Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 29 Mei 2021 13:57

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Och Bloom wat een ellende! Sterkte.

Onze oudste verwerkt ook heel veel in haar slaap. Lastigste is dat ze daardoor soms doodmoe is als ze op moet staan. Ik neem met haar altijd de dag door voor ze naar bed gaat maar ze is al 5 en kan het dan ook goed verwoorden. Ik merk dat dat scheelt.
⁠♡♡♡
<<

Brooke

Bericht 29 Mei 2021 16:01

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ah sterkte Bloom, dat is echt flink balen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2021 18:34

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

ah wat een ellende bloom sterkte
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 30 Mei 2021 05:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja, flink balen wel. Ben benieuwd straks naar de echo.

B. Doet het overigens heel goed en dat is het belangrijkste voor mij nu 💙
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 30 Mei 2021 06:43

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Oh nee Bloom, wat een vervelend eerste uitje. Is je been erg gezwollen/rood? Ik kreeg het bij de eerste toen ik 36 weken zwanger was. Was zo pijnlijk toen..
Met de echo straks zouden ze goed moeten kunnen zien of het daadwerkelijk zo is. Sterkte!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 02 Jun 2021 08:30

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Hoe is het verder gegaan met je been Bloom? Kon de echo duidelijkheid geven?

Ik wil even kwijt dat mijn pasgeboren neefje binnen 16 uur na geboorte in het ziekenhuis is opgenomen vanwege een vermoedelijke longontsteking. Ik vind het zo naar. Natuurlijk wordt er goed voor hem gezorgd en heel fijn dat er een alerte verloskundige was thuis die hen heeft doorgestuurd. Maar ik moest er gewoon van huilen toen ik het hoorde en een filmpje kreeg van dat prachtige ventje aan allerlei slangetjes. Nu natuurlijk ook geen familie die hem kan zien, zelfs m'n kleine nichtje niet.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 02 Jun 2021 08:58

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Wat verdrietig lilou! Hopelijk knapt hij snel op!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 02 Jun 2021 09:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ah wat sneu zeg, zo'n klein mannetje! Hopelijk knapt hij snel op, Lilou.
<<

Anoniem325

Bericht 02 Jun 2021 09:24

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ah wat sneu Lilou. Hopelijk knapt het mannetje snel weer op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jun 2021 09:32

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ach nee wat sneu Lilou. Hopelijk knapt hij snel op!
Let's discover the world together.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 02 Jun 2021 12:27

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ah Lilou, dat is ook geen start die je iemand toewenst! Hopelijk knapt hij snel op en kunnen ze alsnog van een blauwe wolk genieten!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2021 07:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Hoe is het met je neefje Lilou?

Ik wil kwijt dat m'n dochter kan zwaaien en dat is zo schattig. Iedereen op straat is er van gecharmeerd en dat vind ik zo leuk.
Ze is sowieso zo leuk en vrolijk en zo'n grappig gek ding. 😊
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jun 2021 07:45

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Jaaa jouw M. heeft zo'n schattig guitig snoetje. Word ook altijd blij van jouw plaatjes.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 05 Jun 2021 08:50

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Lilou schreef:Hoe is het verder gegaan met je been Bloom? Kon de echo duidelijkheid geven? .


Ik zal hier eens antwoord op geven 😅.
Het was gelukkig geen echt trombose been. Maar oppervlakkige flebitis. Over een lengte van 14cm is mijn oppervlakkige ader ontstoken.
Ik krijg nu bloedverdunners en over, inmiddels, drie weken moet ik naar de internist.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 05 Jun 2021 09:20

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Bloom, wat fijn dat het geen trombose was! Hopelijk is het dan ook vlug weer in orde.

Marin, wat leuk! Vond haar op een foto hier laatst ook zo'n vrolijk koppie hebben, mooi hoe aanstekelijk zo'n ukkie dan werkt op anderen hé. Mijn jongste had altijd het talent om dan te zwaaien naar de meest nukkige mensen, dat vond ik ook altijd zo grappig.

Met mijn neefje gaat het goed! Hij lijkt op korte termijn naar huis te mogen, maar even zien hoe het gaat. Het is op foto's en filmpjes in elk geval een supermooi klein ventje 🥰
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem325

Bericht 10 Jun 2021 12:36

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Wij hebben vandaag de wieg van onze kamer gehaald. Ze slaapt veel beter in haar eigen ledikant en wij zijn alle 3 veel relaxter hierdoor, maar vind het wel een dingetje hoor! Ze is pas 2 maanden, maar het gaat zo hard!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jun 2021 12:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Auxo schreef:Wij hebben vandaag de wieg van onze kamer gehaald. Ze slaapt veel beter in haar eigen ledikant en wij zijn alle 3 veel relaxter hierdoor, maar vind het wel een dingetje hoor! Ze is pas 2 maanden, maar het gaat zo hard!


Wat heerlijk dat jullie je draai nu met elkaar vinden! Onze zoon ligt vanaf dag 1 op eigen kamer, anders kan ik zelf gewoon nauwelijks slapen. De eerste nachten en wel ingebakerd, maar nu niet meer. Hij slaapt heel netjes in zijn grote bed.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem325

Bericht 10 Jun 2021 12:47

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

MissEnergy schreef:
Auxo schreef:Wij hebben vandaag de wieg van onze kamer gehaald. Ze slaapt veel beter in haar eigen ledikant en wij zijn alle 3 veel relaxter hierdoor, maar vind het wel een dingetje hoor! Ze is pas 2 maanden, maar het gaat zo hard!


Wat heerlijk dat jullie je draai nu met elkaar vinden! Onze zoon ligt vanaf dag 1 op eigen kamer, anders kan ik zelf gewoon nauwelijks slapen. De eerste nachten en wel ingebakerd, maar nu niet meer. Hij slaapt heel netjes in zijn grote bed.


Ja ik hoorde ieder geluidje van haar, en geluid maken kan ze als ze slaapt! Net een kinderboerderij af en toe.
Knap dat hij dat meteen zo goed doet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jun 2021 13:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ahh nou doen wat goed voelt Auxo!
Lekker slapen is belangrijk voor iedereen!
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 10 Jun 2021 13:11

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Auxo schreef:
MissEnergy schreef:
Wat heerlijk dat jullie je draai nu met elkaar vinden! Onze zoon ligt vanaf dag 1 op eigen kamer, anders kan ik zelf gewoon nauwelijks slapen. De eerste nachten en wel ingebakerd, maar nu niet meer. Hij slaapt heel netjes in zijn grote bed.


Ja ik hoorde ieder geluidje van haar, en geluid maken kan ze als ze slaapt! Net een kinderboerderij af en toe.
Knap dat hij dat meteen zo goed doet!


Kinderboerderij🤭🤭🤭. Super fijn dat jullie de rust met elkaar hebben gevonden en steeds meer ontdekken wat werkt.
<<

Anoniem325

Bericht 10 Jun 2021 13:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Het is af en toe net een geitje ja. Schrok me rot de eerste keer.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jun 2021 13:50

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Auxo schreef:
MissEnergy schreef:
Wat heerlijk dat jullie je draai nu met elkaar vinden! Onze zoon ligt vanaf dag 1 op eigen kamer, anders kan ik zelf gewoon nauwelijks slapen. De eerste nachten en wel ingebakerd, maar nu niet meer. Hij slaapt heel netjes in zijn grote bed.


Ja ik hoorde ieder geluidje van haar, en geluid maken kan ze als ze slaapt! Net een kinderboerderij af en toe.
Knap dat hij dat meteen zo goed doet!


Ik ook hoor, maar nu met een 2e kan ik dat blijkbaar ook iets beter naast mee neerleggen. Dochter heeft in ziekenhuis eerste week naast ons geslapen en daarna nog 1 nachtje in de wagenbak om te zien of we een wiegje wilden aanschaffen. Uiteindelijk sliep zij na de eerste week ook 's nachts in haar eigen ledikant.
Middagslaapje doen we met zijn allen boven, dus ligt hij ook in eigen bed. Verder slaapt hij vooral in de woonkamer in de wagenbak.
08/2018
05/2021
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Jun 2021 14:14

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik wil even kwijt dat ik mijn baby weeeeer met koorts van het kinderdagverblijf heb moeten halen. Ik weet dat baby’s veel ziek kunnen zijn, maar jeetje. Ik blijf elke keer schuiven met werk/op onmogelijke tijden werk inhalen/vrij nemen. Het voordeel van dit coronajaar is dat het met het thuiswerken allemaal iets makkelijker mogelijk is. Maar het is zo vermoeiend.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 10 Jun 2021 14:29

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ohh wat vervelend Carra! Snap dat het vermoeiend is, moet je weer van alles omgooien.
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 15:49

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Carra schreef:Ik wil even kwijt dat ik mijn baby weeeeer met koorts van het kinderdagverblijf heb moeten halen. Ik weet dat baby’s veel ziek kunnen zijn, maar jeetje. Ik blijf elke keer schuiven met werk/op onmogelijke tijden werk inhalen/vrij nemen. Het voordeel van dit coronajaar is dat het met het thuiswerken allemaal iets makkelijker mogelijk is. Maar het is zo vermoeiend.

Misschien kan je vriend /man het een keer opvangen?

Wij doen het om en om, dat scheelt al zoveel.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan