje chips en bifi worstjes kom ik niet.
Hebben jullie wellicht nog suggesties? Bij voorkeur wel dingen die gewoon in de supermarkt te koop zijn of makkelijk online te bestellen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 29 Jun 2020 13:08

Re: Coronaproof borrelen

Waarom alles voorverpakt? Gaat het om veel mensen?
Het is natuurlijk ook coronaproof als iedereen een eigen bakje/ bordje heeft (met naam en meerdere vakjes oid) en deze zelf vult met tang/lepels.

Anders zou ik in de supeemarkt op de versafdeling kijken, daar heb he van die tapasbakjes mrt vanalles, stukjes kaas, worst etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jun 2020 13:16

Re: Coronaproof borrelen

Oh jeetje moet alles ook echt individueel voorverpakt zijn? Dus idd geen bakje pinda's met een lepel erin bijv?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem293

Bericht 29 Jun 2020 13:58

Re: Coronaproof borrelen

Alles moet voorverpakt zijn inderdaad. Een lepel in een bakje mag helaas niet. Ik ben er inmiddels achter dat je ook 1 -persoons zakjes met nootjes hebt.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 29 Jun 2020 14:05

Re: Coronaproof borrelen

Misschien is een groothandel dan handig om te kijken?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Jun 2020 14:12

Re: Coronaproof borrelen

Cheesedippers
Babybell kaasjes
Bapao broodjes
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 29 Jun 2020 14:40

Re: Coronaproof borrelen

-Mini verpakkingen met bijvoorbeeld komkommer, tomaatjes of druiven erin

-Portieverpakkingen nootjes/ notenmix
-Portieverpakkingen snack a jacks
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 29 Jun 2020 15:06

Re: Coronaproof borrelen

Bij een kaasboer / traiteur kunnen ze misschien wel eenpersoons borrelbakjes maken? Met wat kaas, fuet, olijfje, nootje bijvoorbeeld.
10.04.17
<<

Anoniem293

Bericht 29 Jun 2020 15:52

Re: Coronaproof borrelen

Saga schreef:Bij een kaasboer / traiteur kunnen ze misschien wel eenpersoons borrelbakjes maken? Met wat kaas, fuet, olijfje, nootje bijvoorbeeld.


Daar heb ik ook wel naar gekeken maar wordt wat lastig qua vervoer en aantal personen.
<<

Anoniem293

Bericht 29 Jun 2020 15:52

Re: Coronaproof borrelen

Ik zie wel wat dingen voorbij komen waar ik wat mee kan en zeker na ga kijken!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers