Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2020 12:45

Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Hebben jullie al een reservering staan bij een restaurant of lunchtentje?

Ik heb een High Tea gereserveerd met een vriendin en met een andere vriendin ga ik 11 juni sushi eten. Eindelijk weer (al mag ik m'n favorieten niet). Heb ook besloten wat extra fooi te geven bij het afrekenen want wil niet dat m'n favo sushi tent alsnog over de kop gaat.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 28 Mei 2020 12:51

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Nee, nog niet.

Ik heb mijn familie al bijna drie maanden niet gezien en het druist ontzettend tegen mijn gevoel in om nu lekker op het terras te zitten of uit eten te gaan, terwijl zij alleen thuis zitten. Mijn prioriteit is om hen te kunnen/mogen bezoeken. Dat betekent ook dat ik veel thuis blijf en druktes vermijd. Dat is een keuze die ik voor mezelf heb gemaakt. Ik ben voor mezelf niet zo bang om besmet te raken, maar ik wil het risico zo klein mogelijk maken dat ik een ander (kwetsbaar) persoon besmet.
<<

Anoniem292

Bericht 28 Mei 2020 13:13

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

-
Laatst gewijzigd door Anoniem292 op 20 Aug 2020 15:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 28 Mei 2020 13:15

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ja dat hebben we gedaan. We gaan begin juli een week naar Ameland en daar hebben we 2x een reservering gemaakt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Mei 2020 13:19

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Uit eten niet, we nemen Y wel mee naar het Anne Frankhuis, dat gaat ook weer open vanaf 1 juni, met beperkte bezoekersaantallen uiteraard.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mei 2020 13:23

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ja.

Woensdag is m'n man jarig en gaan we uiteten bij ons favoriete restaurant.

Op onze mini vakantie gaan we uiteten met z'n drietjes bij het restaurant op 't park.

En op onze trouwdag gaan we uiteten bij een restaurant in Amsterdam.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 28 Mei 2020 13:33

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ja we gaan bij ons favoriete koffiebar lunchen, weekendje naar Vd valk inclusief diner en ik ga nog een keer sushi eten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 28 Mei 2020 13:43

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ah lekker allemaal zeg!

Ik heb een reservering staat op het terras voor aankomende woensdagmiddag voor de lunch. Zoveel zin in!
En de 13e heb ik een reservering staan voor een diner in een restaurant. Heerlijk!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 28 Mei 2020 15:16

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ja, bij ons favoriete restaurant. Voor een lunch. Je kunt daar ook picknicken en jeu de boulen (midden in Amsterdam, tof toch), dus als het mooi weer is hopelijk een combinatie van dat alles.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Mei 2020 15:26

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ja. We gaan a.s maandag op onze trouwdag met de kinderen eten bij het pannenkoekenrestaurant.

Volgende week heb ik met twee vriendinnen gereserveerd bij mijn favoriete koffietentje hier in de stad.

En we hebben nog een reservering staan, maar die is nog ver weg. Eind juli hebben we gereserveerd bij het sushi restaurant, eindelijk mag ik dan weer alle sushi eten, kijk er nu al naar uit. Bij de andere twee ook na 2-3 weken na de bevalling gedaan, dus deze traditie wilde ik graag herhalen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2020 15:49

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Uiteraard! 15 juli naar onze favo Italiaan, dan ben ik 9 jaar samen met m’n vriend en dat moet gevierd worden ? Ze hebben maar 8 tafeltjes bezet ivm corona dus eindelijk eens rustig dineren zonder geroezemoes van anderen (hoop ik).
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mei 2020 15:54

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ja maandag 1 juni gaan m’n man en ik lunchen op het terras, heerlijk. En 5 juni ga ik met m’n moeder uit eten.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2020 16:02

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Wat leuk en goed dat al zoveel van jullie gereserveerd hebben om de horeca te steunen. En natuurlijk om zelf lekker gewoon weer uit eten te gaan.

Denken jullie dat je er 'gewoon lekker zit' zeg maar? Het is natuurlijk niet zoals voorheen nu, maar zou je wel kunnen genieten (bijna) zoals anders?

De ruimte om me heen lijkt me eerlijk gezegd wel lekker, maar je bent wel in 1x weer met veel mensen in aanraking.
<<

Anoniem292

Bericht 28 Mei 2020 16:08

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ik ben inderdaad ook wel benieuwt naar hoe ik ga het ervaren. Ik gok dat het wel gaat wennen.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 28 Mei 2020 16:21

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Wat een leuke plannen al! Ik ga volgende week zondag met drie vriendinnen naar een terras. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, met de 1,5 meter afstand. De vriend van één van de dames is eigenaar van het terras, dus ik denk dat we daar sowieso wel relaxed zitten. Het is ook een wat alternatieve sfeer, gelegen in het centrum op een pleintje met veel groen. In gewone omstandigheden kun je er barbecueën met zelf meegenomen etenswaren of iets laten bezorgen van een restaurant uit de omgeving. De drankjes koop je dan bij het terras. Geen idee hoe die regels nu zijn.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2020 16:45

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Savi schreef:Wat leuk en goed dat al zoveel van jullie gereserveerd hebben om de horeca te steunen. En natuurlijk om zelf lekker gewoon weer uit eten te gaan.

Denken jullie dat je er 'gewoon lekker zit' zeg maar? Het is natuurlijk niet zoals voorheen nu, maar zou je wel kunnen genieten (bijna) zoals anders?

De ruimte om me heen lijkt me eerlijk gezegd wel lekker, maar je bent wel in 1x weer met veel mensen in aanraking.


Ik moet ook met het OV naar m’n werk, dus ik zit een stuk lekkerder in een restaurant denk ik ?
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2020 16:47

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Scandic schreef:
Savi schreef:Wat leuk en goed dat al zoveel van jullie gereserveerd hebben om de horeca te steunen. En natuurlijk om zelf lekker gewoon weer uit eten te gaan.

Denken jullie dat je er 'gewoon lekker zit' zeg maar? Het is natuurlijk niet zoals voorheen nu, maar zou je wel kunnen genieten (bijna) zoals anders?

De ruimte om me heen lijkt me eerlijk gezegd wel lekker, maar je bent wel in 1x weer met veel mensen in aanraking.


Ik moet ook met het OV naar m’n werk, dus ik zit een stuk lekkerder in een restaurant denk ik ?

Hahaha. Ja dat is waar.

Ik ben al minstens 10 jaar niet met het OV geweest denk ik. ?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Mei 2020 16:50

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ik zou sushi gaan eten met een vriendin toen de lockdown kwam, nu hebben we voor de 12e gereserveerd. Verder heb ik geen haast.
30-04-2017
<<

Anoniem313

Bericht 28 Mei 2020 17:03

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Yes, met mijn vriend ga ik over twee weken eten in een van onze favoriete restaurants. Zij werken met zittingen, en zijn sowieso enorm ruim bemeten, tafels staan altijd al ver van elkaar.
Wilde met vrienden ook alweer naar het café, maar twijfel daar toch over. Op zich prima, tafeltjes met 1.5m ertussen, en je reserveert een tijds vak van 1h45 min en betaalt daarvoor €17,50 per persoon (wat dan van de rekening wordt afgehaald). Maar ik vind een café toch wat spannender, en zeker nu ik ook m’n ouders weer meer wil gaan zien. Ik haak daar toch nog ff af denk ik.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mei 2020 18:41

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Nee nog niet, maar dat gaat echt nog wel komen, op dit moment zijn we nog helemaal los aan het gaan op nieuwe gerechten.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Mei 2020 18:48

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ik heb nog niks gereserveerd, nog niet eens aan gedacht zelfs. Ik wil ook wel weer eens uit eten ja. En hoe zit het op het terras dan, moet je daar ook voor reserveren als je gewoon iets wilt drinken?
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 28 Mei 2020 19:00

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Dat is niet verplicht Bliss, maar sommige restaurants willen dat wel graag. En andere reserveren juist niet op het terras dus dat zou je dan even moeten bekijken.

Ik heb nog niet gereserveerd maar ben dan ook alleen maar (extra) aan het werk, dus dat komt later wel weer!
10.04.17
<<

Anoniem279

Bericht 28 Mei 2020 19:03

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Ik heb nog niks gereserveerd. Het uit eten gaan op zich mis ik nog niet echt. Ik zou wel graag weer eens een terras op gaan dus misschien dat we daar binnenkort even voor gaan reserveren!
<<

Anoniem313

Bericht 28 Mei 2020 19:22

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Bliss schreef:Ik heb nog niks gereserveerd, nog niet eens aan gedacht zelfs. Ik wil ook wel weer eens uit eten ja. En hoe zit het op het terras dan, moet je daar ook voor reserveren als je gewoon iets wilt drinken?


Ja, het voorbeeld wat ik noemde is het terras.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 28 Mei 2020 19:32

Re: Heb jij al gereserveerd? Uit eten 'na' Corona.

Wat leuk dat zoveel al gereserveerd hebben. Wij gaan 5 juni naar het pannekoekenschip?. Onze zoon wordt dan 5 jaar, en aangezien het qua trakteren en visite niet echt wat wordt vonden we dit wel een leuk alternatief. Onze zoon weet nog van niks, maar hij zal heel blij zijn.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron