Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je nu één wens mocht doen..

<<

Anoniem44

Bericht 05 Nov 2013 15:23

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Dat ik gezond mag blijven, gezondheid is echt een groot goed. Als je gezond bent, dan realiseer je je dit vaak niet, maar als je ziek wordt, dan denk je ineens: jeetje, wat was ik al die jaren eigenlijk onnadenkend gezond! Wat een geluk heb ik al die tijd gehad! Ik hoop echt dat ik nog heel veel jaren gezond mag blijven, zowel lichamelijk als psychisch. Het liefst word ik over de honderd jaar, haha!
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Nov 2013 16:51

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Chiq, geef mij maar geld en een kort, maar goed leven, dan lang en blijven sappelen.

Geld maakt niet gelukkig, maar wel alles een stuk makkelijker. (Nu sappel ik zelf niet écht, maar ik zie 't bij m'n moeder wel.)
<<

Anoniem44

Bericht 05 Nov 2013 17:08

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Gezondheid is met geen geld te betalen...
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Nov 2013 18:10

Re: Als je nu één wens mocht doen..

-ED- schreef:Gezondheid is met geen geld te betalen...


Nogmaals; ik zou liever korter leven en met geld, dan lang en gezond maar dan sappelend.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2013 18:22

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Ik wil hier niet over nadenken en niet op antwoorden.
Je kunt de doden nu eenmaal niet tot leven wekken. :(
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2013 18:25

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Lampenkapje schreef:Dat er volgende week maandag door de rechter bevestigd wordt dat ik niet heb gelogen, maar dat hij echt schuldig is aan wat ik zeg.


Knuffel van mij Lampenkapje, ik heb in een ander topic meer over je verhaal gelezen, ik wens je heel veel sterkte voor volgende week!!
<<

Anoniem301

Bericht 05 Nov 2013 20:49

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Zwanger zijn en bevallen van een gezond kindje.
<<

Anoniem44

Bericht 05 Nov 2013 21:03

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Bazinga schreef:
-ED- schreef:Gezondheid is met geen geld te betalen...


Nogmaals; ik zou liever korter leven en met geld, dan lang en gezond maar dan sappelend.

Het gaat natuurlijk niet persé om láng leven. Stel nou dat je veel geld hebt, maar je gezondheid is zeer slecht, dan kun je ook niet echt genieten van al dat geld. Vandaar dus dat gezondheid toch wel op nummer 1. staat voor mij. Geld is maar zo betrekkelijk. Ik heb periodes gekend van weinig geld, nu heb ik vrij veel te besteden, maar het is niet zo dat ik nu veel gelukkiger ben, of een leuker leven heb, ofzo.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Nov 2013 21:04

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Pompoen :hug:

Carrie: Ik wens het met je mee!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 05 Nov 2013 21:14

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Een relatie met een leuke man.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Nov 2013 21:55

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Cinnamon schreef:
Carrie: Ik wens het met je mee!

Lief van jou!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 05 Nov 2013 22:03

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Voor nu: een vast contract.

Voor de lange termijn een goede gezondheid.
<<

Anoniem185

Bericht 05 Nov 2013 22:40

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Pompoen schreef:
Lampenkapje schreef:Dat er volgende week maandag door de rechter bevestigd wordt dat ik niet heb gelogen, maar dat hij echt schuldig is aan wat ik zeg.


Knuffel van mij Lampenkapje, ik heb in een ander topic meer over je verhaal gelezen, ik wens je heel veel sterkte voor volgende week!!

Dankjewel Pompoen! Volgende week gaat waarschijnlijk wel goed komen. Misschien wordt hij niet veroordeeld voor wat hij met mij heeft gedaan, maar ik heb in zijn verklaring gelezen dat hij wel heeft toegegeven dat hij tegenover zijn buurmeisje en dochter onzedelijke acties heeft begaan. Dus mocht hij voor mij niet veroordeeld worden, dan in ieder geval voor de anderen en dat is voor mij ook al heel wat waard. Al hoop ik natuurlijk wel dat hij voor mij ook op papier wordt gezet, zodat ik mijn kosten (psychologe, EMDR, verminderde arbeidskracht, immaterieel verlies van familie etc.) terug kan halen bij hem.
<<

No. 3

Bericht 06 Nov 2013 11:24

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Ik doe ook mee met wensen voor Carrie. En bidden, maar dat hoeft niet per se heur. =)

Edit: mijn eigen wens is dat ik zo lang mogelijk mag blijven leven met mijn vriend. Dat ons geluk niet onderbroken wordt door een ziekte of overlijden ofzo. Leuk, heb je de liefde gevonden, maar meteen ook een angst erbij. :laughcry:
<<

Anoniem253

Bericht 06 Nov 2013 11:32

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Ik wens dat ik snel beter wordt en mijn leven weer kan leven zoals ik altijd deed. Je gezondheid staat echt boven alles.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Nov 2013 12:06

Re: Als je nu één wens mocht doen..

No. 3 schreef:Ik doe ook mee met wensen voor Carrie. En bidden, maar dat hoeft niet per se heur. =)

Edit: mijn eigen wens is dat ik zo lang mogelijk mag blijven leven met mijn vriend. Dat ons geluk niet onderbroken wordt door een ziekte of overlijden ofzo. Leuk, heb je de liefde gevonden, maar meteen ook een angst erbij. :laughcry:

Ja dat is een soort pakketje dat je dan krijgt, 2 voor de prijs van 1. Het wordt wel minder, dus er is hoop :angel:
<<

No. 3

Bericht 06 Nov 2013 12:13

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Carrie schreef:Ja dat is een soort pakketje dat je dan krijgt, 2 voor de prijs van 1. Het wordt wel minder, dus er is hoop :angel:
O, gelukkig zeg. Vooral 's avonds voordat ik ga slapen heb ik er last van. Vannacht werd 'ie bv. voor mijn ogen doorkliefd met stanleymesjes. :suspect: Maar we gaan voor 'het wordt minder'! Bovendien vond ik alleen zijn nog kloteriger.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Nov 2013 12:34

Re: Als je nu één wens mocht doen..

No. 3 schreef:
Carrie schreef:Ja dat is een soort pakketje dat je dan krijgt, 2 voor de prijs van 1. Het wordt wel minder, dus er is hoop :angel:
O, gelukkig zeg. Vooral 's avonds voordat ik ga slapen heb ik er last van. Vannacht werd 'ie bv. voor mijn ogen doorkliefd met stanleymesjes. :suspect: Maar we gaan voor 'het wordt minder'! Bovendien vond ik alleen zijn nog kloteriger.

Met stanleymesjes nog wel! Gatsie, nare droom. Dat lijkt dan zo echt he, en ben je blij wanneer je wakker wordt. Ik droomde in het begin nog wel dat hij vreemd ging, ook zo gezellig.
<<

No. 3

Bericht 06 Nov 2013 12:41

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Haha, hallo verwerkingsprocessen. We all know he (probably) won't. :heart: Ik moet, zelfs als ik al wakker ben, echt even bedenken dat het allemaal nep is/was, joh. Vannacht droomde ik dat ik dit weekend al moest trouwen. Ik had nog geen jurk, niks. Dus nu zit ik heel de dag met zo'n paniekgevoel. :thumbdown:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Nov 2013 13:18

Re: Als je nu één wens mocht doen..

No. 3 schreef:Haha, hallo verwerkingsprocessen. We all know he (probably) won't. :heart: Ik moet, zelfs als ik al wakker ben, echt even bedenken dat het allemaal nep is/was, joh. Vannacht droomde ik dat ik dit weekend al moest trouwen. Ik had nog geen jurk, niks. Dus nu zit ik heel de dag met zo'n paniekgevoel. :thumbdown:

Nee, als hij dat doet eet ik mijn schoen op :drunken: Ah gelukkig was het maar een droom, en anders trouw je gewoon nakend, ja tog.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 06 Nov 2013 14:44

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Hebben meer mensen bij deze vraag een verdrietig gevoel? Ik heb dat altijd al gehad bij deze vraag..
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Nov 2013 16:08

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Lynn_ schreef:Hebben meer mensen bij deze vraag een verdrietig gevoel? Ik heb dat altijd al gehad bij deze vraag..


Hangt er denk ik een beetje vanaf wat je wens is, maar ik herken dat wel ja :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Nov 2013 16:49

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Lampenkapje schreef:
Pompoen schreef:
Lampenkapje schreef:Dat er volgende week maandag door de rechter bevestigd wordt dat ik niet heb gelogen, maar dat hij echt schuldig is aan wat ik zeg.


Knuffel van mij Lampenkapje, ik heb in een ander topic meer over je verhaal gelezen, ik wens je heel veel sterkte voor volgende week!!

Dankjewel Pompoen! Volgende week gaat waarschijnlijk wel goed komen. Misschien wordt hij niet veroordeeld voor wat hij met mij heeft gedaan, maar ik heb in zijn verklaring gelezen dat hij wel heeft toegegeven dat hij tegenover zijn buurmeisje en dochter onzedelijke acties heeft begaan. Dus mocht hij voor mij niet veroordeeld worden, dan in ieder geval voor de anderen en dat is voor mij ook al heel wat waard. Al hoop ik natuurlijk wel dat hij voor mij ook op papier wordt gezet, zodat ik mijn kosten (psychologe, EMDR, verminderde arbeidskracht, immaterieel verlies van familie etc.) terug kan halen bij hem.


Ik hoop dat hij gewoon krijgt wat hij verdiend en dat jij daarmee ook een klein beetje terugkrijgt al is het maar in materiële zin!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Nov 2013 16:53

Re: Als je nu één wens mocht doen..

Zora schreef:
Lynn_ schreef:Hebben meer mensen bij deze vraag een verdrietig gevoel? Ik heb dat altijd al gehad bij deze vraag..


Hangt er denk ik een beetje vanaf wat je wens is, maar ik herken dat wel ja :)


Ik had een jaar geleden daar helemaal geen last van, dan had ik gewoon lekker veel geld, gezondheid of een kind gewenst maar ik las het topic nu en ik voelde me inderdaad verdrietig worden. Het eerste wat door je heen schiet is dat het allemaal toch niks uit maakt, dat het enige wat ik wil mijn man terug is en dat ik met de beste wil van de wereld daar geen realistische wens van kan maken. Normaal zijn mijn wensen altijd gebaseerd op iets wat ik heel graag wil én ergens nog wel denk te kunnen bereiken. Ik wens geen dingen die niet realistisch zijn want daarmee houd ik mezelf voor de gek.
En dan blijft er op dit moment eigenlijk niets over wat ik belangrijk genoeg vind.
Laatst gewijzigd door Pompoen op 06 Nov 2013 17:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 06 Nov 2013 17:08

Re: Als je nu één wens mocht doen..

:( Sterkte Pompoen...
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers