Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pantoffels of slofsokken?

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Nov 2013 14:29

Pantoffels of slofsokken?

Wat heeft jouw kindje? Echte pantoffels of slofsokken?
Op het kdv geven ze aan dat ze het fijn vinden als de kinderen sloffen hebben. Ik twijfel welke ik zal kopen.
Ik vind de slofsokken leuk, maar lopen ze daar niet heel erg scheef op?
Dan lijken pantoffels me lekkerder lopen.
Oja en het moet wel vanaf maat 21 zijn, dus spaanse slofjes ofzo gaat 'm niet worden ;).

Ik twijfel tussen deze pantoffels, met een harde zool ( okee het zijn niet de allermooiste sloffen, maar wel beter om op te lopen, denk ik:

Afbeelding

Afbeelding

Of deze slofsokken:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 03 Nov 2013 14:31

Re: Pantoffels of slofsokken?

Louise wilt alleen 'groenen' (schoenen) aan, dus het zijn bij ons pantoffelsen geen slofsokken, wat vindt ze geen echte schoenen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 03 Nov 2013 14:34

Re: Pantoffels of slofsokken?

Hij heeft beide. Maar de slofsokken (ewers) trekt hij wel erg snel uit helaas. dan loopt hij liever op blote voeten.
de sloffen met harde zolen houdt hij wel gewoon aan.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Nov 2013 14:36

Re: Pantoffels of slofsokken?

Hebben jullie dezelfde maat als de schoenen genomen? Welke hebben jullie?

De Ewers zaten hier echt helemaal niet goed. Dat zooltje ging steeds dubbel en liepen ze naast. Dat is wel al een jaar terug hoor. Maar die slofsokken lijken me lekkerder zitten.

Thuis trekken ze de sokken ook altijd uit.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Nov 2013 14:38

Re: Pantoffels of slofsokken?

De pantoffels kun je wel makkelijker aantrekken.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 03 Nov 2013 14:41

Re: Pantoffels of slofsokken?

Ik heb gewoon pantoffels gepast bij de scapino (voorheen ook bij bristol en van haren maar nu heeft hij scapino). de maat is anders als die van zijn schoenen zag ik wel. maar hij loopt er prima op.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Nov 2013 14:45

Re: Pantoffels of slofsokken?

Hmm, dan kan ik beter niet online bestellen. Of 2 maten. Scheelt het veel met zijn schoenmaat?
Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 03 Nov 2013 14:49

Re: Pantoffels of slofsokken?

Ik loop zelf het lekkers op slofsokken. Als ik naar de kinderen bij mij op het kdv kijk, gaan ze juist scheef lopen op de sloffen die in de openingspost staan, omdat de zijkant geen enkele steun biedt. En omdat het voor jonge kinderen belangrijk is om zoveel mogelijk op blote voeten te lopen, of in elk geval een zo min mogelijk voorgevormde zool, raad ik voor kleine kinderen óf leren slofjes aan, of de slofsokken van Ewers of Falke. Ff googelen :) Die slofsokken die je in je openingspost laat zien vind ik bij jonge kinderen nooit fijn zitten.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Nov 2013 14:55

Re: Pantoffels of slofsokken?

Maple schreef:Ik loop zelf het lekkers op slofsokken. Als ik naar de kinderen bij mij op het kdv kijk, gaan ze juist scheef lopen op de sloffen die in de openingspost staan, omdat de zijkant geen enkele steun biedt. En omdat het voor jonge kinderen belangrijk is om zoveel mogelijk op blote voeten te lopen, of in elk geval een zo min mogelijk voorgevormde zool, raad ik voor kleine kinderen óf leren slofjes aan, of de slofsokken van Ewers of Falke. Ff googelen :) Die slofsokken die je in je openingspost laat zien vind ik bij jonge kinderen nooit fijn zitten.


Hier zat ik inderdaad ook een beetje mee. Ik koop goede schoenen, omdat het beter is voor de voeten en dan laat ik ze op zulke pantoffels lopen.
Alleen vind ik de sokken van Ewers dus weer helemaal niet fijn.
Ik vind het bij bovenstaande slofsokken wel handig dat er een bandje over de voet zit, zodat de sok niet uitgaat.
Afbeelding
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 03 Nov 2013 15:13

Re: Pantoffels of slofsokken?

bij mijn beide kids zaten slofsokken niet goed en gaan te gemakkelijk uit.
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 03 Nov 2013 21:37

Re: Pantoffels of slofsokken?

Ik heb gewoon Spaanse sloffen voor K gekocht, tot nu toe is dit het enige wat hij aan laat
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem72

Bericht 03 Nov 2013 21:56

Re: Pantoffels of slofsokken?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 19:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 04 Nov 2013 07:30

Re: Pantoffels of slofsokken?

Maple schreef:Ik loop zelf het lekkers op slofsokken. Als ik naar de kinderen bij mij op het kdv kijk, gaan ze juist scheef lopen op de sloffen die in de openingspost staan, omdat de zijkant geen enkele steun biedt. En omdat het voor jonge kinderen belangrijk is om zoveel mogelijk op blote voeten te lopen, of in elk geval een zo min mogelijk voorgevormde zool, raad ik voor kleine kinderen óf leren slofjes aan, of de slofsokken van Ewers of Falke. Ff googelen :) Die slofsokken die je in je openingspost laat zien vind ik bij jonge kinderen nooit fijn zitten.


Ik sluit me hierbij aan, had het niet mooier kunnen verwoorden. Van die lompe grote plompe harde sloffen loopt L echt beroerd op (heeft ze bij mn schoonma). Loop ik zelf ook liever niet op, weet niet hoe dat met jullie zit? Dus nee, trek ik L ook niet aan. Hier dus vanaf kleins af aan slofsokken. Uittrekken wat ik hier las doet ze overigens niet, trek ze ook vaak OVER haar broek aan...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 04 Nov 2013 09:45

Re: Pantoffels of slofsokken?

Die 'lompe' sloffen heb je ook echt verschillende soorten/modellen van. Ik ga altijd naar de winkel en kijk wat hij goed past.
Bovendien kan hij goed lopen dus hij loopt er net zo goed op als op gewone schoenen.
Slofsokken over zijn broek of eronder maakt niks uit, hij trekt ze toch wel uit. Hij heeft zo'n soort als uit de openingspost gehad en heeft nu ewers, het is allemaal hetzelfde voor hem.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Nov 2013 12:09

Re: Pantoffels of slofsokken?

En welke slofsokken hebben jullie?
Ik denk dat ik toch daarvoor ga.
Vanmiddag ga ik toch naar de Prenatal voor bovenstaande soksloffen.

En hebben jullie de gewone maat genomen?
Mijn kinderen hebben schoenen maat 21 en de sokken zijn of 20/21 of 22/23.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 04 Nov 2013 12:12

Re: Pantoffels of slofsokken?

Beide kinderen hebben soksloffen. Ideaal. Heb ze voor de oudste op de markt gekocht, en voor de jongste bij de Zeeman. Het is soms even zoeken.
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 04 Nov 2013 13:46

Re: Pantoffels of slofsokken?

Lith schreef:
Schism schreef:Ik heb gewoon Spaanse sloffen voor K gekocht, tot nu toe is dit het enige wat hij aan laat

Waar heb je die gehaald dan? Ik kan nergens spaanse sloffen in kleine maatjes vinden namelijk.


Ik heb ze van de zeeman, maat 25/26, weet niet of ze er ook kleiner zijn
Afbeelding

Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Nov 2013 15:36

Re: Pantoffels of slofsokken?

Kun je ze beter wat kleiner of wat groter kopen, als ze tussen een de maten inzitten?
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Nov 2013 15:37

Re: Pantoffels of slofsokken?

Ik ben bijna bij de Prenatal namelijk, haha.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 04 Nov 2013 17:10

Re: Pantoffels of slofsokken?

Groter!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers