Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag badkamerverbouwing

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jun 2020 22:33

Vraag badkamerverbouwing

Volgende maand wordt onze badkamer verbouwd. Nu las ik in een documentje, wat ik niet heb getekend, dat we zelf alle spullen naar boven/de werkplek moeten sjouwen. De offerte heb ik online getekend dus dit document is me niet eerder opgevallen. Ik heb het bedrijf al om opheldering gevraagd maar ik ben even benieuwd wat normaal is?
In m’n omgeving hoor ik alleen maar dat het bedrijf dit moet regelen. We hebben alles via één bedrijf gedaan, juist om ontzorgd te worden. Daarnaast is het geen goedkope badkamer dus dan verwacht je ook wat. Hoe ging dit bij jouw badkamer?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 06 Jun 2020 22:48

Re: Vraag badkamerverbouwing

Bij mij werd dat ook door het bedrijf gedaan. Heb twee badkamer verbouwd. Bij de ene ging alles via een bedrijf en regelden ze alles. Bij de tweede heb ik zelf de materialen elders besteld. Toen heb ik de materialen wel zelf binnen gelegd, omdat het ander op de oprit lag. Maar zelfs toen hebben de monteurs gewoon alles uit mijn berging gepakt steeds.
<<

Anoniem332

Bericht 07 Jun 2020 06:29

Re: Vraag badkamerverbouwing

Lijkt mij een beetje raar. Wie is er dan aansprakelijk als er schade ontstaat tijdens het tillen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jun 2020 08:48

Re: Vraag badkamerverbouwing

Bij ons werd alles keurig naar zolder getild door hen. Ammehoela dat ik dat was gaan doen.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jun 2020 09:58

Re: Vraag badkamerverbouwing

Ja van de evt. schade vroeg ik me ook af, mijn verzekering gaat het dan vast niet dekken. Ik vind het ook echt heel vaag, wat nou als je 50+ bent of gewoon simpelweg niet thuis tijdens de verbouwing? Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Jun 2020 10:03

Re: Vraag badkamerverbouwing

Kan het een corona maatregel zijn? Dat de bezorgers niet monteren maar alleen tot de voordeur leveren en later pas monteurs komen? Je kan het niet in de tuin laten staan.

Als dit niet zo is vind ik het een stomme regel.
R. 2013
D. 2016
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 07 Jun 2020 10:09

Re: Vraag badkamerverbouwing

Ik vind het ook raar klinken als je alles door 1 bedrijf doet.

Wij hebben 2: de badkamerzaak levert de spullen en onze eigen aannemer gaat m installeren. Die badkamerzaak levert volgens mij ook alleen uit op begane grond. En de bouwlui van de aannemer zorgen dat t netjes boven komt.

Dus misschien is dat documentje ook wel zo bedoeld? Transport tot begane grond en degene die t installeert tilt t verder? Lijkt me echt bijzonder als je zelf naar boven zou moeten sjouwen. Even achteraan bellen?

Edit: oh laatste heb je al gedaan zie ik ??
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jun 2020 10:24

Re: Vraag badkamerverbouwing

Nee het heeft niks te maken met corona. Er staat letterlijk ‘tegels en materialen worden tot aan de eerste drempel bezorgd en dienen door de klant zelf op de werkplek neergezet te worden’ ?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Jun 2020 10:50

Re: Vraag badkamerverbouwing

Wat een gekkigheid. Ik zou morgen even bellen met ze.
Lijkt me heel raar, zeker met het oog op garantie inderdaad.

Wij lieten ook alles door 1 bedrijf doen, behalve de tegels. Die heb ik zelf besteld (en dus naar boven gesjouwd) omdat ik ze ergens anders vele malen goedkoper vond dan dat zij ze konden regelen.

Al het andere is door hun geregeld en naar boven gesjouwd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jun 2020 10:50

Re: Vraag badkamerverbouwing

Nou ik heb inmiddels reactie gehad, het gaat dus alleen om de tegels en met ‘materialen’ bedoelen ze de lijm, niet dingen zoals het bad. Gelukkig maar! Tegels hebben we heel weinig, alleen op de vloer en een klein stukje muur (maar die hebben we toch zelf gekocht). Probleem gelukkig opgelost dus ?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers