Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Anoniem335

Bericht 06 Jun 2020 10:33

Weekendplannen

En wat doen jullie dit regenachtige weekend? Al schijnt hier de zon lichtjes.

Ik verveel me nu al en voor het hele weekend geen plannen. Even bedenken wat ik kan gaan doen..
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 06 Jun 2020 11:04

Re: Weekendplannen

Ik vind het heerlijk dat het een regenachtig weekend is. Had ik echt een keer behoefte aan. Wil en moet ik eindelijk een keer keukenkastjes goed soppen, stoffen en andere huishoudelijke klusjes doen die al lang moeten en die ik afgelopen weken heb uitgesteld tot het regende. "want ik ga met mooi zonnig weer toch niet schoonmaken"

En verder thuis aantutten.

Nu nog moed verzamelen en bed uit. Want uitslapen mocht en kon ik vanochtend ook.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jun 2020 11:15

Re: Weekendplannen

Vanochtend laatste boodschappen gehaald. Was gedaan hangt buiten in de zon nu. Huis gepoetst.

Vanmiddag komt schoonfamilie op visite voor mijn verjaardag


Morgen ben ik jarig. En komt mijn familie op visite


Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Jun 2020 12:16

Re: Weekendplannen

Ik ben net klaar met (thuis) sporten.
Verder straks nog even boodschappen doen. Maar verder hebben we nog glad geen plannen.
Oja, eten bij schoonouders
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 06 Jun 2020 12:30

Re: Weekendplannen

Ik zit nu in folies bij de kapper, door de coronacrisis te lang geleden, heerlijk even!

Morgen wat huishouden en verder geen plannen, ouders zouden komen bbquen maar door het slecht weer verplaatst.

Fijn weekend allemaal!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jun 2020 12:31

Re: Weekendplannen

Wij zijn vanochtend naar de laminaatwinkel geweest voor zolder. Daarna even bij het bedrijf van m'n man met de vorkheftruck gespeeld. Vindt zoontje fantastisch.
En nu even spontaan in de stad met z'n drietjes lunchen. En vanavond uiteten.

Morgen geen plannen.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 06 Jun 2020 13:36

Re: Weekendplannen

Ik ben vrij vandaag maar naast een beetje huishouden doe ik niets. Ik ben kapot van een drukke week werken weer, wat is dat wennen na zo lang thuis te hebben gezeten!
Ik werk nu tijdelijk ook een dag extra omdat een collega nog steeds vast zit in Syrië (daar ging ze voor de sluiting van de horeca naar toe op vakantie en de grenzen zitten nu nog steeds dicht) dus we missen een fulltimer.

Morgen moet ik weer werken om 12:00.
10.04.17
<<

Tony

Noob

Berichten: 80

Geregistreerd: 22 Nov 2017 12:00

Bericht 06 Jun 2020 14:47

Re: Weekendplannen

We hadden met vrienden afgesproken, maar hebben dat afgezegd ivm verkouden kinderen. Wel jammer, net nu er weer meer kan en mag, zitten we weer een weekend aan huis vast, maar goed, het is even niet anders.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Jun 2020 18:09

Re: Weekendplannen

Gek en ook wel fijn om weer eens wat weekendplannen te hebben. Al hebben we vandaag niet zo veel gedaan. Even rondje gelopen naar het winkelcentrum en daar eindelijk weer eens geluncht bij een leuke tent. Nog even wat inkopen gedaan. Vanavond slingers en ballonnen ophangen, want m'n dochter is morgen jarig!

Na lang twijfelen hebben we besloten om morgen wél gewoon naar de dierentuin te gaan, ondanks niet al te beste weersvoorspellingen. Het lijkt in de middag wat minder te gaan regenen, dus heb nu rond de middag een tijdslot gereserveerd om te arriveren. Kunnen we 's morgens nog rustig aan doen en even een taartje eten. Ben heel benieuwd wat ze ervan vindt, ze houdt erg van dieren, dus wordt vast wel leuk! Volgende week zaterdag vieren we het voor de opa's en oma's en m'n zusje.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 06 Jun 2020 20:00

Re: Weekendplannen

Leuk, Bliss! Mijn dochter is gek op de dierentuin.

Wij waren vanmorgen naar de dierentuin (Artis). We hadden gereserveerd voor het 1e tijdslot en dat was eigenlijk heel erg relaxed. Het was lekker rustig, overal alle ruimte. Ik vind het zo veel leuker dan alle drukte normaal gesproken.
En we hadden gewoon zon.
Toen we thuis kwamen ben ik alleen even wat lekkere dingen gaan halen op de markt. Vanmiddag hebben we met z'n 3en op de bank gehangen, filmpjes gekeken en wat hapjes gegeten erbij.

Voor morgen staat er niks op de planning. Dat ligt aan het weer. Misschien nog even een bezoekje aan opa en oma.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Jun 2020 07:40

Re: Weekendplannen

Gefeliciteerd Sarah! En Bliss, jij met je dochter!

Hier geen spannend weekend, vrijdagavond uit eten geweest met mijn man en verder eigenlijk geen plannen. Gister hebben we flink opgeruimd in huis en vandaag maken we die klus af, vermoed ik.

♥♥
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2020 10:22

Re: Weekendplannen

Gefeliciteerd Sarah en Bliss met je dochter!

Gister het huishouden even goed gedaan de kinderen waren bij mijn ouders.
Vanmorgen doen wij rustig aan de kinderen zitten nu in bad. Vanmiddag naar schoonouders schoonmoeder is jarig.
2014 2016
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jun 2020 10:32

Re: Weekendplannen

Gefeliciteerd Sarah en Bliss! ?

Hier gisteren niet zoveel gedaan, beetje huishouden en relaxen. Vanmiddag gaan we even naar de stad en ik moet nog een pakketje ophalen. Ook nog even wat administratie, ik ga ons inschrijven voor de wachtlijst voor een ligplaats voor een boot. De boot hebben we nog niet, eerst maar eens kijken wanneer we aan de beurt zijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2020 12:27

Re: Weekendplannen

Bedankt allemaal
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 12 Jun 2020 09:20

Re: Weekendplannen

Ik heb zoveel zin in dit mooie weekend ☺️
Gisteravond al 5 uur op het strand gewandeld en gegeten. Was echt de perfecte zomeravond!
Vanavond lekker met een vriendin buiten in het park eten.
Morgenvroeg m’n wekelijkse wandeling over de markt en ‘s middags heb ik een barbecue bij vrienden.
Zondag gaan we de hele dag motor rijden om dorpen/steden in de omgeving te bezoeken en te kijken waar het leuk wonen is :)

Fijn weekend alvast!
<<

Anoniem321

Bericht 12 Jun 2020 09:26

Re: Weekendplannen

Feline, dat klinkt heerlijk, heel veel plezier gewenst!
Vandaag nog even bikkelen in kantoor zonder airco, vanavond nog even sporten en dan ga ik ook heerlijk met de beentjes omhoog, radlertje er bij.
Morgen komen mijn broer en schoonzus op visite. Ik heb er enorm veel zin in, heb ze bijna 4 maanden niet gezien. :banaan:
Verder lekker rustig aan.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 12 Jun 2020 09:30

Re: Weekendplannen

klinkt heerlijk feline!

hier een beetje saai weekend, kinderen zijn verkouden dus kunnen niet ergens 'echt'heen

lekker naar buiten dan maar, en we zijn druk aan het klussen (zoals elk vrij moment)
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Jun 2020 12:46

Re: Weekendplannen

Wat een heerlijke plannen!

Ik werk sinds deze week op maandag, dinsdag en woensdag. Ik heb 4 dagen weekend?

Vanmorgen is ons nichtje gebracht om te spelen. We zijn al naar de supermarkt gelopen, hebben eieren gehaald, cakjes gebakken en versierd en er wordt lekker gespeeld.
Ik zit lekker te lezen. Ideaal zo!
Straks brengen we haar thuis en dan gaan we daar even spelen.
Weinig plannen voor het weekend. Vooral relaxen en misschien de schutting schuren en lakken. Maar vriend heeft 2 blaren die er heftig aan toe zijn. Dus rustig aan maar.
Laatst gewijzigd door GeKKiE op 12 Jun 2020 17:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Jun 2020 15:18

Re: Weekendplannen

Ik ben jarig vandaag.
Vanochtend wat boodschappen gedaan en net met de jongste taart gemaakt. Mijn man is laat thuis, dus even kijken wat we doen met eten. Maar ik denk dat ik straks pasta salade maak.
Morgenochtend komt mijn broertje op visite en zondag ochtend mijn ouders en 's middags schoonfamilie. Mooi verspreid en niet teveel bezoek tegelijk. Ik hoop dat we buiten kunnen zitten.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jun 2020 15:23

Re: Weekendplannen

Vanochtend had ik een zwangerschapsmassage dus het voelde alsof m'n weekend toen al begon. Daarna boodschappen gedaan, zometeen komt er nog even een vriendin langs en daarna m'n schoonouders die komen borrelen en mee eten.

Morgen gaat m'n man met zoontje naar peutergym, wat eindelijk weer begint (buiten). En 's middags komen m'n oom, tante en neefje langs en gaan we varen en BBQ'en.

Zondag nog niet echt plannen, maar maandag tm woensdag gaan we op inieminie vakantie naar de Beekse Bergen (in zo'n safari huisje aan de savanne, vet leuk lijkt me) dus dat trek ik hier mooi even mee in dit weekend topic. En we beginnen op de heenweg met een picknick bij een Betuwse wijngaard! Toch nog soort mini vakantie!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jun 2020 15:32

Re: Weekendplannen

Morgen vieren we de verjaardag van N, wel heel kleinschalig. 's Morgens komen m'n schoonouders en 's middags m'n moeder, m'n vader en z'n vriendin en m'n zusje en haar vriend. Voor zondag nog geen plannen, denk wel even een stuk wandelen.
❤ 7 juni 2018
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 12 Jun 2020 16:34

Re: Weekendplannen

Niet echt ‘wilde’ plannen, morgen een paar klussen in huis en tuin. Zondagochtend als het weer goed is een stuk fietsen en verder het huis zoveel mogelijk schoonmaken en de logeerkamer in orde maken voor mijn ouders die hier een week vakantie gaan houden. En verder spullen inpakken voor onze eigen vakantie. Zelf vertrekken we maandag naar een Landal park in Drenthe.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jun 2020 18:43

Re: Weekendplannen

morgen moet ik even rondje dorp doen om stickers te ruilen. We hebben hier bij de supermarkt een boek over de historie van het dorp en omliggende dorpen 216 stickers sparen, moet er nog 4. En is een facebook groep waar iedereen ruilt.
Mijn man gaat bezig kozijnen schuren/verven, Ik zal de was en zo doen.

Zondag geen plannen nog
Afbeelding
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 12 Jun 2020 19:23

Re: Weekendplannen

Gefeliciteerd Jezzie! Met die visite zo verspreid ga je je lekker het hele weekend jarig voelen. Geniet ervan!

Alvast veel plezier Marin in Beekse bergen. Het is heerlijk weer voorspeld voor jullie mini vakantie.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Jun 2020 20:27

Re: Weekendplannen

Vanmorgen met een collega gewandeld en thee gedronken. Vanavond hebben we met zijn vieren gebbqd. Morgen geen concrete plannen. Zondag gaan we naar mijn nichtje om haar nieuwe huis te kijken.
:heart: :heart: 2011
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers