Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwanger trouwen

<<

Anoniem119

Bericht 05 Nov 2013 14:39

Re: Zwanger trouwen

Ik zou het voor mezelf ook als moetje zien, want ik zou zelf liever in principe niet zwanger willen trouwen maar eerst willen trouwen en dan proberen zwanger te raken. Dus in dat opzicht... Ouderwets misschien, maar wel zoals ik t t liefst zou willen. Maar misschien zou ik in dat geval dan nog eerder wachten tot na de geboorte met trouwen.
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 14:40

Re: Zwanger trouwen

Maar Marin dan alsnog móet je toch niet trouwen? Je gaat dan trouwen omdat je getrouwd wilt zijn voor het kind er is, niet omdat de maatschappij of je familie dat van je verwacht. In dat opzicht is het wel een ander moetje dan vroeger haha.

Ik zou trouwens geen problemen hebben met zwanger trouwen, tenzij ik me lichamelijk niet goed zou voelen. Eigenlijk lijkt het me best leuk.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 05 Nov 2013 14:48

Re: Zwanger trouwen

Vind het ontzettend mooi, een zwangere in een bruidsjurk! Ieder voor zich toch.
Als trouwen gepland is en je zwanger raakt, waarom niet toch.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2013 14:50

Re: Zwanger trouwen

Als je zwanger raakt, en besluit te trouwen, waarom niet? Kan allemaal toch?
<<

Anoniem119

Bericht 05 Nov 2013 14:58

Re: Zwanger trouwen

Harrison schreef:Maar Marin dan alsnog móet je toch niet trouwen? Je gaat dan trouwen omdat je getrouwd wilt zijn voor het kind er is, niet omdat de maatschappij of je familie dat van je verwacht. In dat opzicht is het wel een ander moetje dan vroeger haha.

Ik zou trouwens geen problemen hebben met zwanger trouwen, tenzij ik me lichamelijk niet goed zou voelen. Eigenlijk lijkt het me best leuk.


Ja das waar. Hoewel de familie dat dan ook wel zou verwachten denk ik hoor. Maar niet verplichten zoals vroeger ofzo natuurlijk.
<<

Tissie

Bericht 05 Nov 2013 17:34

Re: Zwanger trouwen

Tsjonge jullie maken het me allemaal niet makkelijker. Voor zowel de voors als tegens is iets te zeggen, denk ik....

We dubben nog even verder!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers