Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisjes park/ vakantie park NL

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Jun 2020 23:01

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

SophieZMY schreef:Je zou ook nog kunnen kijken naar parken op de Veluwe.
Kun je zelf lekker het bos in. Ik ben zelf wel fan van coldenhove in eerbeek (ook landal dus). Zit je midden in het bos. Echt top. Er is een heel mooi restaurant bij met binnenspeeltuin (weet niet of die nu open is alleen). Binnenzwembad is vrij klein maar voor een kind van 3 is t echt heel leuk. En speeltuintjes óveral. Bij t restaurant nog een grote. Huisjes zijn basic, maar je hebt ook luxe huisjes evt.

Goed om te lezen. We gaan er over een week naar toe. ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Jun 2020 07:35

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Leuk! Ik woon vlakbij! Veel plezier
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Jun 2020 21:12

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Gezellig Burn, dan ben ik er ook! ?
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Jun 2020 21:13

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Emma schreef:
SophieZMY schreef:Je zou ook nog kunnen kijken naar parken op de Veluwe.
Kun je zelf lekker het bos in. Ik ben zelf wel fan van coldenhove in eerbeek (ook landal dus). Zit je midden in het bos. Echt top. Er is een heel mooi restaurant bij met binnenspeeltuin (weet niet of die nu open is alleen). Binnenzwembad is vrij klein maar voor een kind van 3 is t echt heel leuk. En speeltuintjes óveral. Bij t restaurant nog een grote. Huisjes zijn basic, maar je hebt ook luxe huisjes evt.


Dit is ook ons favoriete park ?


Haha leuk!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 18 Jan 2021 18:33

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ik vroeg me af of iemand nog aanraders heeft voor een huisje voor 2 volwassenen en 2 kinderen dicht bij het strand. Ben een beetje aan het zoeken naar er is zoveel aanbod... Dus als iemand tips heeft, heel graag!
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 18 Jan 2021 18:55

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Camping Bakkum in Castricum, heeft ook mooie huisjes (duinroos) en is 950 meter lopen door de duinen en dan ben je op het strand!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 18 Jan 2021 19:26

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Die ziet er leuk uit, dankje! Alleen helaas geen beschikbaarheid meer wanneer wij willen gaan (5-7 feb).
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 18 Jan 2021 20:05

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ah jammer, Landal heeft ook parken vlakbij het strand. Je kan die selectie aanzetten bij je zoekopdracht.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 18 Jan 2021 20:21

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ja we hebben nu iets op het oog in Haamstede van Landal, even kijken wat er nog meer beschikbaar is ☺️
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Jan 2021 16:49

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Landal nieuwvliet-bad is tot nu toe onze favoriet. Op loopafstand van het strand en met fijne kinderbungalows.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 22 Jan 2021 18:05

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

mijn favoriete strand, Ouddorp aan Zee, tegenwoordig ook voorzien van Landal (maar ook Noordzee-Park en RCN vlak bij het strand, dus je hebt keuze).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jan 2021 19:06

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Mag ik wat vragen over dit soort huisjes park vakanties? Wat doen jullie allemaal voor activiteiten dan? Maken jullie uitgebreid gebruik van de faciliteiten (zwembad, speeltuin, restaurant, what else?!). En wat als dit allemaal dicht zou zijn ivm corona? Ga je dan de omgeving ontdekken? En wat dan? Bos? Strand? Dorpjes? Afhankelijk van welk park natuurlijk.

Wij zijn vorig jaar drie dagen naar de Beekse Bergen geweest in zo'n huisje en vond dat erg leuk maar jeetje als de dierentuin etc ook dicht is, is het het dan wel waard?

Ik zat even te kijken en vond het behoorlijk prijzig allemaal namelijk. Vinden jullie het wel waard dus?
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Jan 2021 19:25

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Als we gaan en dat was vorig jaar september naar Valkenburg en het jaar daarvoor in september naar Nieuwvliet-bad, dan maken we inderdaad ook gebruik van de faciliteiten.
Toen was het in september nog prima weer, dus ook naar het strand, uit eten bij een strandtent, zwemmen in het zwembad op het park, fietsen in de omgeving, naar de speeltuin, etc.

Heb er ook over nagedacht om er nu even tussenuit te gaan, maar dat heeft weinig zin. Niks is open, dus ik vind dat zonde van m'n geld. Misschien in het voorjaar.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2021 19:34

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Marin schreef:Mag ik wat vragen over dit soort huisjes park vakanties? Wat doen jullie allemaal voor activiteiten dan? Maken jullie uitgebreid gebruik van de faciliteiten (zwembad, speeltuin, restaurant, what else?!). En wat als dit allemaal dicht zou zijn ivm corona? Ga je dan de omgeving ontdekken? En wat dan? Bos? Strand? Dorpjes? Afhankelijk van welk park natuurlijk.

Wij zijn vorig jaar drie dagen naar de Beekse Bergen geweest in zo'n huisje en vond dat erg leuk maar jeetje als de dierentuin etc ook dicht is, is het het dan wel waard?

Ik zat even te kijken en vond het behoorlijk prijzig allemaal namelijk. Vinden jullie het wel waard dus?


Ik vind het het geld niet waard als alles dicht is. Wij waren laatst ook bij Landal, maar dat hadden m'n schoonouders gelukkig betaald. We hebben gemidgetgolft en we zijn met een paardentram geweest. Was wel leuk hoor, maar ik vind het toch leuker als je een keer ergens kunt gaan eten (we hebben wel in het huisje gegourmet trouwens), zwemmen of als er bijvoorbeeld een kinderdisco is voor de kleintjes. Voor dat soort activiteiten ga ik naar zo'n park.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jan 2021 19:37

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Marin schreef:Mag ik wat vragen over dit soort huisjes park vakanties? Wat doen jullie allemaal voor activiteiten dan? Maken jullie uitgebreid gebruik van de faciliteiten (zwembad, speeltuin, restaurant, what else?!). En wat als dit allemaal dicht zou zijn ivm corona? Ga je dan de omgeving ontdekken? En wat dan? Bos? Strand? Dorpjes? Afhankelijk van welk park natuurlijk.

Wij zijn vorig jaar drie dagen naar de Beekse Bergen geweest in zo'n huisje en vond dat erg leuk maar jeetje als de dierentuin etc ook dicht is, is het het dan wel waard?

Ik zat even te kijken en vond het behoorlijk prijzig allemaal namelijk. Vinden jullie het wel waard dus?


Ik vind Landal et cetera ook echt schreeuwend duur, in het hoogseizoen met name. We hebben het wel een paar keer gedaan - onze jongens vinden vooral zwemmen heel leuk, de rest van de faciliteiten maken we geen gebruik van (OK, mijn kleuter heeft vorig jaar meegedaan aan de Bollo-disco maar dat heb ik verdrongen :smile: ).
Toen onze kinderen kleiner waren gingen we juist liever naar huisjes in de the middle of nowhere, op plekken waar wij dan de omgeving leuk vonden en lekker konden wandelen en lunchen enzo. Nu ze wat ouder zijn bepalen zij meer, en is het voor hen vooral leuk als er andere kinderen zijn. Zo kwamen wij afgelopen zomer in het hoogseizoen toch op een Landal terecht (de Schatberg) terecht, maar oh, wat een geld voor iets dat wij verschrikkelijk vonden. De kinderen vonden het top maar wij doen het niet nog een keer. Dan liever naar een camping (huisje/huurtent) waar ze ook met anderen kunnen spelen.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 22 Jan 2021 20:48

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Nu in deze tijd vind ik het ook te duur, alles is dicht dan ben ik liever thuis dan in alleen in het huisje voor zoveel geld. Volgens mij zijn ze nu nog zo prijzig omdat veel mensen toch boeken om ergens anders te werken ( toch even weg van huis). Normaal gebruiken we de faciliteiten van het park, doen we een actief uitje in de omgeving, een leuke wandeling en bezoek aan een museum. Vind het dan wel leuk om een soort van planning te maken met dingen in de buurt die we kunnen ondernemen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jan 2021 20:51

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Oké goed om te weten dat 't iig niet aan mij ligt dat ik 't duur vond! Kan me wel voorstellen dat het leuk kan zijn met kinderen als alle faciliteiten open zijn.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Jan 2021 20:59

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Wij zijn nu op Vlie en daar heb je gelukkig geen vermaak nodig dat ‘open’ is. De jongens vinden alles fantastisch. De bossen, het strand, de uitkijktorens, de vuurtoren, de dijk, de boot, de jachthaven, het dorp, fiets huren. Echt fantastisch! Dus misschien is dat ook wel wat voor jullie Marin :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jan 2021 21:10

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Oh ik hou van Vlieland! M'n man is onder de veronderstelling dat elk Waddeneiland hetzelfde is en ik ben het daar pertinent niet mee eens en Vlieland is mijn favoriet (maar als Grunniger ging ik vroeger ook vaak naar de eilanden toe dus heb ook fijne jeugd herinneringen). Dat vind ik zeker wel een optie voor als we in eigen land op vakantie gaan. Waar op wat voor locatie zit je nu daar?

Merk dat ik beetje in m'n hoofd zit te stoeien met gedachten over vakantie. Het liefst zou ik naar het buitenland gaan maar realiseer me ook dat de kans groter is dat dat echt nog niet kan. En zo'n vakantie huisjes Park spreekt me eigenlijk niet zoveel aan maar het is wel echt ideaal met kinderen qua faciliteiten (ook in zo'n huisje zelf). Anderzijds wat Caulfield noemt vind ik ook wel erg fijn klinken, wat meer laid back. We willen eigenlijk nog even afwachten met hoe 't zich allemaal ontwikkelt maar als ik nu al zie hoe die prijzen zijn en ongetwijfeld raakt alles enorm volgeboekt dit seizoen, ga ik toch weer twijfelen of we niet vast iets moeten boeken. Nou ja dat dus.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2021 21:18

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ik vind een park ook vrij inspiratieloos, maar met een beetje entertainment hoef je zelf minder te entertainen 😇 Op Vlieland ben ik nog nooit geweest, wil ik ook nog graag eens naartoe!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jan 2021 21:24

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Jullie zitten nog niet aan de schoolvakanties vast toch? Dan moet het toch haast meevallen. Misschien niet met de Landals, maar als je bijvoorbeeld eens kijkt via natuurhuisje.nl, ik zou denken dat daar nog genoeg vrij is, en dat stelt je dan wellicht gerust.
Voor de zomervakantie zitten de Stortemelks en dergelijke van deze wereld heel snel vol, maar als je dat niet hoeft, moet het meevallen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jan 2021 21:28

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ja ik kijk nu wat rond voor juni! Natuurhuisje ga ik ook even kijken, leuk. Merk dat ik weer zo'n behoefte heb om überhaupt gewoon maar iets in 't vooruitzicht te hebben.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jan 2021 21:31

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Lekker he! Ik ga over een week een paar dagen weg naar een natuurhuisje. Het is niet eens vakantie want ik ga daar werken, maar het voelt als zo’n ontsnapping en ik kijk er zó naar uit!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jan 2021 21:36

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Dat kan ik me enorm goed voorstellen. Geniet ervan.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Jan 2021 22:38

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ohhh is je man dan wel eens op de wadden geweest? Want de eilanden zijn idd allemaal zo verschillend! Dat vind ik juist zo fascineren eraan.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers