Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat weten forummers niet van jou?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Jun 2020 09:36

Re: Wat weten forummers niet van jou?

Oh Dee dat heb ik ook! Ik erger me er eigenlijk niet zo aan want ik weet niet beter. Ik dacht dat het te maken had met mijn lenzen en heb er verder nooit zo over nagedacht. Wist niet eens dat het een naam had. Vervelend dat jij je er zo aan ergert en dat het je bang maakt :(

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 09 Jun 2020 10:14

Re: Wat weten forummers niet van jou?

Elliot schreef:Oh Dee dat heb ik ook! Ik erger me er eigenlijk niet zo aan want ik weet niet beter. Ik dacht dat het te maken had met mijn lenzen en heb er verder nooit zo over nagedacht. Wist niet eens dat het een naam had. Vervelend dat jij je er zo aan ergert en dat het je bang maakt :(

Ja komt ook omdat mijn ogen onwijs slecht zijn en dit ook nog steeds niet stabiliseert. Ik vraag me dan af of het niet met elkaar te maken heeft en of dit niet wat betekent voor de toekomst.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Jun 2020 12:53

Re: Wat weten forummers niet van jou?

Oh wat naar! Ik las, toen ik het net googelde, wel dat je dit tegen kunt gaan door een bepaalde lasertechniek, misschien is dat iets voor je?

♥♥
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 10 Jun 2020 10:00

Re: Wat weten forummers niet van jou?

Leuk topic om te lezen!

Wat niemand van mij weet is dat ik een Super Mario nerd ben. We hebben dan ook alle Nintendo versies en ook bijna alle Super Mario spellen. Ik speel het graag, maar ben er niet perse heel goed in :smile:
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 18 Jun 2020 09:40

Re: Wat weten forummers niet van jou?

Henque schreef:
Maple schreef:Dit heb ik ook! Eigenlijk alleen last van als ik naar buiten, naar een lichte lucht kijk.


Ik ook, maar dacht ook eigenlijk dat dit normaal was en iedereen dit had? Of waarschijnlijk bedoelt Dee toch iets anders dan wat ik bedoel. Als ik google op mouches volantes herken ik het wel


Wow ik heb zelfs wat over mezelf geleerd haha. Ik heb dit ook. Ik dacht altijd dat er wat in mijn oog zat, maar het bleef er maar zitten.
Soms zie ik het lang niet, maar vooral bij lichte achtergronden valt het op. Ik heb het alleen met mijn rechteroog en het is 1 vlekje. Ik vind het soms heel irritant.
Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron