Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Mei 2020 21:39

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Haha, sorry, ik zal het er niet meer over hebben, niet goed in dit topic :smile: Nadeel van kinderen is wel dat er altijd wel iets lekkers in huis is. Maar gelukkig zijn er ook wel lekkere dingen voor hen te verzinnen die ik niet zo lekker vind. Want dat werkt inderdaad het beste, gewoon niks slechts in huis halen.
Fijn dat je vandaag even hebt kunnen bijkomen, Whatever! En knap dat je niet besteld hebt.

Bloom, bedankt voor de gezonde snacktips! Ben ook heel benieuwd naar je bananencake.

Rebecca, lastig plannen he, met kinderen en werk. Zo druk lijkt mij ook vreselijk. En 's avonds weggaan vind ik ook echt gedoe, maar als ik eenmaal weg ben is het wel prima.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2020 09:17

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Haha ja dat is inderdaad wel een goeie strategie denk ik! Volgens mij deed mijn moeder dat vroeger ook haha.

Ik was een beetje verbaasd door de weegschaal vanochtend, zomaar ineens weer onder de 90. Zal wel combinatie zijn van paar dagen gezonder eten = minder zoet/zout = vocht en ik kan van mezelf ook best wel schommelen, vast is het morgen stiekem weer iets erboven. Maar voelt toch fijn, beginnetje is er ofzo!

Ik ben trouwens zo iemand die dagelijks weegt, juist daardoor verlies ik niet mijn motivatie als ik na een week mijn best doen ineens hetzelfde of zwaarder ben. Als ik maar gewoon zie dat het schommelt maar geleidelijk omlaag gaat.

Hoe doen jullie dat qua wegen? Vaste dag of dagelijks of net wanneer je er aan denkt?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Mei 2020 09:33

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik probeer 1-2 keer per week te wegen, ik merk dat ik heel erg mijn motivatie verlies als mijn gewicht een keer hoger is, niet best natuurlijk. Al heb ik nu een hele goede motivatie: m’n trouwjurk. Ik heb me vanmorgen gewogen en er was gelukkig al een kilo af. Weet ik in ieder geval dat ik goed bezig ben.
Ik heb gisteravond ook nog zo’n 5 km gelopen, dat was wel even lekker.

Goed Suus dat je je in kunt houden mbt de chocola. Is voor mij altijd een moeilijk punt ? Dus ik probeer zo weinig mogelijk in huis te halen nu.
<<

Anoniem308

Bericht 27 Mei 2020 09:53

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Hoooi allemaal. Wat schrijven jullie toch snel en veel!

Whatever fijn dat je nu alweer onder de 90 bent. Toch wat vocht geweest die er nu als eerste afgaat?

Ik weeg mijzelf nu bijna dagelijks, super demotiverend eigenlijk want een keertje goed poepen en je bent alweer een paar ons lichter ?.

Ik vind het s avonds ook heel lastig. Maar ik blijk ook wel goed eten nodig te hebben want ben al 2x s ochtends niet lekker geworden nadat ik alleen twee broodjes had gegeten. Ik moet echt een stevig ontbijt met havermout of yoghurt en vulling hebben.

Ik ging dus naar Mom in balance de proefles doen. Viel enorm mee, mag nog niet hardlopen maar kon prima alles meedoen. Alleen ik vond de groep niet leuk en het is best wel duur. Dus ik ga geen lid worden. Ik wil kijken voor aquarobics ofzo. En voor de rest veel wandelen met de kinderwagen. En straks weer aan het werk, dan beweeg ik ook enorm veel.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2020 10:08

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

He wat jammer dat de groep niet leuk was! Dat is toch vaak wel een heel belangrijk onderdeel inderdaad. Mogen dingen als aquarobics eigenlijk alweer binnenkort? Wat doe je voor werk?

En klopt, zal vast vocht zijn want ik snack normaliter best veel en slecht dus beter eten is gelijk al stuk minder zout. Vind jij dat demotiverend als je ineens lichter bent ja? Ik vind dat juist lekker haha, raak ik juist extra gemotiveerd van + ik kan het relativeren als ik ineens weer zwaarder ben. Het werkt bij mij juist echt heel demotiverend om 1x per week te wegen en dan na een week minimaal verschil te zien en het dan nog een week te moeten volhouden zodat je de week erop wel lager zit .
<<

Anoniem308

Bericht 27 Mei 2020 10:16

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Nee demotiverend als ik schommel! Dan ben ik blij want 500 gram afgevallen en een dag later zit het er weer aan haha.

Ik ben ver.pleegkundige op de GE chirurg.ie in Ngein ziekenhuis. Dus beweging genoeg.
Ja die groep kent elkaar allemaal al vanaf de zwangerschap en ik kwam nu pas post partum meedoen. Dus voelde beetje alsof ik weggekeken werd. Ik mag geloof ik na 3 maanden m’n rechte buikspieren weer trainen en dan ook rustig beginnen met opbouwen van hardlopen. Ik vond die oefeningen ook wel gewoon thuis te doen die ze deden. En dan is 12,50 per les wel prijzig.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2020 10:31

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Haha ok ja dat snap ik wel heel goed inderdaad! Ik kan die schommelingen omhoog op zich wel relativeren als ik ook schommelingen omlaag (en een dalende lijn) zie. Ah leuk! Ja dat zal zeker veel beweging geven inderdaad. Leuk ziekenhuis ook trouwens. Heb daar vorig jaar mijn semi arts gedaan bij de psychiatrische dienst.

Wat flauw dat het zo'n kliekje is joh. En dan dus helemaal niet open en verwelkomend naar nieuw vlees. Dat zegt ook al wel wat over of het een leuk warm welkom groepje kan worden denk ik altijd. En inderdaad voor dat geld zijn er ook heel veel andere opties.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Mei 2020 10:40

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik moet nog nieuwe batterijen in de weegschaal doen, ik weeg dus echt bijna nooit. Ik ben van plan om een keer per week op een vast moment te gaan wegen.

AMM, juist goed toch ook, om goed te ontbijten. Ik zit nu echt nog in de flow van 's ochtends snel een broodje. Toen ik vroeg op moest staan voor mijn werk, ging ik makkelijker even havermout eten, maar nu eten we met het hele gezin en moet ik toch even een drempel over om voor mezelf wat anders klaar te maken. Ik ga havermout in elk geval weer op mijn boodschappenlijstje zetten.
Wat jammer dat de groep niet leuk was! Ik snap dat je dan niet doorgaat, is niet echt motiverend zo. Hebben ze wel je buikspieren al gecheckt? Ik heb toen J. nog heel klein was een tijdje kangatraining gedaan, superleuk trouwens! En de eerste les checkte de docente of je buikspieren alweer bij elkaar zaten en of je dus mee kon doen met de buikspieren of nog rustig aan moest doen. Bedenk me nu dat die check natuurlijk vrij lastig is op 1,5 meter afstand.

Ik heb nog steeds spierpijn! Maar goed, het is dag 2, dus dat mag nog. Vrijdagochtend ga ik weer, hopelijk is dan de spierpijn helemaal weg. Ik heb net nog wel even met mijn zoon op de trampoline gesprongen, ook altijd lekker. Al krijg ik meer beweging als ik even alleen mag :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 27 Mei 2020 11:32

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Bananencake met pindakaasglazuur

Ingrediënten (1 cake/14 plakken):
3 bananen
80 ml zonnebloemolie
2 eieren
115 gr donkere bastardsuiker
1 zakje vanillesuiker
125 gr zelfrijzend bakmeel
1 theelepel kaneel
mespunt zout

En voor het glazuur:
40 gr poedersuiker
20 ml melk
15 gr pindakaas

Zo maak je het:
- Verwarm de oven voor op 180 graden en vet een cakeblik in
- Prak de bananen fijn en meng ze met de olie, eieren, suiker en vanillesuiker (ik heb dit gemixt met de keukenmachine)
- Meng in een andere kom het zelfrijzend bakmeel met het kaneel en zout
- Voeg de droge bij de natte ingrediënten. roer het door elkaar tot een glad en gelijkmatig mengsel onstaat.
- Giet het beslag in het cakeblik. Bak de cake in 55 tot 60 minuten gaar in de oven
- Haal de cake uit de oven en laat ongeveer 5 minuten in de vorm staan. Laat de cake vervolgens afkoelen op een rooster.
- Maak het glazuur door de poedersuiker te mengen met de melk. Klop de pindakaas er goed doorheen. Gebruik eventueel extra melk of water om de gewenste dikte te bereiken, maar voeg het voorzichtig toe om te voorkomen dat je glazuur te waterig wordt.
- Serveer de afgekoelde plannen case met het pindakaasglazuur erop.

Let op: de plakken zijn per stuk ook goed in te vriezen. Anders drie dagen houdbaar.

Uit: Lekker eten en afvallen met project gezond. Boek 2.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Mei 2020 11:38

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Klinkt heel lekker maar wel heel veel suiker ? 11 gram suiker per plak (en dan tel ik niet eens de pindakaas, banaan etc mee) en aangeraden wordt maximaal 12,5 gram toegevoegd suiker per dag eten max. Misschien iets om alert op te zijn?
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 27 Mei 2020 11:39

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

En nu even een gewone reactie.. fijn dat iedereen lekker actief is.

Wat een lekker gevoel Whatever, onder de 90! Snap dat dit motiverend werkt. Ik wil dat ook wel! Zelf weeg ik twee keer. Een keer op vrijdag ochtend (onofficieel) en een keer op zondagochtend. Het gewicht van de zondag noteer ik in MyFitnessPal om het bij te houden.

AMM: ik kan mij voorstellen dat jij aan genoeg beweging komt. Toen ik zelf in de zorg werkte, had ik dart ook. Nu heb ik een kantoorbaan. Het is dat de hond ook haar poten moet strekken, anders kwam ik in de Corona-tijd niet eens buiten geloof ik. Jammer dat de groep van MIB zo'n kliekje is. Zo niet leuk! Aquarobic is ook leuk! Alleen hier in het zwembad doen veelal oudere dames daaraan mee. Daar voel ik mij zelf niet bij thuis.

Ik heb zojuist een drastische maatregel genomen. In 2013 heb ik een tijd personal training gedaan gericht op sporten en voeding. Toen was dat best succesvol en zelfs een beetje leuk (ik houd zooo niet van sporten (fitness). Ik heb zojuist die trainer gemaild dat ik opnieuw een traject in wil gaan. Vanuit het werk heb ik een flink fitheidsbudget wat ik hiervoor aan kan spreken. Omdat deze trajecten vrij aan de prijs zijn, kan ik dat budget hier mooi voor gebruiken. Wacht nu af op een reactie.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 27 Mei 2020 11:42

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Scandic schreef:Klinkt heel lekker maar wel heel veel suiker ? 11 gram suiker per plak (en dan tel ik niet eens de pindakaas, banaan etc mee) en aangeraden wordt maximaal 12,5 gram toegevoegd suiker per dag eten max. Misschien iets om alert op te zijn?


Klopt wat je zegt. Ik moest er zelfs suiker voor in huis halen.
Eenmaal per dag zit er vaak iets zoets in de menu's. Toevallig nu twee dagen deze cake, met inderdaad veel suiker. Morgen heb ik als zoetigheid sesamkoekjes en overmorgen 40 gr. pure chocola. Dus het is gelukkig niet iedere dag feest.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2020 14:00

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik wil chocolaaaaa jongens! Echt weer even afkicken dit joh.

Wat fijn zeg Bloom! Lijkt me echt fantastisch inderdaad, personal training, maar inderdaad zó duur. Hoe chill dat je dat van je werk krijgt!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Mei 2020 14:19

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Bloom, wat super dat je een fitheidsbudget van je werk hebt. Als het niet zo verschrikkelijk duur was zou ik ook wel een personal trainer willen!

Zet 'm op, Whatever! Niks in huis hoop ik?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 27 Mei 2020 14:23

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

De personal trainer belde zojuist al op. Vrijdag intake en hij helpt mij met mijn fitheidsplan voor het werk.

Het budget is super chill en in zeker zin vrij besteedbaar, als je er maar fitter van wordt in je werk. Sommige kopen uren, een fiets, spullen voor een werkplek of een opleiding. En het budget is overigens flink, 2000 euro per jaar. En blijft drie jaar staan.
Ik moet nu dus een plan maken en dit bespreken met mijn collega’s, en dan kan alles van start!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem308

Bericht 28 Mei 2020 10:57

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Bloom wat gaaf een personal trainer. Ik hoop dat je daar een mooi schema mee gaat maken! Handig ook zo’n budget van je werk.

Haha whatever kan je niet een blokje pure chocola Nemrn?

Ik heb deze gebakken erg lekker. https://chickslovefood.com/recept/gezon ... we-bessen/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2020 20:27

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

En is je bananenbrood lekker AMM? Bij mij mislukt dat heel vaak, is hij droog of te taai ofzo ?
Ik heb vandaag even een rotdag, slecht geslapen en had onverwacht een lunch op m’n werk. Wat kleine dingetjes genomen maar later had ik zo’n honger dat ik m’n eigen lunch ook nog heb gegeten ? Nouja het zij zo, morgen werk ik thuis dus nieuwe ronde nieuwe kansen en dan maak ik weer lekker havermout en een roerei tussen de middag ? Het vroege opstaan nekt me wel echt, ik ben gewoon écht geen ochtendmens.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 29 Mei 2020 15:26

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Dat bananenbrood klinkt lekker, AMM!

Was het zo'n ongezonde lunch, Scandic? Misschien ben ik daar iets te makkelijk in hoor, maar ik zou (tenzij het dagelijks voorkomt) voor die ene keer gewoon lekker meelunchen op het werk.

Ik concentreer me voorlopig vooral op het meer bewegen en niet snaaien tussendoor. Vooral het niet snaaien kost me veel moeite, ik ben echt een snoeperd. Het meer bewegen gaat hartstikke goed gelukkig, vanmorgen heb ik weer gebootcampt. Het was superzwaar, maar ook wel lekker met dit weer en fijn op het strand.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 29 Mei 2020 15:55

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Vanmorgen de intake bij de PT gehad, dinsdag beginnen. Ik ga weer aan de slag met mijn oude trainer, super veel zin in. Alles is nu buiten, in een bos aan de rand van de Veluwe. ‘Vroeger’ heb ik daar ook bootcamp gedaan. Prachtig daar.

Fijn om alle doelen weer even door te spreken. Doel is nu eerst een basis op te bouwen (circa 6 weken, maar kan ook langer). Ik ga dan 2 keer in de week is het plan. Van daaruit kijken wat ik zelf kan gaan oppakken. Mogelijk kickboksen. Dat heb ik lang gedaan, dit jaar wilde ik weer starten maar omdat mijn conditie zo slecht was, ben ik meteen weer afgehaakt.
Ik moet nu zelf maandelijkse korte termijn doelen bedenken, dus dat ik het huiswerk voor dit weekend. Ook moet ik mijn (slechte) gewoontes in kaart gaan brengen en mijn eten fracken. Dan kunnen we daarna samen een realistisch voedingsplan maken. Er werd nog even benadrukt dat het 70% om voeding draait en maar 30% om bewegen.

Ik ga nu voor mezelf ook een journal bijhouden met alles. Dat voelt fijn.
Startgewicht is 108,8. Einddoel voor nu: 86.
Heb nu een pakket van 25 lessen. Die kon ik uit m’n budget halen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 29 Mei 2020 15:57

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Oh, en hij raadde aan om de principes uit het boek van Amber Alberda te volgen. Dus dat boek ga ik onder het stof vandaan halen, die heb ik nog van 7 jaar geleden.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Mei 2020 16:48

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Suus ja was best veel vettigheid. Heb me nog ingehouden hoor maar vind het dan toch jammer, daarnaast was m’n eigen lunch bijna net zo lekker, achteraf gezien ?
Wat heerlijk dat je kunt bootcampen op het strand! Woon je er dichtbij? Lijkt me ook heerlijk om daar te wandelen.

Klinkt fijn Bloom zo’n PT! Denk dat Amber Albarda wel anders is dan Project Gezond. Amber is toch zoveel mogelijk onbewerkt voedsel? Ik vind dat zelf wel heel goed hoor, er zit onbewust zoveel troep in eten tegenwoordig.

Ik ben vandaag wel weer lekker bezig, heb wel veel fruit vandaag ? Nouja goed voor de vitamines in deze corona-tijd. Leuk om af en toe een lijstje te plaatsen?

O: Havermout met banaan, cacao, pindakaas
L: Speltpannenkoek met banaan en jam
T: Appel, yoghurt met aardbeien
D: Magioni pizzabodem met gegrilde groenten, tomaatjes en buffelmozzarella (ik vind deze pizzabodems echt superlekker! Ik bestel soms NYP maar dat ga ik niet meer doen, deze pizza it is!)
<<

Anoniem308

Bericht 29 Mei 2020 19:38

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Lekker scandic, die pizza klinkt goddelijk.

Amber Alberda ken ik niet, maar het zo puur mogelijk eten klinkt wel heel goed.

Suus ook vet goed bezig, weer bootcamptrainingen. En op het strand, fijn.

Hier een goede dag gehad, ga zometeen nog een lesje doen van optima vita. Had ik van de week ook gedaan erg leuk. En fijn weer sporten. Qua eten gaat het ook goed, ben wat stabieler qua tussendoortjes en m’n lijf went aan minder calorieën. Ik ben nu bijna een kilo kwijt deze week. Blij mee.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 29 Mei 2020 20:29

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Goed bezig met sporten Suus! Ik herken het moeite hebben met het niet snaaien, heb ik ook echt wel last van, al merk ik ook dat dat minder wordt naarmate ik een aantal dagen niks lekkers neem.

Bloom, wat klinkt dat fijn, de personal trainer, en wat fijn dat je al zo snel kunt beginnen. Klinkt als een heel fijn plan!

Ziet er goed uit je lijstje Scandic, klinkt lekker! En fijn als je dan eigenlijk zo'n gezonder alternatief kunt nemen dat ook nog lekkerder is.

Fijn AMM dat je bijna een kilo kwijt bent, gaat lekker zo! En ook lekker bezig qua sporten!

Hoe is het met jou Whatever? De chocola nog kunnen weerstaan?

Ik merk dat ik het nog steeds met momenten best lastig heb omdat ik meer trek heb. Ben wel aan het kijken naar vullendere alternatieven, maar was wat beperkt doordat ik nog niet in de gelegenheid was om boodschappen te doen. Dat gaat morgenochtend gebeuren, kan ik wat dingen meenemen.

Ik las nog de vraag van het wegen. Ik probeer 1x in de week te wegen. Elke dag werkt voor mij niet, ik kan echt heel gedemotiveerd raken als het getal ineens weer wat hoger is, ook al zijn die schommelingen prima te verklaren. En dan verval ik heel stom weer in mijn oude gedrag.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Mei 2020 07:55

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Wat goed AMM, bijna een kilo kwijt! Dan weet je waar je het voor doet.

Rebecca hopelijk wordt het wat makkelijker als je boodschappen hebt gedaan. Zet ‘m op!

Ik heb me net gewogen en er is 0,6 kg af. Ben er wel blij mee maar ik had meer gehoopt. Nu is de kunst weer om niet gedemotiveerd te raken en dat is echt mijn valkuil helaas. M’n vriend snapt ook al niet dat ik weer aan het opletten ben, mannen... Hij hoeft niet in zo’n trouwjurk haha (en is sowieso al slank).
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 30 Mei 2020 20:25

Re: Nieuw afvaltopic - klein clubje (VOL!)

Ik woon trouwens niet dichtbij het ‘echte’ strand hoor, juist niet haha. Maar op vrijdag bootcamp ik bij een meer hier vlakbij en daar zit dus ook een strandje bij. Alsnog heerlijk ?

Wat goed dat je al een kilo kwijt bent, AMM!

Vandaag heb ik voor het eerst in 7 jaar weer eens geskate. Doodeng eerst, maar het voelde algauw vertrouwder. Geen tijd voor een groot rondje helaas, maar dit ga ik vaker doen! Ook nog bijna een uur flink gewandeld. Mijn dochter had voor het eerst weer zwemles en aangezien ik toch niet mocht kijken ben ik lekker gaan wandelen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers