Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stoppen met het forum?

<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2020 20:42

Stoppen met het forum?

Nu er toch wel een handjevol mensen hun account hebben laten verwijderen vraag ik me af of jullie er wel eens aan gedacht hebben om te stoppen met forummen. Waarom dan? En waarom ben je hier gebleven?
En als je al eens bent gestopt (voor een wat langere tijd, niet je account verwijderen en meteen terugkomen), waarom ben je weer terug?
<<

Anoniem290

Bericht 03 Jun 2020 20:46

Re: Stoppen met het forum?

Ik ben een keer gestopt omdat ik vond dat ik te negatief was. Ik zat niet lekker in mijn vel en plaatste geen vrolijke topics of reacties. Ik ben teruggekomen toen het weer beter ging.

Ik overweeg wel eens te stoppen, omdat ik echt teveel op mijn telefoon zit en dat zou dan weer een reden minder zijn om met mijn telefoon bezig te zijn. Ik vind het wel leuk om mee te lezen, dus ik blijf nog wel even.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jun 2020 20:48

Re: Stoppen met het forum?

Ik heb nooit overwogen om te stoppen en wil dat jullie allemaal blijven!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem295

Bericht 03 Jun 2020 20:54

Re: Stoppen met het forum?

Ik overweeg wel om te stoppen. Maar ik vind het veel te verslavend hier dus daarom blijf ik toch steeds maar weer. Het forum zit ook in mijn vaste social media-rondje. Facebook, Instagram en het forum, waarvan ik de meeste tijd toch wel hier doorbreng. Maar ik vind dat ik die tijd veel nuttiger kan/moet besteden.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 03 Jun 2020 20:55

Re: Stoppen met het forum?

Nee nooit. Als in vertrekken door het aan te kondigen en m’n account te laten verwijderen. Als ik even geen zin heb dan kom ik automatisch minder en na een tijdje kom ik altijd wel weer kijken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jun 2020 20:58

Re: Stoppen met het forum?

Kan me niet voorstellen dat ik ooit echt m’n account zou opheffen en heb dat ook nooit overwogen. Ik kom hier al heel lang heel regelmatig en het is ook nooit echt veel minder geweest. Als ik wel behoefte aan minder of geen forum zou krijgen, zou ik denk ik nooit echt m’n account laten verwijderen. Daar zie ik het nut niet van in eigenlijk. Tenzij er ooit iets gebeurd waardoor ik echt niet meer gelinkt wil worden aan het forum ofzo.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Jun 2020 20:58

Re: Stoppen met het forum?

Wat? Wie zijn er allemaal weg dan? ?

Ik heb wel periodes dat ik minder actief ben door drukte, maar stoppen? Nooit. Ik ga oud worden met jullie!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2020 21:00

Re: Stoppen met het forum?

Azi, bubble, Anelisan, Aagje, Bazinga, Caramba
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2020 21:01

Re: Stoppen met het forum?

Nee, ik zal nooit weggaan. Ik kan prima een poos niet komen en de boel links laten liggen als ik het even zat ben. Helaas voor jullie ?
<<

Anoniem290

Bericht 03 Jun 2020 21:02

Re: Stoppen met het forum?

Maar iedereen hierboven genoemd is dus weg door de opmerkingen van Fred?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Jun 2020 21:03

Re: Stoppen met het forum?

Savi schreef:Azi, bubble, Anelisan, Aagje, Bazinga, Caramba

Waarom?!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2020 21:05

Re: Stoppen met het forum?

Poppy schreef:Maar iedereen hierboven genoemd is dus weg door de opmerkingen van Fred?

Dat weet ik niet. Het was misschien voor sommige wel de druppel.

En dan niet de opmerking van Fred gok ik. Meer het gevolg en de (re)actie van de BM's op de Guatarri - Fred fittie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jun 2020 21:06

Re: Stoppen met het forum?

Niet officieel. Ik zal niet mijj account weg laten halen maar de laatste tijd vind ik het wel erg negatief worden. Ik merk dat de sfeer me niet meer zo aanspreekt en ook de onderwerpen worden eentonig. Of een paar die opeens enorm de boventoon hebben. Vaak komt en gaat dit wel weer dus ik ga ervanuit dat de zin vanzelf wel weer goedkomt.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 03 Jun 2020 21:11

Re: Stoppen met het forum?

Ik heb echt totaal iets gemist hier geloof ik! :( Wat vervelend om te lezen dat sommige n.a.v. iets wat hier gezegd is weg zijn gegaan.

Ik kom hier al zoooo lang dat ik me niet voor kan stellen dat ik ineens nooit meer zou meelezen. Ik was hier al voordat Mamsie moeder werd geloof ik haha.. dat is inmiddels 16 jaar geleden als ik het goed heb!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Jun 2020 21:25

Re: Stoppen met het forum?

Nee joh, dan lees ik gewoon niet meer mee. Ik vind het altijd opmerkelijk dat de helft gewoon later weer terug komt.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 03 Jun 2020 21:27

Re: Stoppen met het forum?

Ik heb twee keer mijn account laten verwijderen. De eerste keer was ik snel terug met een nieuwe naam. De tweede keer ben ik langere tijd weggebleven. Ik zat toen niet lekker in mijn vel en had even geen behoefte aan het forum.

Nu zal ik mijn account niet meer zo snel laten verwijderen. Als ik geen behoefte heb aan het forum, dan kom ik gewoon even niet.

Wat Feline ook zegt, ik kom hier al zo lang. Inderdaad al in de periode dat Mamsie zwanger was van de eerste. Ik heb mijn hart kunnen luchten op de momenten dat ik dat nodig had en ik het niet wilde delen met mensen die dicht bij me staan. Dat is me heel wat waard!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem309

Bericht 03 Jun 2020 21:34

Re: Stoppen met het forum?

Ik denk er best regelmatig aan. Maar dat is voornamelijk dat ik het niet heel fijn vind dat er inmiddels toch best veel herkenbare persoonlijke informatie over mij online staat. Ook vind ik het soms heel jammer dat er niet altijd ruimte is voor discussies en vind ik dat het vaak best negatief is. Door de situatie rondom Fred heb ik ook wel even getwijfeld of dit dan het moment zou zijn om de knoop door te hakken en te vertekken. Maar vertrekken vind ik ook wel weer zo definitief want ik vind het hier wel leuk en ik heb toch ook best wel wat steun van jullie ervaren. Daarnaast is het voor mij ook fijn om op deze manier mijn nederlands op peil te houden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jun 2020 21:38

Re: Stoppen met het forum?

Harrison schreef:Nee nooit. Als in vertrekken door het aan te kondigen en m’n account te laten verwijderen. Als ik even geen zin heb dan kom ik automatisch minder en na een tijdje kom ik altijd wel weer kijken.

Ja dit. Ik vind het ook een beetje aandachttrekkerij om je vertrek aan te kondigen. Mijn man wilde laatst een soort social media detox doen en ging ook op Facebook aankondigen dat hij 2 weken niet op sm ging. Daar heb ik hem ook een beetje om uitgelachen, wat een toestand.

Zelf overweeg ik wel eens om hier een tijdje niet te kijken, omdat ik vaak het gevoel heb dat we continu dezelfde gesprekken voeren. Je kunt al voorspellen wie welke reactie komt geven. Maar toch kom ik telkens weer terug, het is nu eenmaal een gewoonte geworden om hier dagelijks even te lezen en te reageren.

♥♥
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jun 2020 21:39

Re: Stoppen met het forum?

Nee nooit overwogen om weg te gaan. En dat gesprek tussen Fred en Guattari (?) de aanleiding is vind ik ook best overdreven. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit weg zou gaan omdat anderen een pittige discussie hebben. Maar goed... Ik deel ook niet zoveel hier. Iedereen heeft zo zijn eigen redenen natuurlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2020 21:42

Re: Stoppen met het forum?

Elliot schreef:
Zelf overweeg ik wel eens om hier een tijdje niet te kijken, omdat ik vaak het gevoel heb dat we continu dezelfde gesprekken voeren. Je kunt al voorspellen wie welke reactie komt geven. Maar toch kom ik telkens weer terug, het is nu eenmaal een gewoonte geworden om hier dagelijks even te lezen en te reageren.

Herkenbaar. En wat Caro zegt ook. En je bent begaan met de mensen die hier komen, dat vind ik ook meteen het leukste.
En dat vind ik meteen ook niet leuk, want je weet (bijna altijd) precies hoe iemand gaat reageren en over heel veel dingen wordt niet gesproken want je kent elkaar allemaal en dan is er toch wel veel privé.
Qua topics is er dus ook weinig nieuws of het komt niet echt van de grond. Maar dan kom je weer op zo'n punt van hoe ga je nieuwe aanwas krijgen haha.

Dus op dit forum kom ik voor jullie, de forumsters. Anders was ik wel weg.
De aansluiting en leuke topics (en drukte) vind ik ergens anders.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jun 2020 21:44

Re: Stoppen met het forum?

Ik heb nooit overwogen om te stoppen. Ik kijk al jaren vrijwel dagelijks op het forum en zou het ook enorm missen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem316

Bericht 03 Jun 2020 21:56

Re: Stoppen met het forum?

Savi schreef:
Dus op dit forum kom ik voor jullie, de forumsters. Anders was ik wel weg.
De aansluiting en leuke topics (en drukte) vind ik ergens anders.


Dit Inderdaad. Ik kom hier om het wel en wee te volgen van iedereen maar ben actiever op een ander forum.
<<

ChiQ

Bericht 03 Jun 2020 21:56

Re: Stoppen met het forum?

Ik bedenk me opeens, hoeveel ik van jullie eigenlijk weet.. en jullie van mij. En dat terwijl ik de meeste van jullie nog nooit in het echt heb gezien. Toch 'ken' ik jullie. Weet ik hoe jullie kinderen eruit zien of jullie mannen. Wow. Haha. Jongens, we zitten in een sleur met zijn alle. Ik ben wel eens met veel bombarie weg gegaan. Durf ook eerlijk te zeggen dat het een beetje aandacht trekkerij was. Sorry daarvoor. Ik ben nogal een dramaqueen. Was. Ik ben inmiddels bijna 36, dus ik doe ook maar even normaal maar jeetje. Toch zal ik hier niet snel stoppen. Ik zou ook niet weten waarom. Maar als t op een dag stopt, dan zal ik het denk ik niet echt missen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 03 Jun 2020 21:57

Re: Stoppen met het forum?

Ja, ik zou het echt heel moeilijk vinden om dan niet meer te weten hoe het met iedereen gaat! Vind het echt leuk dat ik zoveel mensen als zoveel jaren ‘volg’!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2020 22:00

Re: Stoppen met het forum?

ChiQ schreef:Ik bedenk me opeens, hoeveel ik van jullie eigenlijk weet.. en jullie van mij. En dat terwijl ik de meeste van jullie nog nooit in het echt heb gezien. Toch 'ken' ik jullie. Weet ik hoe jullie kinderen eruit zien of jullie mannen. Wow. Haha. Jongens, we zitten in een sleur met zijn alle. Ik ben wel eens met veel bombarie weg gegaan. Durf ook eerlijk te zeggen dat het een beetje aandacht trekkerij was. Sorry daarvoor. Ik ben nogal een dramaqueen. Was. Ik ben inmiddels bijna 36, dus ik doe ook maar even normaal maar jeetje. Toch zal ik hier niet snel stoppen. Ik zou ook niet weten waarom. Maar als t op een dag stopt, dan zal ik het denk ik niet echt missen.

Volgens mij heeft bijna iedereen elkaar via via ook wel op 1 of andere manier op social media. Dus als het ineens over zou zijn, ben je alsnog wel op de hoogte. :smile:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers