Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Bachelorette

<<

Anoniem307

Bericht 15 Jul 2020 22:40

Re: The Bachelorette

Dit zag ik ook echt niet aankomen. Durf nu wel met zekerheid te zeggen dat ze voor Joey gaat i.p.v. Niek. Maar joh, ik zag deze al niet aankomen, dus ik ben zwaar benieuwd naar de laatste aflevering. :)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Jul 2020 22:42

Re: The Bachelorette

Nou wat een mama’s boy! Vind dat wel wat heftig hoor voor zijn leeftijd.

Ik schrok er ook wel even van en vind de jongens die over zijn ook niet de leukste van de 18! jongens die er waren. Maar ik geloof wel dat ze oprecht zijn deze twee.
<<

Anoniem307

Bericht 15 Jul 2020 22:50

Re: The Bachelorette

Ik vind Joey echt een schatje. En ik vond de reactie + tranen van moeders extreem aandoenlijk. Ik moest er zelfs zelf een traantje om laten (iets met hormonen op de hobbel). Vooralsnog zie ik haar met Joey, ik vind Niek niets aan. Maar elke aflevering switch ik weer van man, dus het kan volgende week net zo goed Niek zijn die ik geweldig vind. En, daarnaast kan ze altijd nog alleen naar huis. En die kans is nog groter.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Jul 2020 07:06

Re: The Bachelorette

Zo leuk wie ze gekozen heeft :love: Ben heel benieuwd volgende week of ze nog samen zijn.
<<

Anoniem328

Bericht 22 Jul 2020 09:42

Re: The Bachelorette

Ik vond het keuze moment erg aandoenlijk.
Benieuwd of ze nog samen zijn!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jul 2020 19:59

Re: The Bachelorette

Toch nog onverwacht! Was wel aandoenlijk inderdaad. Ben ook heel benieuwd naar volgende week!
❤ 7 juni 2018
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 23 Jul 2020 20:24

Re: The Bachelorette

Ik zag op Insta dat Joey en Gaby sex hebben gehad achter dat gordijn. En toen moest ze nog op date met Niek. Dat is best een beetje gek toch? Of ligt dat aan mij?
<<

Anoniem301

Bericht 23 Jul 2020 22:09

Re: The Bachelorette

Wat vind je er gek aan? Dat was toch gewoon in bed. Dat is het programma toch, met 2 mensen 24 uur doorbrengen op het laatst.
<<

Anoniem307

Bericht 23 Jul 2020 22:31

Re: The Bachelorette

Ik zag de keuze voor Joey van veraf al aankomen. Je kon ook zien, tijdens de data met Niek, dat ze vaak snel een kus gaf en daarna haar hoofd wegdraaide of haar hoofd gewoon wegdraaide.ik vond haar tijdens die date met Niek vrij afstandelijk. Terwijl ze dat bij Joey absoluut niet was. En seks? Ik had eigenlijk niet anders verwacht. ?
<<

Anoniem301

Bericht 23 Jul 2020 22:53

Re: The Bachelorette

Haha nee ik ook niet Isles. Daar zinspeelde ze ook gewoon op naar Joey tijdens de 24-uursdate. Ze was gewoon erg verliefd op Joey, daarom geen ruimte in haar hoofd voor Niek.

Denk overigens niet dat ze nog samenzijn.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 22:06

Bericht 23 Jul 2020 22:54

Re: The Bachelorette

Carrie schreef:Wat vind je er gek aan? Dat was toch gewoon in bed. Dat is het programma toch, met 2 mensen 24 uur doorbrengen op het laatst.


Ik had zelf nog even gewacht met seks tot de keuze definitief was gemaakt. Had ik persoonlijk netter gevonden. Als ze haar keuze toch al had gemaakt had ze die date met Niek net zo goed niet kunnen doen.
<<

Anoniem307

Bericht 23 Jul 2020 22:58

Re: The Bachelorette

Carrie schreef:
Denk overigens niet dat ze nog samenzijn.

Ik ook niet, helaas. Kan niet wachten tot woensdag. Gewoon woensdag direct kijken onder werktijd zodat ik globaal weet hoe het ervoor staat. En dan ''s avonds even voor het echte verhaal haha.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jul 2020 06:57

Re: The Bachelorette

Lourdes schreef:
Carrie schreef:Wat vind je er gek aan? Dat was toch gewoon in bed. Dat is het programma toch, met 2 mensen 24 uur doorbrengen op het laatst.


Ik had zelf nog even gewacht met seks tot de keuze definitief was gemaakt. Had ik persoonlijk netter gevonden. Als ze haar keuze toch al had gemaakt had ze die date met Niek net zo goed niet kunnen doen.

Ja maar zo werkt het programma niet waar ze een contract mee heeft. En ach wachten, het is een volwassen vrouw die zin had in seks ??‍♀️ Ze is niemand daarover, ook niet Niek, verantwoording schuldig of iets verplicht het te laten.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 27 Jul 2020 12:08

Re: The Bachelorette

Ben benieuwd naar de aflevering van woensdag. Die mannen komen op mij wel allemaal over als slechte verliezers.

Eerst vond ik Niek helemaal niks, te glad en te veel verkoperspraatjes. Naar mate het programma vorderde kon ik hem beter hebben maar ik vond het toch leuker dat ze uiteindelijk voor Joey ging.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 29 Jul 2020 12:55

Re: The Bachelorette

Net de laatste aflevering gekeken! Verassend en toch ook weer niet. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat lopen in de toekomst.
<<

Cloud

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 09 Aug 2019 11:52

Bericht 29 Jul 2020 13:13

Re: The Bachelorette

Deze laatste aflevering was ook wel weer genieten hoor. Ik had dit wel verwacht maar ik was toch wel weer een beetje verrast dat ze dit ook zo lieten zien.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jul 2020 14:30

Re: The Bachelorette

Ik vond al die terugblikken veel te lang duren, maar het einde was toch wel leuk. Vind Jordy veel beter bij haar passen dan Joey, dus hopelijk wordt het wat.
❤ 7 juni 2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Jul 2020 20:30

Re: The Bachelorette



Ik had al het vermoeden dat de waarheid ‘iets’ anders zou liggen ?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Jul 2020 20:30

Re: The Bachelorette



Ik had al het vermoeden dat de waarheid ‘iets’ anders zou liggen ?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Jul 2020 20:53

Re: The Bachelorette

Ik had het ergens wel verwacht.
Vond het einde wel een beetje sneu voor Niek.
Rick vraagt of het met Niek misschien wel was gelukt en dan begint ze over Jordy.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 29 Jul 2020 21:35

Re: The Bachelorette

Net gekeken. En dan die liefdesverklaring doen met die twee andere mannen er ook bij. En dan zeggen: oh echt is hij er nog?! Had dan geappt of zo. Ik vond het een beetje gescript. Had het leuker gevonden als ze al een date hadden gehad samen en ze daar een stukje van hadden laten zien. Maar kan nu misschien ook niet met Corona. Ze was ook best bitchy tegen Joey vond ik. En sommige andere mannen werden ook wel afgemaakt door Rick. Eigenlijk vind ik Jethro wel de beste match voor haar denk ik!

Jordy’s intenties twijfel ik ook nog steeds aan :). Zo voor zo ver weer mijn nuttige bijdrage aan dit belangrijke programma ?.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jul 2020 09:22

Re: The Bachelorette

Jordy had het alleen over winnen. Klinkt niet echt liefdevol.

Maar Gaby schijnt met iemand anders te daten:
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... y-blaaser/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Jul 2020 09:24

Re: The Bachelorette

Ja dat las ik ook vanmorgen! Nou, in elk geval hebben ze allemaal weer een lading nieuwe volgers op IG aan het programma overgehouden. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers