Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voordelen PVC-vloer?

<<

Anoniem307

Bericht 06 Jun 2020 15:18

Voordelen PVC-vloer?

Als ik een vloer liet leggen, dan was het er één van Quickstep en dan laminaat. Ik dweep met het merk. Maar nu heeft mijn man een vloer gevonden dat vissengraat wordt gelegd en van PVC is. Het is geen Quickstep-vloer. Maar als we voor deze vloer kiezen, dan steunen we wel de lokale ondernemer. En daar zijn we erg kien op. Dus kunnen jullie mij de voordelen van PVC uitleggen? En dan vooral hoe het jullie bevalt?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 06 Jun 2020 15:31

Re: Voordelen PVC-vloer?

Ik vind het heel fijn dat pvc prima tegen vocht kan (ligt ook in mijn keuken) en gewoon algemeen ook goed schoon te houden is.
Ik ben heel tevreden over mijn vloer, maar zou wel echt aanraden heel goed te egaliseren. Dat is bij mij niet goed gedaan en daar baal ik nog bijna elke dag van. Je voelt elke oneffenheid door het pvc heen en het slijt ook meer op plekken waar iets ‘onder’ zit.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Jun 2020 16:08

Re: Voordelen PVC-vloer?

Wij hebben sinds december pvc en ben er erg blij mee.
Dat van ons lijkt erg op hout (zijn ook best veel mensen die dachten dat het hout was, er zit een voelbare groef in bv) en dat vinden we heel mooi. Aangezien hier dagelijks minimaal 1 beker drinken over de vloer gaat, is het erg fijn dat het tegen vocht kan. Makkelijk te onderhouden ook, je hoeft alleen met water te dweilen. Sowieso redelijk onderhoudsvrij (super fijn, want wij vergeten dat altijd/zijn er te lui voor).

Egaliseren is inderdaad erg belangrijk! De 'plankjes' zijn maar dun, dus je voelt er inderdaad alles door.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem300

Bericht 06 Jun 2020 17:06

Re: Voordelen PVC-vloer?

Wij hebben nu ook pvc en wat mijn voorgangers zeggen kan het erg goed tegen vocht.
Wij hebben overigens click pvc dus geen last van niet egaliseren(al was dat bij ons al wel bijna helemaal i.v.m nieuwbouw.

Ik vind het ook voordeel dat het straks tegen elkaar ligt waardoor je geen groeven hebt waar van alles tussen kan gaan liggen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jun 2020 17:55

Re: Voordelen PVC-vloer?

Wij zijn ook superblij met onze pvc-vloer! Lijkt net echt hout en het is heel onderhoudsvriendelijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem307

Bericht 06 Jun 2020 21:23

Re: Voordelen PVC-vloer?

Ik geloof dat ik om ben. Thanks! Quickstep was ook onderhoudsvriendelijk en bestand tegen vocht en dat vind ik echt wel belangrijk aan een vloer. Ongelukjes kunnen gebeuren. Bollingen wil je niet na ongelukjes. Krijgt mijn man zijn zin, zal hij ook wel eens fijn vinden. :P
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 06 Jun 2020 23:05

Re: Voordelen PVC-vloer?

Isles schreef:Ik geloof dat ik om ben. Thanks! Quickstep was ook onderhoudsvriendelijk en bestand tegen vocht en dat vind ik echt wel belangrijk aan een vloer. Ongelukjes kunnen gebeuren. Bollingen wil je niet na ongelukjes. Krijgt mijn man zijn zin, zal hij ook wel eens fijn vinden. :P


Wij hebben een quickstep vloer die waterbestendig is (geschikt voor badkamer), maar zijn er totaal niet tevreden over. Is enorm gaan werken en daardoor kieren en dus niet meer waterbestendig.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jun 2020 23:20

Re: Voordelen PVC-vloer?

Bij een volgend huis gaan wij ook zeker voor PVC. Je hebt hele mooie soorten tegenwoordig, al durf ik wel te beweren dat je het verschil met hout nog wel kunt zien/voelen. Maar het heeft verder zoveel voordelen, zeker boven laminaat.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 06 Jun 2020 23:35

Re: Voordelen PVC-vloer?

Hier ook pvc (van Vivafloors) en zeer blij mee! Het is sowieso een stuk stiller dan laminaat. Heel makkelijk schoon te houden idd, en het kan best wel tegen een stootje.
Wij willen niet meer anders! Wij hebben pvc met eikenhout look.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers