Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


20 kilo of meer afvallen (vol)

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 03 Aug 2020 18:54

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Jorja, jeetje wat val jij snel af! Goed bezig. Ik doe weight watchers.

Ik zit nu ook op bijna 12 kilo eraf. Afgelopen weken waren vrij stressvol en ik heb een paar dagen m'n schema niet bijgehouden maar gelukkig niks aangekomen.
2010 2012
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Aug 2020 22:17

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Nou volgens mij gaan we gelijk op als jij inmiddels ook op -12 zit:)
Goed bezig! Ga je ook naar ww bijesnkomsten of is het alleen online?

Ben op zich wel blij dat het nu snel gaat, het motiveert om duidelijk resultaat te zien. Weet ook dat het vanzelf langzamer zal gaan als mijn gewicht lager is.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 03 Aug 2020 22:56

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Haha ja klopt maar dacht dat jij later beginnen was ?

Ik doe het alleen via de app. Ik ben daarmee al eerder ongeveer 15 kilo afgevallen maar dat is er allemaal weer bijgekomen. Ik wil nu eigenlijk nog 20 kilo afvallen.
2010 2012
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 05 Aug 2020 21:39

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Ik kom mij voorzichtig weer melden in het topic. Ik was in mei goed begonnen maar toen begon er privé een hoop gedoe (gooi ik liever niet op het forum) en was m'n motivatie ver te zoeken, de 2 kg die er af was zat er ook snel weer aan helaas, gelukkig niks extra. Inmiddels is de rust weer iets terug en probeer ik de draad weer op te pakken. Sinds vorige week maandag weer begonnen met m'n eten bijhouden in de app en ik ben nu 1.2kg kwijt, 2,2 vergeleken met mei.

Ik gebruik de Lifesum app. Mn caloriedoel daar staat nu op 1828kcal per dag dus dat is vrij ruim.

Ik vind het wel leuk om ook eetlijstjes te plaatsen, jullie ook?

Mijn lijstje van vandaag:

Ontbijt: volkorenbrood met kipfilet, mosterd en sla

Lunch: 2x volkorenbrood met 1x pindakaas en 1x snijworst
2 nectarines

Tussendoortje; chocolade ijsje op kokosbasis

Diner: filodeegtaartje gevuld met chorizo, tomaat en rode ui, gebakken zoete aardappel en rauwkost

Ik heb nu nog 282 kcal over maar ik heb eigenlijk wel genoeg gehad voor vandaag.

Ben wel benieuwd wat jullie op een dag eten, zeker de dames die al 12 kilo kwijt zijn ?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Aug 2020 10:28

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Hoe gaat het met iedereen? Goed dat je weer bezig bent Novalee!

Ik zit nu op ongeveer -14, de ene dag is het weer iets meer dan de andere dag, en voor mijn gevoel loop ik 'achter' of gaat het minder hard. Maar weet ook dat het voornamelijk vocht vasthouden is of opgeblazen zijn van muggenbulten. Ik hoop dus dat het aankomende week weer goed gaat zakken.

Eetlijstjes vind ik wel lastig, ik eet niet volgens het boekje met 3 maaltijden en 2 tussendoortjes en heb altijd het idee dat men daar wat van vind. Ik eet gewoon iets, afhankelijk van waar ik zin in heb om dat 2/2,5 uur in 8 uur tijd. Maar voor mij werkt het en dat is het belangrijkste :D
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 10 Sep 2020 07:50

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Hoe gaat het dames?

Ik ben de afgelopen weken iets minder gemotiveerd geweest. Inmiddels ben ik 14 kilo afgevallen en ik wil nu weer echt serieus aan de slag.
2010 2012
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Sep 2020 08:06

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Goed bezig Lexi!

Ik zit op ongeveer 7 in totaal, het schommelt nogal. Ik probeer zo weinig mogelijk brood (?) te eten, dat lijkt bij mij nu wel goed te helpen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem295

Bericht 10 Sep 2020 08:17

Re: 20 kilo of meer afvallen (vol)

Goed bezig! Hier merk ik qua kilo's helaas niks, een kilo eraf maar verder niet. Maar ik verlies wel centimeters en daar hou ik me maar aan vast. Al zou het ook heel wenselijk zijn als het op de weegschaal eens wat naar beneden ging.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31