Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2530

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 15 Jul 2021 12:34

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Dat klinkt niet zo leuk en ook of je niet echt gehoord wordt. Of hoe ervaar jij het? Ik kan me voorstellen dat dat ook niet helpt in je mood vandaag. Ik zou je juist ontzettend een ontspannen vakantie gunnen naar een groen gebied zonder gedoe!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43734

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Jul 2021 12:42

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja ik vind dat ook vervelend. Maar goed, we gaan en het wordt vast leuk en enigszins ontspannend.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43734

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Jul 2021 12:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Toetie schreef:Vervelend marin! Ze merken het meteen als je geen tijd hebt.

Ik heb eindelijk bericht gehad dat mijn dochter doorgestuurd wordt voor onderzoek maar waarschijnlijk hoor ik pas na de vakantie iets dus nog minstens 7 weken voor we een stap verder zijn.
Het duurt allemaal zo lang! Ben al een maand bezig om haar doorgestuurd te krijgen 😖
Zie nu al op tegen de vakantie door haar gedrag. Ze gaat iedere week een keer logeren. Dat zal helpen



Wat lastig Toetie. Op zich niet heel gek dat het in de zomer allemaal wat langer duurt, maar dat is wel onhandig, dat kan ik begrijpen. Gaat ze in de vakantie naar iets van een vorm van opvang?
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 15 Jul 2021 12:52

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik kan de stress bijna niet meer aan. And I am a calm person. Vorige week: vriendin en ik besluiten spontaan naar Parijs te gaan. Lekker struinen, shoppen, vreten. Mijn vriendin laat zich woensdag testen. Donderdag laat haar collega zich testen. Collega krijgt vrijwel direct testresultaat, positief. Vriendin stuurt collega meteen naar huis. Ze zijn 15 min max bij elkaar geweest. Mijn vriendin blijkt negatief. Ik ook. Dus zo geschiedde dat wij 2 negatieve mensen naar Parijs gaan. Ondertussen test haar team van 4 allemaal positief. Mijn vriendin laat zich gisteren testen. Positief! Dus dat betekend dat ze voor wij weggingen besmet is geraakt! Ik heb met haar 2,5 dag parijs gedaan. En ik gw zaterdag op vakantie. Net getest; negatief. Maar ik heb haar dinsdag heeeeeeel even gezien toen ze nog wat van mij in haar koffertje had. Morgen nog een x testen maar wtffffffff!!!!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Jul 2021 13:02

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Marin schreef:Ja lastig zeg! Ook voor jullie. Fijn dat ze het al wat beter snapt.

We waren net even buiten uitrazen maar intussen weer binnen. Hij mag best even op de IPad/TV maar het liefst zou ik dat de hele dag willen maar dat kan natuurlijk niet. 😅
Hopelijk vanmiddag even wat rust, want ik kan zelf niet meer nadenken nu haha.

Bij uitzondering kan dat echt geen kwaad hoor. Misschien doet het juist alleen maar goed voor jullie allemaal. Mijn ervaring is dat ze op een gegeven moment uit zichzelf wel weer gaan spelen.

Ik ben ook snel overprikkeld vandaag, niks aan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem320

Bericht 15 Jul 2021 13:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Na contact met een positief persoon moet je 5 dagen in quarantaine en dan testen. Dat heeft je vriendin niet gedaan en ga jij ook niet doen.
Het valt me op dat mensen de basis regels nog steeds niet kennen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2530

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 15 Jul 2021 13:06

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Marin schreef:Ja ik vind dat ook vervelend. Maar goed, we gaan en het wordt vast leuk en enigszins ontspannend.

Sterkte en dat hoop ik ook!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2021 13:06

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

@ ChiQ: verkeerde pijler denk ik? Anyways, begrijp ik het nou goed dat jouw vriendin dus ná haar negatieve test nog met een positief geteste collega in aanraking is geweest en daarna met jou naar Parijs is gegaan? Daar snap ik dus niks van! Dan had ze toch meteen in quarantaine gemoeten? Die deltavariant is geloof ik binnen tien seconden overdraagbaar, dus het verbaast me niks dat ze ook positief is. En ik vrees nu ook voor jou eerlijk gezegd. Je moet nu in quarantaine en op dag 5 mag je testen. Wel heel kut dat het net rond je vakantie is zeg!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem320

Bericht 15 Jul 2021 13:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Sterkte vandaag Marin en hopelijk een lekkere vakantie voor de boeg waar je een beetje bij kunt tanken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43734

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Jul 2021 13:13

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Lady schreef:Bij uitzondering kan dat echt geen kwaad hoor. Misschien doet het juist alleen maar goed voor jullie allemaal. Mijn ervaring is dat ze op een gegeven moment uit zichzelf wel weer gaan spelen.


Ja dat laatste is helaas het probleem haha. Van mij zou ie best langer mogen maar wil dat dan niet. :palm:

Balen voor jou ook. Hopelijk word je hoofd weer gauw wat rustiger.

Hier gaat het wel weer even gelukkig.
Let's discover the world together.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 15 Jul 2021 13:17

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Marin schreef:
Toetie schreef:Vervelend marin! Ze merken het meteen als je geen tijd hebt.

Ik heb eindelijk bericht gehad dat mijn dochter doorgestuurd wordt voor onderzoek maar waarschijnlijk hoor ik pas na de vakantie iets dus nog minstens 7 weken voor we een stap verder zijn.
Het duurt allemaal zo lang! Ben al een maand bezig om haar doorgestuurd te krijgen 😖
Zie nu al op tegen de vakantie door haar gedrag. Ze gaat iedere week een keer logeren. Dat zal helpen



Wat lastig Toetie. Op zich niet heel gek dat het in de zomer allemaal wat langer duurt, maar dat is wel onhandig, dat kan ik begrijpen. Gaat ze in de vakantie naar iets van een vorm van opvang?


Nee ze mag in de vakantie altijd bij mijn ouders logeren. Normaal gesproken ook bij mijn schoonouders maar sinds corona niet.
We gaan dit jaar voor het eerst proberen om haar te laten logeren zonder haar broer. Dat ze beide 1 op 1 aandacht krijgen. Gelukkig wonen ze in de buurt dus kan haar altijd ophalen.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 15 Jul 2021 13:18

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

@Marin, wat jammer dat er niet naar jouw gevoel geluisterd werd. Misschien maak jij je zorgen en breng je dat onbewust over op jouw zoon?

@Chiq, wat balen. Maar zoals Max heb ik ook de vraag hoe het dan met de quarantaine tijd zit. Ben je wel al gevaccineerd?
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 15 Jul 2021 21:42

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Marin, als je zoon niet lang geboeid is door de ipad, maar dat soms wel echt nodig heeft (en jij ook), kan je misschien een koptelefoon erbij proberen? Dan is hij zeg maar afgesloten van de rest van het rumoer in huis en kan hij zich concentreren op zijn filmpje. Geen idee of het werkt hoor, maar wellicht een tip.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43734

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Jul 2021 22:11

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja heeft ie! Soms kan ie ook eindeloos achter dat ding zitten (vind ik niet erg) maar uiteraard als 't mij uit komt nooit. 😂
Maar uiteindelijk heb ik iig nog wat kleren voor mezelf weten te pakken en was het sowieso een gezelligere middag en kon ik ook weer beetje ontspannen.
Let's discover the world together.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 16 Jul 2021 08:36

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik vind het stiekem best lekker dat de oudste een morgen een week op kamp gaat. Even rust in de tent.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Anoniem325

Bericht 16 Jul 2021 09:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Heerlijk Tauriel, geniet van je rust!

Ik moet zo naar de kinderarts op controle. Ik weet dat het goed gaat met m’n baby, maar vind het toch spannend of zo. En net nu we weg moeten besluit m’n baby langer te slapen dan 45 min in de ochtend, klein draakje.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jul 2021 09:26

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik heb er ook gewoon slecht van geslapen vannacht. 😞
<<

Anoniem325

Bericht 16 Jul 2021 09:26

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Popcorn schreef:Ik heb er ook gewoon slecht van geslapen vannacht. 😞


Dat ik naar de kinderarts moet? 🤭

Haha verkeerde Wat wil je kwijt? denk ik.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jul 2021 09:30

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Auxo schreef:
Popcorn schreef:Ik heb er ook gewoon slecht van geslapen vannacht. 😞


Dat ik naar de kinderarts moet? 🤭

Haha verkeerde Wat wil je kwijt? denk ik.



Klopt. Ik zou op je andere reageren. Slaapgebrek. Ook goeiemorgen.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 16 Jul 2021 10:07

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Auxo schreef:Heerlijk Tauriel, geniet van je rust!

Ik moet zo naar de kinderarts op controle. Ik weet dat het goed gaat met m’n baby, maar vind het toch spannend of zo. En net nu we weg moeten besluit m’n baby langer te slapen dan 45 min in de ochtend, klein draakje.


Ga ik zeker doen.

Blijft spannend om met je kleine op controle te moeten. En ja dat soort dingen heb je altijd, wijkt je kind ineens af van z'n normale patroon.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Anoniem325

Bericht 16 Jul 2021 13:39

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja alsof ze het weten he. Gelukkig was alles goed, hoeven niet meer terug te komen. Behalve als er iets is, dan mogen we altijd bellen. Heel fijn!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Jul 2021 13:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Wat fijn Auxo!
<<

Anoniem325

Bericht 16 Jul 2021 13:48

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja heel fijn! Hoe is het met jouw zoon, al een beetje aan het opknappen?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Jul 2021 13:48

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Nog steeds diarree echt zo sneu. We bellen zo de huisarts maar weer. Het lijkt niet veel beter te worden helaas.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Jul 2021 14:07

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Wat fijn Auxo!
En zielig Fantine. Gaat hij naar de opvang? Ik hoorde wel dat er (weer?) een buikgriep virus rondgaat bij de kleintjes.

Ik wil even kwijt dat ik zo een heerlijke week heb met mijn dochtertje. Ze kletst, wijst en lacht. Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in m’n vel. Deze nare nieuwsweek helpt daar niet bij. Maar als ik dan die armpjes weer op me af zie komen is alles even vergeten. Ze is zo lief. 🥰
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers