Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe nieuwe lamp zoeken?

<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Nov 2013 14:25

Hoe nieuwe lamp zoeken?

Onlangs moesten we een nieuwe lamp voor in de buitenlamp hebben. Bij de bouwmarkt aangekomen stond ik samen met mijn vriend te kijken, Pfoe wat een keuze! Gelukkig wist hij wel wat we ongeveer moesten hebben, maar ik zag door de bomen het bos niet meer.

Hoe pakken jullie het aan als je een lamp moet vervangen (omdat deze stuk is)? Letten jullie bij het kopen van de nieuwe lamp ook op het type lamp, spaarlamp / LED-lamp of alleen de prijs?
08/2018
05/2021
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 03 Nov 2013 14:29

Re: Hoe nieuwe lamp zoeken?

Wanneer ik het niet precies weet, neem ik de oude lamp mee.
Ik probeer zoveel mogelijk nog om gloeilampen te kopen omdat ik het een nadeel van spaarlampen vind dat het even duurt voor ze goed en mooi licht geven. Toevallig zijn de gloeilampen het goedkoopst.
Als die straks niet meer te koop zijn, dan zou ik een lamp kiezen die zo dicht mogelijk bij de kwaliteiten van een gloeilamp (meteen goed en warm licht) komen (ook als dit betekent dat de lamp veel duurder is).
Make happy memories
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 03 Nov 2013 14:29

Re: Hoe nieuwe lamp zoeken?

Eerst bij de voorraad kijken of we dat lampje nog hebben en anders gewoon de kapotte lamp meenemen en dezelfde uitzoeken.

Hier overal spaarlampen, dus die keuze is ook makkelijk :thumbup:
Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Nov 2013 19:42

Re: Hoe nieuwe lamp zoeken?

Valerie schreef:Wanneer ik het niet precies weet, neem ik de oude lamp mee.
Ik probeer zoveel mogelijk nog om gloeilampen te kopen omdat ik het een nadeel van spaarlampen vind dat het even duurt voor ze goed en mooi licht geven. Toevallig zijn de gloeilampen het goedkoopst.
Als die straks niet meer te koop zijn, dan zou ik een lamp kiezen die zo dicht mogelijk bij de kwaliteiten van een gloeilamp (meteen goed en warm licht) komen (ook als dit betekent dat de lamp veel duurder is).


Effectief zijn gloeilampen helemaal niet 'goedkoop'! De aanschaf van de lamp wel, maar ze verbruiken veel meer stroom dan bijvoorbeeld een duurdere spaarlamp of LED-lamp...
08/2018
05/2021
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 03 Nov 2013 20:18

Re: Hoe nieuwe lamp zoeken?

Dat weet ik, maar ik vind het licht mooier en fijn dat je hem kan dimmen en dat je meteen goed licht hebt zodra je hem aandoet. Dat vind ik belangrijker dan dat hij zuinig is.
Make happy memories
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Nov 2013 18:03

Re: Hoe nieuwe lamp zoeken?

Vragen jullie dan hulp bij het uitzoeken van een lamp of zoeken jullie het zelf uit?
08/2018
05/2021

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers