Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Bachelorette

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jun 2020 21:28

Re: The Bachelorette

Ahh jammer, mijn favoriet eruit! Maar ik zag wel dat ze geen enorme klik hadden. Wat die Niek er nog in doet, vraag ik me wel af. Daar komt toch geen zinnig woord uit?
❤ 7 juni 2018
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 17 Jun 2020 22:36

Re: The Bachelorette

Ja de mijne ook.

Mijn man dacht dat ze volgende week met Niek gaat zoenen?
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jun 2020 22:52

Re: The Bachelorette

Nee dat kan niet! Ik dacht eerder aan Jethro eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Jun 2020 23:53

Re: The Bachelorette

Bliss schreef:Nee dat kan niet! Ik dacht eerder aan Jethro eigenlijk.

Nou ik hoop dit dan ook ipv Niek. Ik hoopte Jordi, maar helaas haha..
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 19 Jun 2020 10:05

Re: The Bachelorette

Feline schreef:Ik ben fan van Kasper! Die is zo lekker zichzelf en aan het genieten! Alleen niet heel erg fan van z’n zware accent ?


Haha zwaar accent? Ik woon zelf ook in het oosten maar het is meer plat/toonloos.. en ondanks dat ik hier woon vind ik het geen mooi accent haha. Maar ik vind Kasper ook leuk!

Ik denk dat ze volgende week met Joey/Kasper gaat zoenen, op het eind zag je een stuk arm en die is vrij wit is (volgens mij) en Jethro heeft wel een kleurtje van de zon...
Wat als het lukt
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jun 2020 11:04

Re: The Bachelorette

Ik vind ook dat Kasper een zwaar accent heeft ja!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jun 2020 11:20

Re: The Bachelorette

Tuurlijk, zelfs ik als Achterhoeker hoor dat hij een zwaar accent heeft. Maar hij is wel leuk!

Wat vonden jullie van de 'jurk' die ze vorige week aan had bij de rozenceremonie? Ik vond het meer alsof ze in haar lingerie stond, beetje too much (of eigenlijk juist te weinig) naar mijn mening.
❤ 7 juni 2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 19 Jun 2020 11:54

Re: The Bachelorette

Oké volgens mij valt nu het kwartje want jullie bedoelen met 'zwaar accent' dat hij écht een accent heeft, terwijl ik dacht 'Zwaar accent, een donkere stem zoiets' :palm: Dit is écht heel stom haha! Maar ja, hij heeft wel écht een accent haha!

Haha ja precies dat Bliss! Zie je jezelf al lopen als je een avondje uit gaat? Mijn vriend zou mij echt mee sleuren naar de kledingkast met de mededeling dat ik even iets anders aan moet trekken haha
Wat als het lukt
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Jul 2020 10:03

Re: The Bachelorette

Volgen jullie dit nog? Van mij mag Jordi er wel uit, ik vertrouw die gozer niet. Jammer van Boy maar denk niet dat Gaby zat te wachten op iemand met al een kind, dat past natuurlijk niet in haar ‘perfecte plaatje’. Joey lijkt me een super leuke jongen maar denk dat hij te soft is voor haar, al zou hij denk ik wel iemand zijn die echt 100% voor d’r gaat en dat is wat ze zoekt. Ik denk zelf dat het Niek (brrrr) of Jordi gaat worden.
Laatst gewijzigd door Scandic op 08 Jul 2020 10:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 08 Jul 2020 10:08

Re: The Bachelorette

De leukste is er al uit. Nu mag het iedereen worden behalve Niek. Wat komt hij verschrikkelijk over op tv zeg.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2020 12:13

Re: The Bachelorette

Ik volg het zeker nog! Bedenk me dat het nu woensdag is, ben op vakantie, maar ga ergens vandaag denk ik nog wel even kijken! Denk dat het Jordy wordt, daar lijkt ze wel echt verliefd op. Joey is inderdaad te soft voor haar.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 08 Jul 2020 14:18

Re: The Bachelorette

Oh ik vind die Joey echt helemaal niks. Komt zo saai en inhoudsloos over. Ik vind hem ook niet aantrekkelijk. Het verbaast me ook echt dat zij iets in hem ziet. Althans ik had niet verwacht dat hij haar type zou zijn.

Jordy vind ik erg leuk en goed bij haar passen. Verhaal over dat zoenen is volgens mij erg opgeblazen. Geloof niet dat er iemand staat te liegen. Ik hoop en verwacht dat Gaby uiteindelijk voor hem kiest.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Jul 2020 21:21

Re: The Bachelorette

Nou ik ben twee dagen geleden begonnen met kijken en ben helemaal bij hoor haha. Ik had een weerstand tegen dit programma maar ik ben om hoor, lekker 'fout' tijdverdrijf. Ik vind het wel mooi in elkaar gezet en die sportieve gasten allemaal met die strakke broekjes en blousejes, ik moet er wel om lachen. Ik vind Jordy ook leuk :heart:. Maar ik twijfel wel aan zijn intenties, misschien ziet hij ook kans wat bekender te worden i.v.m zijn 'eigen jeansmerk'. Die Joey, ja..wat is dat toch. Hij begon over zijn moeder en ze begonnen ineens te zoenen? Ik vind het echt een softie, lieve jongen hoor maar moeilijk verleden en nog herstellende van zijn burn-out volgens mij. Wie zou Jaylinn zijn trouwens (tattoo op borst?). Ze heeft kandidaten die beter bij haar passen denk ik :). Het lijkt nu alsof hij steeds door is en een streepje voor heeft, hij is oprecht maar ze gaat echt niet met hem naar huis.. Eigenlijk gebruikt ze hem nu een beetje als de lieve jongen en toch wat actie in het programma, hij gaat vast teleurgesteld zijn. Wat vinden jullie trouwens van Jethro? Oja ne wat ik vergat, die hele uitzending dikke drama en dan houdt ze beide jongens die volgens haar gelogen hadden erin. Het ging echt nergens over.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2020 22:56

Re: The Bachelorette

Hahaha wat een drama om niks was dit zeg! Gewoon een miscommunicatie. Jordy krijgt die roos heus wel. Het verbaast me wel dat Niek er maar in blijft zitten en ze hem ook nog leuk lijkt te vinden. Op het eerste gezicht vind ik ze ook wel bij elkaar passen, qua uiterlijk, maar verder vind ik het nog steeds drie keer niks.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 08 Jul 2020 22:57

Re: The Bachelorette

Ik begin Niek steeds leuker te vinden! In het begin vond ik hem echt stom maar nu dus niet meer. Denk dat ze wel bij elkaar passen, ze laten beiden weinig inhoud zien.

Vind Gaby niet leuk meer, ze praat tegen die jongens alsof ze hun schooljuf is, vindt dat die jongens al het werk moeten doen en dat zij de prinses is. Wat een draaaama om niks ook vanavond. Zoenen, kussen, is toch hetzelfde en ze hadden toch ook gezoend, jeetje.

En wat is die vader een lul? ‘Kokkerellen, een burn-out van kokkerellen?’ En zo Amsterdam-minded alsof er niks na Amsterdam is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2020 23:08

Re: The Bachelorette

Nou inderdaad, die vader vond ik erg onvriendelijk! Pfff het zal je schoonvader worden.
❤ 7 juni 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 08 Jul 2020 23:13

Re: The Bachelorette

Jaaaaaa ik kijk ook nog!

Ik vind zelf Jethro de leukste! Hij heeft een lieve uitstraling en komt het meest oprecht over. Al moet hij niet tig keer herhalen ‘kijk me in mijn ogen en je weet wat ik denk’ ofzo.... heb ik deze aflevering wel 3x gehoord. Ik denk overigens dat hij te lief voor Gaby is.

Ik denk dat het al zo goed als zeker is dat het Jordy wordt, al denk ik dat hij meer meedoet voor zijn eigen bekendheid dan voor Gaby. Hij komt naar mijn mening ook niet oprecht over, ik heb het gevoel dat hij een soort perfect typetje probeert neer te zetten, maar dat ondertussen helemaal niet is.

Niek blijf in een gladde kwal vinden, maar ik vind hem tegelijkertijd ook wel grappig, met z’n heuptasjes en z’n tondeuse ??
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Jul 2020 23:17

Re: The Bachelorette

Ja, dat ze allemaal op het matje moesten komen, dat is natuurlijk ook allemaal gescript. Ik ben benieuwd hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

En ik begin Niek ook wel te waarderen. Grappig is dat, al is dat natuurlijk ook inherent aan wat ze van hem laten zien.

Jethro vind ik ook een foute gast om te zien maar hij komt wel oprecht over. Ze heeft nog 3 J's in het programma en 1 N. Haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2020 23:21

Re: The Bachelorette

Jordy heeft inderdaad iets onoprechts en hij wil iets te graag intelligent, of intellectueel eigenlijk, overkomen. En dan heeft hij het over een 'raps'. ?
❤ 7 juni 2018
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 15 Jul 2020 20:53

Re: The Bachelorette

Iemand het al gezien? Heftige aflevering.
Hopelijk kiest ze de juiste ?
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2020 21:32

Re: The Bachelorette

Wooow dit zag ik niet aankomen hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 15 Jul 2020 21:55

Re: The Bachelorette

Verrassende wending he! Bizar wel!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Cloud

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 09 Aug 2019 12:52

Bericht 15 Jul 2020 23:13

Re: The Bachelorette

Heel verrassend dit allemaal.

En waar ik eerst Niek een ontzettend irritant mannetje vond weet ik hem nu eigenlijk wel steeds meer te waarderen.

Ik vind Joey echt helemaal niks. Zit voor mijn gevoel niet zoveel in. Is het met alles eens wat Gaby zegt en heeft als stopwoordje duidelijk: komt goed.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2020 23:16

Re: The Bachelorette

Ik moet zeggen dat ik Niek ook wel iets beter kan hebben inmiddels. Joey vind ik echt niet bij haar passen, dus dan moet het toch Niek maar worden denk ik!
❤ 7 juni 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 15 Jul 2020 23:22

Re: The Bachelorette

Goh deze zag ik toch ook écht niet aankomen!

Maar ben wel blij met wie eruit zijn, vooral Jordy was ik helemaal zat. Die zat er volgens mij vooral voor zichzelf en ik vond hem echt niet oprecht overkomen.

Van mij mag Niek het worden. Wat vond ik hem vreselijk in t begin, maar inmiddels vind ik hem geweldig. Het blijft een gladde, maar wel met wat meer humor en persoonlijkheid dan Joey.
Joey is veel te lief en onzeker voor Gaby denk ik, ik zie daar echt geen match in.

Ben benieuwd!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron