Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontharen

<<

Anoniem300

Bericht 25 Jun 2020 18:48

Ontharen

nu het mooie weer, weer komt is het tijd om te investeren in een goed ontharingsapparaat.
Ik heb nogal 'dikke' haartjes en moet me nu bijna 2x daags scheren(bij wijze van in de ochtend en de avond, echt glad is het niet, gebruik nu een simpel mesje van de kruitvat waar ik het mesje iedere x van vervang) dus op zoek naar tips.
Wat gebruiken jullie?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jun 2020 19:44

Re: Ontharen

Veet ontharingscreme voor m'n benen. En de rest met een scheermesje van Kruidvat huismerk.
<<

Anoniem288

Bericht 25 Jun 2020 19:53

Re: Ontharen

Ik gebruik een Braun Silk Epil Wet & Dry.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 25 Jun 2020 20:03

Re: Ontharen

Night Owl schreef:Ik gebruik een Braun Silk Epil Wet & Dry.


Ik ook, ideaal ding!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Jun 2020 23:37

Re: Ontharen

Ik raad de Philips Lumea aan! Ik heb dat apparaat sinds vorig jaar en heb nauwelijks nog haargroei.

Even goed de richtlijnen volgen (en hij is niet goedkoop) maar het is het echt waard. Ik scheer m’n benen nu nog maar eens per maand. Zo fijn.
#teammaple🍁
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Jun 2020 01:28

Re: Ontharen

Mijn vriendin, die hetzelfde had als jij, heeft haar benen, oksels en private parts laten laseren en hoeft nu alleen af en toe eens een haartje weg te werken. Misschien wat voor jou?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Jun 2020 08:55

Re: Ontharen

Ik heb de boel pre-zwangerschappen laten laseren, maar door alle hormonen is het helaas weer zo goed als terug naar hoe het was. Grommm. ?

@UN, is het laseren met de Lumea in het begin pijnlijk?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jun 2020 09:00

Re: Ontharen

Nee helemaal niet!
#teammaple🍁
<<

Anoniem294

Bericht 26 Jun 2020 10:08

Re: Ontharen

Suikerpasta, maak het zelf.
Weet niet of je er bekend mee bent? Het staat bekend onder de noemer sugaring.
Ik zou graag laseren maar ben blond dus vrees dat het weinig effect heeft.
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jun 2020 10:35

Re: Ontharen

Urban Naked schreef:Ik raad de Philips Lumea aan! Ik heb dat apparaat sinds vorig jaar en heb nauwelijks nog haargroei.

Even goed de richtlijnen volgen (en hij is niet goedkoop) maar het is het echt waard. Ik scheer m’n benen nu nog maar eens per maand. Zo fijn.


Had daar al naar gekeken inderdaad, prijs houd me nog wel een beetje tegen, zie ook goedkoper maar zijn dan onbekende merken en dat vertrouw ik dan niet. Toch nog eens goed over nadenken of ik dat geld ervoor over heb
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jun 2020 10:36

Re: Ontharen

Marsy31 schreef:Mijn vriendin, die hetzelfde had als jij, heeft haar benen, oksels en private parts laten laseren en hoeft nu alleen af en toe eens een haartje weg te werken. Misschien wat voor jou?


Zal het eens opzoeken of dat een mogelijkheid is.
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jun 2020 10:36

Re: Ontharen

Blue Phone schreef:
Night Owl schreef:Ik gebruik een Braun Silk Epil Wet & Dry.


Ik ook, ideaal ding!
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jun 2020 10:36

Re: Ontharen

Blue Phone schreef:
Night Owl schreef:Ik gebruik een Braun Silk Epil Wet & Dry.


Ik ook, ideaal ding!


Ga deze is opzoeken
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jun 2020 10:37

Re: Ontharen

Coco schreef:Suikerpasta, maak het zelf.
Weet niet of je er bekend mee bent? Het staat bekend onder de noemer sugaring.
Ik zou graag laseren maar ben blond dus vrees dat het weinig effect heeft.


Nog nooit van gehoord, tijd voor een rondje Google
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 26 Jun 2020 11:53

Re: Ontharen

Urban Naked schreef:Ik raad de Philips Lumea aan! Ik heb dat apparaat sinds vorig jaar en heb nauwelijks nog haargroei.

Even goed de richtlijnen volgen (en hij is niet goedkoop) maar het is het echt waard. Ik scheer m’n benen nu nog maar eens per maand. Zo fijn.

Ik heb deze ook. Ik gebruik hem nu weer consequent al een tijdje en merk dat met name bij mijn oksels en benen het al veel minder wordt; minder haar en minder snel.
Ik heb ook zeer snel groeiend haar, maar ben hier erg blij! Hoop dat ik het binnenkort niet zoals UN heb.

De Lumea is eens in de zoveel tijd in de aanbieding bij het Kruidvat.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jun 2020 12:33

Re: Ontharen

Ja dat snap ik newby , het is niet goedkoop. Ik heb daardoor ook best even getwijfeld en vond het een grote gok.

Eigenlijk zou je hem samen met een vriendin moeten kopen, of zelfs met z’n drieeen. Want de meeste tijd ligt dat apparaat in de kast en da’s niet efficiënt :)

Ik zou hem zo opnieuw kopen als hij stuk zou gaan. Sugaren deed ik hiervoor, maar mijn haartjes groeien best snel in. En ik heb snel beschadigingen op m’n huid. Bikinilijn was altijd een drama. Nu groeit daar bijna niks meer ?
#teammaple🍁
<<

Anoniem300

Bericht 26 Jun 2020 13:39

Re: Ontharen

na een rondje google en de reacties van un en wolf ben ik om.
Ik ga voor de Philips lumea, bijkomend voordeel manlief krijgt korting bij de Philips shop dus kan hem.voor €90,00 minder kopen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 26 Jun 2020 14:22

Re: Ontharen

UN, hoeveel uur gaat die lamp mee? Of is dat oneindig? Zal mijn vriendin eens een voorstel doen, die woont naast me dus is wel praktisch!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jun 2020 15:22

Re: Ontharen

Geen idee :) Maar dat is vast uit te zoeken. Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/philips-lumea- ... 4014/?s2a=
#teammaple🍁
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 26 Jun 2020 15:40

Re: Ontharen

En in hoeveel tijd merk je verschil?

Dochter heeft wat turks bloed in haar lijf en heeft best dikke, donkere haren. Ze is 11 jaar en ergert zich nu al aan al die haren.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 26 Jun 2020 22:09

Re: Ontharen

Ik heb nu naar aanleiding van dit topic ook een Philips Lumea besteld. Vaak over getwijfeld maar nooit de stap gezet. Ik ga er wel echt veel zones mee behandelen. Ben superbenieuwd naar het resultaat (en naar hoe lang ik bezig ben met die behandelingen inclusief alles vooraf scheren, pfff....)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jun 2020 22:22

Re: Ontharen

Na een week of 5 zag ik wel echt resultaat toen ik startte!

Ik ben er zelf niet lang mee bezig. Ik doe m’n onderbenen, oksels en bikinilijn. Met alle drie die area’s ben ik in een kwartiertje klaar.
#teammaple🍁
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 26 Jun 2020 22:32

Re: Ontharen

Huh? Een kwartier in totaal? Das echt niet veel... dat biedt hoop! Ik wil naast die zones ook nog m’n bovenbenen, kin en bovenlip doen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Jun 2020 07:07

Re: Ontharen

Dan heb ik iets verkeerd gedaan met de lumea.. Ik vond sommige plekken wel pijnlijk en was zeker niet binnen kwartier klaar. Heb hem maar op marktplaats verkocht..

Verder scheer ik alles. Benen en oksels vind ik niet erg. Bikinilijn is snel geïrriteerd en krijg ik niet altijd netjes. Heb ook een epileerapparaat maar juist in de bikinilijn heel gevoelig.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Jun 2020 08:18

Re: Ontharen

Het zal vast voor iedereen anders zijn. Ik ga er op hoog tempo door. Je moet ieder stukje huid geflitst hebben. Ik hou de flitsknop ingedrukt en schuif van onderaan m’n been na iedere flits 2cm op naar boven. Dat gaat best snel. Oksel is klein oppervlak, die is 6 flitsjes. Bikinilijn ook zoiets, 6 aan beide kanten.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers