Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

<<

Anoniem308

Bericht 30 Mei 2020 20:30

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Leuk skaten, werd veel gedaan de laatste maanden in de lockdown. Ook goed voor de conditie.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 30 Mei 2020 21:05

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Goed bezig Suus!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 01 Jun 2020 10:06

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Haihai! Hoe gaat ie meiden? Ik vind het echt heel goed hoe iedereen hier met beweging bezig is! Ik vind dat nog steeds lastig, ik ben gewoon al niet zo'n beweger en veel vind ik niet leuk. Ik heb wel afgelopen week paar x de fiets gepakt naar werk terwijl ik eigenlijk niet wilde (veel wind, onpraktisch) om toch die 20km fietsen te pakken. Naja, gelukkig is afvallen grotendeels wat je erin stopt. :clown: Verder beetje druk geweest, maar wel goed volgehouden. Wel wat wijntjes op gister en zaterdag, maar wel alleen wijn en niet EN wijn EN chips EN daarna een calorierijke maaltijd. Gewoon, 2 glazen wijn in de zon en geen snacks of fruit ofzo. Gister met mijn zus in het park een meloentje gedeeld. En daarna dus een gewone avondmaaltijd. Dat moet kunnen. Ik was overigens de 2 dagen erna weer boven de 90 en nu ineens 89.5. Dus ik blijf een beetje doorzetten dan denk ik dat ik binnenkort de corona-kilo's en de 90s ECHT vaarwel kan zeggen.

AMM: goed bezig! Begin is er bij jou dus ook duidelijk! :cheering:

Scandic: Onderschat ook niet dat 1) als je dagen veel langer zijn je eigenlijk ook gewoon meer energie nodig hebt en 2) als je slecht slaapt je lichaam daar ook om vraagt. En het is inderdaad vaak een valkuil om niet goed te eten en dan juist veel te eten. Inderdaad, probeer lekker goede voedzame basis te creeeren, dan merk je dat je daar omheen minder de mist in gaat. En dan dus ook niet balen dat je 'je lunch ook nog hebt gegeten'. Dat heb ik echt geleerd inmiddels, ik ging dan bezuinigen op mijn maaltijden omdat ik al gesnackt had, maar daarmee start je eigenlijk de vicieuze cirkel alleen maar meer. Terwijl als je na die twee koekjes bij de koffie toch gewoon je vooraf geplande lunch neemt (ook al kun je misschien beter 1 eitje doen ipv 2 want je hebt al koekjes op), dan ga je in ieder geval niet daarna weer opnieuw de mist in!

Bloom: klinkt echt goed joh! Sowieso het hele personal trainer stuk maar ook buiten en in mooie omgeving enzo. Ik denk echt dat dat zoveel gaat doen. Niet alleen qua bewegen en verbranden, maar ook qua in general je happy en healthy voelen waardoor al het andere ook weer makkelijker zal gaan. Goed bezig! En clean eten is inderdaad al een enorm verschil. Ik probeer daar ook een beetje op te letten. En als ik een lange dag gehad heb en echt te gaar ben om uitgebreid te koken en normaal en k&k maaltijd zou halen, haal ik nu een stronk broccoli en een moot vis. Ook binnen 5 minuten klaar en niet veel werk en heel ander soort maaltijd.

Suus: lekker man skaten! Ik heb hele oude, maar ik ben en heel onwennig en ik vind het dus hier in de stad best kut en ik vind het echt best zwaar haha! Dus het is ook niet echt iets dat ik een paar uur doe en hele afstanden mee afleg. Waardoor ik dus automatisch in de drukte blijf en daar krijg ik dus ook niet lekker de gang. Volgens mij is het wel echt een goeie workout. Draag je wel goeie beschermers? Ik heb al heel wat skate-ongelukjes gehad op de praktijk sinds corona.
<<

Anoniem308

Bericht 01 Jun 2020 14:42

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Joepie al ruim 1,5 kilo eraf vanochtend, gaat echt de goede kant op. Ik ben ook veel aan het bewegen, zojuist 20 kilometer gefietst (met weinig ondersteuning elektrisch) en ga vanavond nog een uur wandelen met een vriendin. Heb een fitnessmatje besteld, die komt morgen en dan ga ik weer een lesje doen. Had van de week ook echt buikspieren gedaan en bekken enzo, spierpijn gehad ?. Het eten gaat ook echt wel goed, kleinere porties en meer vitamines.

Whatever wijn moet ook gewoon kunnen en fruit toch. Lekker bezig met bewegen ook!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Jun 2020 16:38

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Goed bezig hoor, Whatever, bye bye 90s! En ik weiger te beknibbelen op fruit. Wij waren gisteren een dagje naar Schier en had ook bakjes mee met meloen, komkommer en stukjes paprika. Heerlijk met dat warme weer. Ook nog lekker gefietst, de bakfiets ook expres niet elektrisch genomen, ging prima!

En ik ben ook nog niet ver geweest op skates hoor, mijne zijn al 20 jaar oud ? ik draag knie- en polsbeschermers. In de stad vond ik het ook niet fijn, maar hier is het lekker rustig.

Ik ga zo weer bootcampen, maar eerst een lekkere salade eten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 02 Jun 2020 09:43

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

@suus: hoe was het bootrampen gisteren?

@AMM: wauw! 1,5 kg eraf. Wat ben je goed bezig wat betreft beweging!

@Whatever: jij bent ook al zo goed bezig met je beweging. En een goede tactiek de of of ipv en en. Alle beetjes helpen!

Ik zit klaar om zo naar de PT te gaan. Ik heb mooie nieuwe sportkleding gekocht (goede motivatie) en stap zo in de auto. Wordt nog wel een doel om daarheen te gaan met de fiets. Maar het is 17km enkele reis. Dat red ik nu nog niet (m.n. de terugweg).

De afgelopen dagen heb ik mijn voeding bijgehouden in MyFitnessPal. Dit helpt mij goed bij mijn keuzes. Voor de visite zaterdag en zondag had ik bijvoorbeeld aardbei-cheesecake gemaakt. Ik wilde en taart en fatsoenlijk diner. Beide paste niet qua calorieën (1 mini puntje taart was 400 kcal ?). Eerder zou ik dus allebei gedaan hebben. Nu zei mijn man heel wijs: die taart is voor de smaak, niet voor de honger. Je kan dus best maar een half puntje nemen. Wat natuurlijk heel logisch is, maar kon het zelf niet bedenken. Nu had ik het inderdaad allebei!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 02 Jun 2020 21:01

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Oh dat klinkt echt heel erg goed! Heeft de visite ook echt de taart opgemaakt? Want het bakken is leuk en zelf maar een klein stukje is ook prima, maar dan moet hij daarna ook weg haha! Vet goed gedaan en fijn dat je man even zo'n simpele oplossing voor je aandroeg.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 02 Jun 2020 21:17

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ja, zaterdag en zondag visite en toen was ‘ie op!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Jun 2020 21:21

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik vind het bootcampen echt zwaar! Maar het voelt achteraf wel heel goed. Nu weer spierpijn.

Hoe was de pt, Bloom? Ik wil ook even een nieuw sportshirt kopen. Heb nu maar eentje die goed zit, maar er zitten wat vlekken in. Shoppen is dus hoognodig ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 02 Jun 2020 21:29

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ja, de PT was te doen (zeg ik nu, vraag morgen nog eens ?). Dan zal ik net als jou spierpijn hebben!

Wel werd ik halverwege erg misselijk, alsof ik moest overgeven. Ik ken het niet lekker worden wel van ‘vroeger’. Toen was het met name een lage bloeddruk die duizeligheid veroorzaakte. Nu was het alsof m’n water op het ontbijt bleef liggen. Nu tips meegekregen om m’n ontbijt aan te passen.

Een nieuw sportschirt kopen is leuk! Ik draag zelf een grote maat (46) en ben via zalando goed geslaagd. Heb een sportshirt van Only play en Zizzi en een broek van Nike air. En een goede pasvorm voor de maat, geen zak ofzo die je aantrekt.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Jun 2020 21:09

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Hoe is het met de spierpijn, Bloom?

Ik heb vanmiddag even geshopt bij de Hema en twee sportshirts meegenomen. Ga er vrijdagochtend eentje testen :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Jun 2020 15:53

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Hoi!
Hoe is het met iedereen? ?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Jun 2020 10:35

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Pfff ja slecht!! En het stomme is dat ik me niet eens écht heb laten gaan, maar toch zit die kilo er weer aan. En ik wil echt zo graag afvallen! What to do?! Misschien moet ik maar aan de shakes gaan ofzo.

Het ligt niet aan m’n motivatie maar ik kan me toch moeilijk thuis opsluiten. Visite etc komt vaak eten bij kijken.. Hoe gaan jullie daar mee om?

Vanmorgen iig een havermoutje gehad, nu even een stuk fruit eten en dan straks 3 boterhammen als lunch. Verder veel water drinken.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Jun 2020 11:30

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Hé wat vervelend Scandic, zo demotiverend dan ook, zeker als je je niet echt hebt laten gaan en het er dan hop zo snel weer aan zit.

Wat je schrijft over visite vind ik ook lastig, vaak heb je er dan toch iets lekkers bij. Ik probeer wel wat op te letten dan, maar neem wel wat.

Ik heb me maandag en vandaag gewogen. Maandag was er in een week 800 gram af, had op meer gehoopt, maar prima, vandaag nog 100 gram, daar baal ik toch ook wel van, 4 dagen keurig en braaf doen en er gebeurt net niks. Maar goed, wie weet volgende week wel weer, al zijn we dit weekend bij mijn vader en vind ik het daar met eten sowieso vaak wel lastiger, omdat hij vaak net andere dingen in huis heeft dan ik graag eet (en hij koopt gerust ook wel dingen speciaal voor ons, maar ik vind dat dan ook niet altijd nodig, zit hij daarna ermee), en hij viert zijn verjaardag en heeft echt teveel vlaai etc gekocht ?.

Ik merk wel dat ik redelijk in een flow zit en ik ook ‘s avonds geen snaaitrek heb, dat vind ik wel heel fijn. Wel duurt het na een maaltijd lang voor ik me verzadigd voel, blijf me altijd een poos wat flauwtjes voelen. Na het avondeten duurt het bv zo 1-1,5u, terwijl ik ‘normaal’ eet. Ik probeer dan wel juist wat extra te drinken Ipv nog meer te gaan eten.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Jun 2020 12:08

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ah balen dames! Maar weet, gewicht zegt niet alles! Dus laat dus vooral je humeur er niet door beïnvloeden! Kom op, schouders eronder! ??

Misschien kunnen jullie ook kijken naar wat je eet? Ik lees bijvoorbeeld brood. Mij word dat nu afgeraden. Het is beter om een lunch te eten met salade en vis. En in de ochtend havermout met havermelk.
Wat betreft visite, dat herken ik zelf ook. Voor de komende twee weken heb ik daarom alle visite hier uitgenodigd, dan blijf ik in controle en kan ik ‘leren’ hoe er mee om te gaan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Jun 2020 15:04

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik geloof persoonlijk niet zo in het koolhydraatarme eten, heb het vroeger eens geprobeerd en kreeg er echt klachten van. Denk eigenlijk dat je met gevarieerd eten het verste komt. Daarnaast ben ik vegetariër dus dan zijn de mogelijkheden al wat beperkter qua eten.

Misschien moet ik ook ongesteld worden, dat dat het is. Gebruik sinds een maandje de pil naast mijn spiraal (ivm endometriose) dus ik weet niet precies wanneer, maar het voelt wel zo. Volhouden zal wel het toverwoord zijn ?

Rebecca goed bezig! Als het er maar af gaat, dat is al super goed! ??
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Jun 2020 16:08

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Scandic, je eten klinkt niet slecht. Jammer dat het voor je gevoel niet goed gaat.

Rebecca, wat goed dat je in de flow zit. Ik heb 's avonds echt nog snaaitrek nu... Ik probeer me in te houden, maar dat lukt niet altijd.

Ik ga ook voor gevarieerd eten, niet per se koolhydraatarm. Maar ook voor de variatie eet ik graag wat anders dan brood, ik at eigenlijk altijd bij ontbijt en lunch brood, wat variatie vind ik ook juist wel lekker.

Ik heb nog steeds geen batterijen in mijn weegschaal gedaan :palm: Maar eigenlijk maakt me dat ook niet zo heel veel uit. Ik hoop wat strakker te worden door het bootcampen en ik hoop dat te gaan merken aan mijn kleding. Ik zal binnenkort wel een keer gaan wegen, want ben ook wel weer benieuwd, maar niet het belangrijkste.

Vanmorgen weer gebootcampt trouwens! De weersvoorspellingen waren heel slecht, maar we hadden geluk! Het was de hele les droog en zelfs zonnig. Wel koud, maar dat was niet erg. Lekkere training gehad!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Jun 2020 18:36

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik had het niet over koolhydraatarm... ik zei alleen dat brood werd afgeraden. En pure melk, yoghurt kan wel enzo.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jun 2020 10:47

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Waarom raden ze brood af dan? Dan denk ik al snel aan de koolhydraten? Of heeft het meer met suiker te maken?

Suus dat klinkt lekker je bootcamplesje! En over je weegschaal, lekker zo laten toch? Als het goed gaat is het resultaat vast ook goed. Heb je ook geen last van de frustraties zoals ik gisteren had ? Vandaag is namelijk mijn officiële weegdag en nu zat ik toch op -0,3 kg, dus -1,3 kg in totaal. Wft, alle frustratie voor niks ?

AMM & Whatever hoe gaat het met jullie?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Jun 2020 13:37

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Wat goed Scandic! Haha begon bovenaan en wilde dat dus zeggen, maar je hebt het inmiddels al ondervonden. Ik heb ook best vaak dat ik dan ineens 1-1.5kg zwaarder ben, maar juist doordat ik elke dag weeg schrik ik daar niet van omdat ik ook ineens weer een kilo lichter ben. Heb ook nog 2x de 90 aangetikt van de week maar wel 90.1 ofzo. En nu laatste dagen 89-89.5.

Gaat dus wel ok hier. Drukke week en niet heel lekker in mijn vel. Weet niet zo goed waarom, combinatie van dingetjes denk ik. Wordt vast weer beter. Eten en gewicht gaat dus best ok. Niet heel goed maar ook niet slecht. Zit nu grote kom pompoensoep met feta te eten als lunch. Wel tip trouwens, mochr gratis apetina 50% minder vet feta uitproberen en hij is lekker en eiwitrijk!

Ik ga even rustig lezen!
<<

Anoniem283

Bericht 06 Jun 2020 14:56

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Leuk om mee te lezen bij jullie ook al zitten jullie vol! :smile:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jun 2020 19:51

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Oh wat naar dat je je niet zo goed voelt whatever. Hopelijk gaat het snel beter! Maar iig goed dat het met afvallen wel goed gaat :smile:
Je tip van de feta heb ik ter harte genomen, heb het besteld om een salade mee te maken.

Ik ben sinds een paar dagen weer mijn eten/drinken aan het invullen in Yazio (app) en ik merk dat ik dat toch wel fijn vind. Kan precies zien wat het ‘euvel’ is dus dat scheelt. Ook houdt hij meteen je stappen bij en telt die bij je calorieën als extraatje. Zelfs met mijn uitspatting van het uit lunchen gaan vanmiddag zit ik nog netjes binnen mijn doelen van vandaag. Ben benieuwd wat deze methode me deze week gaat brengen.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 08 Jun 2020 22:03

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Bloom, waarom wordt brood eigenlijk afgeraden. Ik eet best wat brood, al vervang ik dat 's morgens nu vaak door overnight oats. Een salade tussen de middag vind ik niet zo heel fijn, en is vooral op mijn werkdagen ook niet echt haalbaar, dan heb ik een lunchpauze van 15 min, zo snel krijg ik een salade niet weg.
Slim om die visite voorlopig thuis uit te nodigen, heb je zelf idd nog een beetje controle over wat je dan eet.

Wat ben je goed bezig met het bootcampen Suus!

fijn Scandic dat er toch leuk wat af is! Wat kan het soms ook verschillen per dag he! Ben benieuwd idd hoe het je gaat helpen, je eten invullen in de app.

Vervelend dat je even niet zo lekker in je vel zit Whatever, hopelijk gauw wat beter. Fijn dat het met eten en je gewicht wel lekker gaat!

Ik had qua eten eigenlijk een heel slecht weekend. We waren van vrijdagmiddag t/m zondagavond bij mijn vader, daar heb ik teveel taart etc gehad. Vervolgens was ik vanochtend 300 gram lichter dan vrijdag, dus ik was enigszins verbaasd. Nu weer back on track, vandaag een goede dag gehad en vanochtend 2 km met de jongste gewandeld in aardig tempo (hij was op de fiets), en vanavond met zijn allen nog 4 km, beide kinderen op de fiets(jongste op een slag groter dan vanochtend), man rennend met ze mee, en ik in hoog tempo erachteraan :smile:
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3178

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 09 Jun 2020 08:54

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Brood wordt met name afgeraden omdat het veelal tarwebrood is. Dat laat je bloedsuikerspiegel vrij snel stijgen, en later dus dalen. Als ‘ie daalt, ga je weer eten (veelal zoet) en ongemerkt eet je meer dan je wil. Daarnaast komt er door tarwebrood teveel suiker in je lijf, waardoor je lichaam insuline gaat aanmaken. Echter, teveel suiker (glucose) wordt als vet opgeslagen.

Als je brood eet, kun je beter spelt of zuurdesem eten, dat laat je bloedsuikerspiegel minder hard schommelen.

Ik eet nu in de ochtend vaak havermout met havermelk. Ook ga ik deze week gepofte spelt met havermelk proberen. Alleen als ik ga sporten een ik twee sneetjes speltbrood. Alleen dat werkt voor mij voor het sporten in de ochtend.
Omdat ik nu vakantie heb, lunchen we wat uitgebreider zonder brood. Ik moet volgende week nog even uitvinden hoe dag werkt als ik moet werken. Dan at ik wel altijd gemakkelijk brood.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 09 Jun 2020 10:04

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Dat klinkt duidelijk...als ik weer meel ga bestellen ga ik dan maar wat meer speltmeel bestellen, zodat ik dat brood wat meer kan maken/eten. (Ik bak zelf ons brood in de broodbakmachine) En zuurdesem wil ik binnenkort ook proberen.

Ja thuis eet je dan met wat makkelijker uitgebreid hè, Ipv even snel een snee brood.
19 juni 2015
2 februari 2017
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers