Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisjes park/ vakantie park NL

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jun 2020 20:46

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Hunebedden! En Wildlands is volgens mij ook niet zo ver weg.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jun 2020 21:01

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Er is daar een superleuke wandelroute: het pad van de sabeltandtijger! Echt heel leuk. En sowieso prachtige omgeving. Er is ook nog een kabouterbosachtig pretparkje dacht ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2020 07:17

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ben ik nou de enige die Hof van Saksen zo duur vind?
2014 2016
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 17 Jun 2020 07:47

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Nee, ik vind Hof van Saksen ook heel duur.. maar aangezien de prijs niet uitmaakte in dit geval zou ik daar dan naar toe gaan. Ze hebben wel altijd heel veel te doen, voor zowel kids als volwassenen (dat laatste weet ik nu niet ivm Corona). 3 restaurants om te eten, een mooi zwembad, een eigen meertje met zandstrand en een grote speeltuin erbij.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 17 Jun 2020 07:51

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

En verder, de vernieuwde bungalows van Landal zijn sowieso comfortabel, je kan ook voor een luxe huisje gaan, dan heb je ook een sauna en in sommige huisjes ook een bubbelbad of jacuzzi.
En ze hebben er ook kinderbungows met afgeschermde tuin, kindermeubilair etc.

Hof van Saksen zelf ligt wel een beetje afgelegen. Maar dat vind ik in Drenthe al snel (en ik vind dat geen probleem)
Maar ik ga sowieso graag naar Landal, dus mocht je daar nog iets over willen weten, geef een gil.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Jun 2020 08:22

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Hof van Saksen is voor een midweek buiten de schoolvakantie echt heel goed betaalbaar! Ik geloof dat wij €400 kwijt waren.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 17 Jun 2020 08:35

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Landal nieuwvliet-bad!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem316

Bericht 17 Jun 2020 09:33

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

bosjesvrouw schreef:Ben ik nou de enige die Hof van Saksen zo duur vind?


Nee, is ook heel duur. Wij hadden toevallig een weekend/midweek gewonnen :banaan: . Maar we zeiden wel tegen elkaar dat we liever 1x naar Hof van Saksen in het vervolg dan 2x naar Center Parcs.

Je hebt ook nog het Boomkroonpad in de buurt Housebird. Dat was helaas het weekend dat wij er waren gesloten, maar kan me van vroeger herinneren dat ik dit heel leuk vond. Verder is het een bosrijke omgeving, zit je vlakbij Assen en Emmen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 17 Jun 2020 19:12

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Dormio resort Maastricht vond ik ook erg mooi. Dat park is nog heel erg nieuw, er is veel te doen in Zuid-Limburg en op het park zijn ook veel faciliteiten.
december 2016
juli 2019
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 17 Jun 2020 19:46

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Wij zijn laatst met de familie naar recreatiepark Marveld in Groenlo.
We zaten in een vijver villa, erg luxe en ruim wel aan een vijver dus misschien niet heel handig.
We hebben voorheen ook in een 6 persoons huisje gezeten en deze was ook netjes en ruim opgezet.
Je loopt met ongeveer 15 minuten Groenlo in wat een leuke plaats is om even door te lopen.
Park is ook erg leuk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 18 Jun 2020 19:25

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Wat is er zo bijzonder aan Hof van Saksen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem314

Bericht 18 Jun 2020 19:45

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Jip schreef:Wat is er zo bijzonder aan Hof van Saksen?

Wat ik er fijn aan vind is de horeca, meerdere best wel goede restaurants waar je toch je kinderen mee naartoe kunt nemen. Fijn zwembad, lekker warm ook. Leuk strandje. Mooie, schone huisjes. Leuk entertainment voor de kinderen. Supermarkt met ook wat meer luxe aanbod. Maar erg duur ook idd. Sinds we vastzitten aan de schoolvakanties iets té duur eigenlijk.
<<

Anoniem326

Bericht 18 Jun 2020 20:05

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ik vond Hof van Saksen helemaal niet bijzonder. Prima en het sluit volgens mij ook goed aan bij de wensen van to, maar ik zou er zelf niet nog een keer naartoe gaan.
<<

Anoniem332

Bericht 18 Jun 2020 20:42

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

HG wat vond je er niet bijzonder aan?
<<

Anoniem326

Bericht 18 Jun 2020 22:12

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Het is al weer even geleden hoor. Maar ik vond het huisje vrij saai en best ongezellig. En verder deed het me denken aan centerparcs, maar dan in een modern jasje. Niks mis mee, leuk voor kinderen, van alle gemakken voorzien maar voor mij niet echt een sfeervol of bijzonder verblijf.
<<

Anoniem295

Bericht 19 Jun 2020 11:33

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ik denk dat je bij Hof van Saksen toch al gauw voor de extra faciliteiten gaat, en dat zijn in mijn ogen nou juist de dingen waar je in deze tijd weinig zekerheid over hebt. Zwembad, entertainment. Ik zou eerder voor een huisje in een voor kinderen leuke omgeving gaan (bos of strand ofzo). Met eventueel een inpandig zwembad. Dat soort huisjes staan op Ameland. De huisjes zelf zijn niet de mooiste trouwens, maar het idee van een zwembad in huis vind ik wel tof (en handig nu). Edit: Al weet ik niet hoe diep het zwembad is.

Wildlands lijkt me ook (heel!!) gaaf.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2020 11:52

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ik kan me de meerwaarde van zo'n newborn of kindvriendelijk huisje best prima voorstellen met kleine kinderen. Dat zou voor mij wel een reden kunnen zijn om daar te boeken (anderzijds weet ik ook dat ik 't prima red in een ander vakantie achtig iets, het heeft juist op vakantie ook de charme om beetje te improviseren en te roeien met de riemen die je hebt vind ik altijd).
Let's discover the world together.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 19 Jun 2020 12:21

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Silly-One schreef:Wat ook een leuke omgeving is is Otterlo op de Veluwe. Er zitten daar verschillende parken met diverse soorten huisjes. Je kan er leuk wandelen in de natuur en het zijn ook vrij luxe parken.

Europarks de Weije Wereld is er eentje. Daar heb ik ook een familiedag gehad. Redelijke indoorspeeltuin. Zwembad wel buiten, binnen weet ik niet.

Daar tegenover Droompark De Zanding. Met een school een introdag gehad. Ruim opgezet park met huisjes vrijstaand en veel ruimte er omheen.


Vlakbij bovenstaande parken heb je in Lunteren een park van Topparken: De Scheleberg. Vrij nieuw en daardoor zijn de meeste accommodaties nog niet zo 'uitgeleefd'. Sommige villa's hebben er een sauna (buiten of binnen) en/of een hottub/whirlpool. Er is een klein buiten zwembad en 1 restaurant op het park, meer restaurants zijn in de buurt. Verder voldoet het denk ik wel aan je eisen.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 21 Jun 2020 12:06

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

In tegenstelling tot heel veel anderen was ik juist niet zo erg kapot van Hof van Saksen. Ik ben wel landal fan verder, ga graag voor weekendjes enzo naar hun parken (meestal hebben wij 1 familieweekend per jaar in een landal park). Maar hof van saksen vond ik erg ongezellig aandoen. Restauranten moet je reserveren want anders kom je er niet tussen, dus spontaan bedenken even ergens een hapje te gaan eten zit er niet in. Park zelf vond ik ook erg kaal en rechttoe-rechtaan. Was er wel midden in de winter, zomers is t misschien al mooier. Wij zijn ook bij land van bartje geweest daar vlakbij en als ik moest kiezen zou ik veel eerder daar naar teruggaan. Veel mooier aangelegd en voelde veel fijner aan. Voor volwassenen vind ik HvS ook echt geen meerwaarde hebben tov andere parken (daar adverteren ze volgens mij mee, dat t dan voor de ouders ook een luxe vakantie is haha). Die kinderbungalows enzo zijn wel heel leuk, maar die hebben ze inmiddels op heel veel parken.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 21 Jun 2020 12:09

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Je zou ook nog kunnen kijken naar parken op de Veluwe.
Kun je zelf lekker het bos in. Ik ben zelf wel fan van coldenhove in eerbeek (ook landal dus). Zit je midden in het bos. Echt top. Er is een heel mooi restaurant bij met binnenspeeltuin (weet niet of die nu open is alleen). Binnenzwembad is vrij klein maar voor een kind van 3 is t echt heel leuk. En speeltuintjes óveral. Bij t restaurant nog een grote. Huisjes zijn basic, maar je hebt ook luxe huisjes evt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Jun 2020 12:47

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Wij gaan graag naar Landal Twenhaarsveld, bij Holten. Midden in de bossen en vlak naast de Holterberg waar je prachtig kunt wandelen, fietsen, picknicken, uit eten, etc. Het park zelf is ook erg leuk met een grote buitenspeeltuin en een mooi binnenbad.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Jun 2020 13:33

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Volgens mij zijn wij daar ook een keer geweest. Ik vond het ook wel een fijn binnenbad. Niet zo overdreven groot, dat vind ik juist wel prettig, als het een beetje overzichtelijk is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 21 Jun 2020 15:27

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Ook iemand ervaring met Landal Cauberg?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 21 Jun 2020 16:12

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

SophieZMY schreef:Je zou ook nog kunnen kijken naar parken op de Veluwe.
Kun je zelf lekker het bos in. Ik ben zelf wel fan van coldenhove in eerbeek (ook landal dus). Zit je midden in het bos. Echt top. Er is een heel mooi restaurant bij met binnenspeeltuin (weet niet of die nu open is alleen). Binnenzwembad is vrij klein maar voor een kind van 3 is t echt heel leuk. En speeltuintjes óveral. Bij t restaurant nog een grote. Huisjes zijn basic, maar je hebt ook luxe huisjes evt.


Dit is ook ons favoriete park ?
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 21 Jun 2020 21:21

Re: Huisjes park/ vakantie park NL

Amandine schreef:Ook iemand ervaring met Landal Cauberg?


Ja ik in een 2 persoons appartement. Wat wil je weten?
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers