Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede verduisterende overgordijnen

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 09 Jun 2020 15:51

Goede verduisterende overgordijnen

Waar hebben jullie die vandaan en hoe is de kwaliteit?

Ik vind zelf geweven gordijnen mooier dan hele gladde stof. Wel zoek ik goede verduisterende gordijnen, het liefst ook warmtewerend d.m.v. een witte achterkant.

Iemand tips?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Jun 2020 16:16

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Veneta, hebben daar inbetweens besteld, en heel tevreden er over. (Gratis stalen thuisgestuurd en gratis inmeten). Ze verkopen ook verduisterende gordijnen ga ik vanuit.
<<

Anoniem300

Bericht 09 Jun 2020 17:51

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Veneta inderdaad, wij hebben bijna helemaal verduisterd en is echt al heel donker verwacht de echte verduisterd dan echt goed.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 09 Jun 2020 18:09

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Wij hebben geweven, verduisterende gordijnen van Kwantum.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 09 Jun 2020 18:18

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Klinkt goed, Bloom! Hebben die gordijnen ook een witte achterkant? En weet je toevallig nog de naam van deze gordijnen?

Naar Veneta ga ik ook eens googlen, klinkt goed wat je zegt, Newby9, over hoe verduisterend ze al zijn. Onze dochter slaapt nu met een oogkapje op omdat ze het te licht vindt in haar slaapkamer ;-)
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 09 Jun 2020 18:52

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Wij hebben verduisterende gordijnen van Karwei en zijn hier heel tevreden over. Volgens mij hebben ze deze week 25% korting op de gordijnen en anders is het wel de moeite waard de korting af te wachten als je niet heel veel haast hebt. Ik weet alleen niet of je kan kiezen voor nog een zonwerende optie.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2020 19:10

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Wij hebben gordijnen van een (duurder segment) woonwinkel. Waren best prijzig maar ben er zo blij mee
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 09 Jun 2020 21:21

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Voordeelgordijnen.nl

Ik heb zowel beneden als boven verduisterende gordijnen, idd met witte achterkant. Ik vind ze erg mooi. Beneden hangen ze nu 2 of 3 jaar denk ik en boven sinds een jaar. Nog steeds heel blij mee
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 09 Jun 2020 22:22

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Viva schreef:Klinkt goed, Bloom! Hebben die gordijnen ook een witte achterkant? En weet je toevallig nog de naam van deze gordijnen?

Naar Veneta ga ik ook eens googlen, klinkt goed wat je zegt, Newby9, over hoe verduisterend ze al zijn. Onze dochter slaapt nu met een oogkapje op omdat ze het te licht vindt in haar slaapkamer ;-)


Nee, dat wilde wij niet. Deze zijn 96% verduisterend. Als de zon er recht op staat, zie je dus wel wat witte spikkeltjes (gordijn is donkergrijs). Echter, zeker niet storend!
Durf zo niet te zeggen welke dit zijn. Ze hangen hier al een jaar of zes.
Als ik het niet vergeet kan ik kijken of ik de factuur nog ergens heb waar het op staat.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Jun 2020 11:52

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Kwantum :) leuke prijs en ze bevallen prima
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 10 Jun 2020 20:09

Re: Goede verduisterende overgordijnen

Dank jullie, we hebben vandaag gordijnen bij de kwantum gekocht en deze verduisteren i.c.m. haar rolgordijn heel goed!
We hebben ook gekeken naar karwei en veneta maar daar kwam de prijs hoger uit, waardoor we eerst dit wilden proberen ;-)

Voor nu geslaagd dus!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers