Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 09 Aug 2022 05:56

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Mijn dochter heeft corona gehad toen ze 3 maanden was. Ze heeft geen klachten gehad op af en toe een keer niezen na.
Ik heb de test toen een klein stukje in haar neus gedaan en vlug langs haar keel.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Aug 2022 08:12

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Hier ook dochter Corona toen ze 12 weken was, vond het heel spannend want ze is te vroeg geboren en haar ademhaling deed toen nog wel eens wat raar. Zijn wel op eerste hulp geweest voor dubbele check maar buiten beetje koorts had ze nergens last van (ik trouwens ook niks dat met de longen te maken had, alleen giga keelpijn).

Edit: was meteen positief op de RAT, hoefde maar klein stukje erin. In ziekenhuis PCR en die was, verrassend, ook positief.
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 09 Aug 2022 13:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 17:57

Bericht 09 Aug 2022 08:28

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Onze oudste had corona toen hij bijna 2 was. Hij had 1 dag een snotneus en verder nergens last van (in tegenstelling tot ons...).
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Aug 2022 12:07

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ja hoor, ze test meteen knalpositief. Vannacht ook hoge koorts, nu met zetpil erin gaat het wel gelukkig.
Had in neus en keel gedaan.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 06:47

Bericht 09 Aug 2022 20:18

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Beterschap hoor!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Aug 2022 21:13

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Dank! Mijn 5 dagen zijn voorbij en heb nog steeds snot en druk op mijn keel/holtes/oren en hoest af en toe. Voel me ook wat benauwd (door verstopte neus denk ik ook). Maar voel me ook weer niet echt ziek/ziek. Dat is niet klachtenvrij toch of wel?

Wanneer vonden jullie jezelf klachtenvrij en duurde dat lang?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Aug 2022 10:44

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Dat had ik ook na vijf dagen en ben toen volgens mij nog twee dagen langer in quarantaine gebleven. Toen was het echt flink verminderd en vond ik het wel mooi geweest.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 11 Aug 2022 11:03

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Mijn vriend is al voor de 7e dag in quarantaine.
Heeft alleen helemaal geen smaak, proeft niks.
Dat begon pas op dag 4 ofzo.
Maar dit weekend gaat hij gewoon weer de deur uit, want dat zal nog wel even duren...
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Aug 2022 15:37

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Oh ja vreselijk. Hier ook geen geur en smaak. Heel de dag soort honger gevoel maar niks is lekker, droge keel. En niet kunnen ruiken is ook een handicap joh, zeker met een baby. Ik ben telkens helemaal verbaasd als ik de luier open doe, hoe kan dat nou joh 🤣?!

Ik heb volgens mij gewoon holteontsteking/pijn, krijg na het kauwen steeds meer pijn. Dacht vandaag zonder pcm te doen maar ben maar weer begonnen want ik was zoooo chagrijnig. Sowieso vandaag even pittig dagje. Kinderen al aantal dagen gehad omdat oppas niet durfde op te passen en de oudste is het gewoon beu (is niet ziek gelukkig). Voel me schuldig naar mijn werk. Het is wel klaar eigenlijk, hoop zo dat ik het weekend ook weer helemaal oké ben!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Aug 2022 21:39

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik klaag gewoon door hoor 🤣. Inmiddels beide kinderen al een paar dagen ziek. Zo blijven we lekker bezig he. Ik heb echt wel wat pittige momenten gehad, zelf niet fit, twee zieke kinderen en dan ook nog allemaal thuis en niemand die je kan helpen. Ik weet dat dit niks is met hoe het er een aantal maanden/jaar geleden aan toe ging (ook qua duur van quarantaine en zo) maar man, ben blij als iedereen weer oké is.

Na die 5 dagen moet je klachtenvrij zijn, geldt dat ook voor kinderen? Ook een snotneus (ivm naar kdv brengen).
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 10:58

Bericht 13 Aug 2022 22:18

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Zoooooooo herkenbaar Lot, iedereen volgde elkaar op bij ons dus zijn er 2,5 week mee zoet geweest. 5 dagen + 24 uur klachtenvrij geld ook voor kids. Als ze nog klachten hebben mogen ze sowieso na 10 dagen alles weer doen en dus ook naar de opvang.
💙 2016
💙 2020
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 16 Aug 2022 16:23

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Lot schreef:Jeetje. Dus zelfs met een mild verloop kan het long covid worden? Hoe zou dat komen dan (oprechte vraag)? Heftig zeg, ben je aan het revalideren en wat merk je?


Klopt. Ze zien het vaak bij mensen met een mild verloop.
Ik ben erg moe, hoge hartslag, veel pijn in mijn lichaam en veel last van overprikkeling. Ben nu onder begeleiding bij de ergotherapeut. Fysiotherapie nog niet opgestart omdat dat fysiek niet lukt. Bij long covid is het ook erg belangrijk om niet over je grenzen heen te gaan, dan krijg je juist weer een terugval.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 16 Aug 2022 17:34

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik heb ook alleen milde klachten gehad en long covid inderdaad. Bij mij lukt fysio gelukkig al wel, maar ik merk dat ergo echt goed helpt om grenzen te bewaken en beter te plannen en keuzes te maken. Heb jij ook de activiteitenweger, Noor? Hoop dat je binnenkort je conditie kunt gaan opbouwen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Aug 2022 18:04

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Noor, hoe is het bij jou vast gesteld?
Ik heb soortgelijke klachten maar wijt het aan m’n al bestaande handicap.
Mag ik vragen wat voor pijn je ervaart?
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 16 Aug 2022 19:12

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

@june, ik ben bij de ergotherapeut vooral nu bezig wbt mijn overprikkeling. Ben met het assitt protocol gestart. We zijn wel een tijd bezig geweest met een dagplanning en ook de activiteitenweger heeft ze benoemd. Maar de overprikkeling is zo overheersend dat dit eerst aangepakt moet worden.

@feline, ik bleef na mijn coronabesmetting moe. Met de week ging het eigenlijk minder goed en kwamen er klachten bij. Na een week of 7 naar de huisarts gegaan en die heeft het vastgesteld. Als je 3 maanden na je coronabesmetting nog klachten hebt dan is het officieel long covid.
De pijn die ik ervaar is een zeurende stekende pijn, vooral in mijn benen.
De pijn die jij hebt? Is die hetzelfde als voor je besmetting of toch anders? En heb je ook andere klachten?
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Aug 2022 22:01

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Wat vervelend Noor! En snap dat het dan wel opvallend was dat je ineens zo moe was.

Ik heb altijd wel pijn inderdaad maar afgelopen jaar wel drastisch achteruit gegaan. Weinig energie, sta al moe op en veel nachtzweten. Ook vaak steken in m’n armen, dat is allemaal wel nieuw bovenop de bestaande pijn.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 26 Aug 2022 12:37

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

@Judith, ik heb veel van die long-covid klachten al veel langer, vermoeidheid, overprikkeling etc. Ik heb in maart corona gehad en eigenlijk kwam ik laatst tot de conclusie dat ik hoewel ik die klachten vaker had, de afgelopen maanden er wel erg veel last van heb gehad terwijl het normaal meer in golven komt. Ik denk dus dat Covid toch wel degelijk stiekem dat soort dingen kan aanzwengelen.

Ik kom net bij de longarts vandaan, met de diagnose astma en post/long-covid. Ik mag nu gaan revalideren.
Ik denk soms dat ik in mijn handen mag knijpen met zo ‘weinig’ klachten, maar het werd me vandaag duidelijk dat het echt niet normaal is hoe het bij mij gaat en dat het niet goed is, de astma is ook echt niet onder controle nu. Dus ik heb nu een prednisonkuur en extra inhalatiemedicatie in de hoop dat het dan beter gaat. Maar dat ik geen trap kan lopen zonder daarna te moeten bijkomen, helemaal buiten adem, het gevoel alsof mijn spieren niet meer meedoen en ik vlekken ga zien blijken toch echt typische post-covid klachten te zijn.

Ik ga nu dus revalideren met fysiotherapie, daar was ik eigenlijk al mee bezig, maar omdat ik door mijn behandelingen heen was op eigen kosten. Nu ga ik dat gelukkig weer vergoed krijgen.
Ik ben wel blij dat ik het in elk geval aan kan om bij de fysiotherapeut te gaan revalideren. Ik word zeker beperkt door mijn klachten, maar doordat ik ook aan het herstellen ben van een ernstige depressie en een autistische burn-out had ik alle activiteiten al ernstig afgeschaald. Daardoor heeft het een wat minder grote impact gehad, ik merk alleen nu we vier maanden verder zijn dat er wel echt een deuk in mijn herstel (van de burn-out en depressie) is gekomen. Waar ik eerst wel steeds kleine stapjes vooruit deed zijn dingen me nu sneller teveel, fysiek trek ik het slechter en ik merk gewoon dat er weinig echte vooruitgang in zit.

Hopelijk nu met de astma medicatie en een beetje hernieuwde hoop dat ik er toch doorheen kan komen en wat meer kan gaan herstellen. Ben het echt spuugzat om steeds benauwd te zijn of vreselijk buiten adem te raken.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 26 Aug 2022 17:44

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Wat ontzettend fijn dat je revalidatie vergoed wordt Pompoen! Heel veel succes!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 26 Aug 2022 18:25

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Whatever schreef:Wat ontzettend fijn dat je revalidatie vergoed wordt Pompoen! Heel veel succes!


Thanks, hoe gaat het nu bij jou? Jij bent ook al heel lang bezig met je herstel toch?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 26 Aug 2022 18:35

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Pompoen schreef:
Whatever schreef:Wat ontzettend fijn dat je revalidatie vergoed wordt Pompoen! Heel veel succes!


Thanks, hoe gaat het nu bij jou? Jij bent ook al heel lang bezig met je herstel toch?


Yep, inmiddels al 20 maanden. Het gaat wel goed hoor, zit nog steeds vooruitgang in maar ben ook nog steeds nog lang niet de oude. Weet ook niet of ik dat weer ga worden en zo ja dan duurt dat denk ik nog wel een paar jaar. Maar gelukkig begint het inmiddels wel weer best een acceptabel leven te worden weer met 70% (matig inspannend) werken, daarnaast iets ruimte voor niet-te-fysiek-inspannend-leuke-dingen en nu beginnend weer kunnen fietsen. Heb het begin deze maand opnieuw gehad en de terugslag valt ook relatief mee dus dat is ook een enorme opluchting want dat hing echr als zo'n zwaard van damocles in de lucht. Dus ik heb al met al wel goede hoop voor aankomend jaar. En werk wil gaan bijdragen aan mijn fysiokosten dus dat is ook echt fantastisch, want op dit moment kan ik nog steeds niet rondkomen. Dus dat is ook echt heel fijn. Hopelijk kan ik komend half jaar verder uitbouwen qua werk en fietsen en dan op gegeven moment ook weer wat echte conditie opbouwen voor dansen en sporten.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 28 Aug 2022 11:27

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Whatever schreef:
Yep, inmiddels al 20 maanden. Het gaat wel goed hoor, zit nog steeds vooruitgang in maar ben ook nog steeds nog lang niet de oude. Weet ook niet of ik dat weer ga worden en zo ja dan duurt dat denk ik nog wel een paar jaar. Maar gelukkig begint het inmiddels wel weer best een acceptabel leven te worden weer met 70% (matig inspannend) werken, daarnaast iets ruimte voor niet-te-fysiek-inspannend-leuke-dingen en nu beginnend weer kunnen fietsen. Heb het begin deze maand opnieuw gehad en de terugslag valt ook relatief mee dus dat is ook een enorme opluchting want dat hing echr als zo'n zwaard van damocles in de lucht. Dus ik heb al met al wel goede hoop voor aankomend jaar. En werk wil gaan bijdragen aan mijn fysiokosten dus dat is ook echt fantastisch, want op dit moment kan ik nog steeds niet rondkomen. Dus dat is ook echt heel fijn. Hopelijk kan ik komend half jaar verder uitbouwen qua werk en fietsen en dan op gegeven moment ook weer wat echte conditie opbouwen voor dansen en sporten.


Jeetje, wat lang ben je alweer bezig. Wel fijn dat er nog steeds vooruitgang in zit maar tegelijk enorm balen dat je nog lang niet de oude bent. Ik hoop dat je in elk geval een vorm vindt waarbij je weer een voor jou fijn leven kunt leven, zoals je beschrijft.
Ik ben zelf enerzijds niet zo heel bang om corona te krijgen, of laat ik het zo zeggen, ik ben er niet zo mee bezig. Maar tegelijk realiseer ik me dat als Corona me zo’n klap kan geven dat dat ook een tweede keer zou kunnen gebeuren, zeker nu ik weet dat dat in combinatie met astma is. Ik kan me dus voorstellen dat het voor jou een enorme opluchting is dat het je niet een tweede megagrote klap heeft gegeven. Super dat je werkgever mee wil betalen, wat dat betreft is de corona herstelregeling eigenlijk veel te kort he.

Dansen is ook echt iets heel intensiefs, heerlijk om te doen maar echt wel zwaar. Ik hoop met je mee dat je dat kunt uitbouwen.

Ik merk dat sinds de longarts me heeft uitgelegd dat het ineens helemaal buiten adem zijn na het lopen van de trap en dat loodzware gevoel in mijn benen alsof ze aan het verzuren zijn en dat rare gevoel in mijn hoofd typische coronaklachten zijn. Hij zegt dat je hartslag dan ineens versneld. Ik vind dat apart want mijn applewatch geeft dat niet echt aan. Tegelijk slik ik ook propranolol dus mijn hartslag wordt ook daardoor beïnvloed. Maar nu ik er de afgelopen dagen meer op let merk ik dat ik het veel vaker heb, als ik opsta en even snel iets ga doen dan voel ik me echt even heel slecht, als ik achter mijn bijna kleuter aan ren omdat ie er vandoor gaat dan kan ik aanvankelijk dat best doen maar krijg ik net als bij de trap daarna echt een klap. Ik denk dat ik nu ook begrijp waarom ik zo vreselijk zweet als ik aan het naaien ben en het niet volhoud. Ik sta dan telkens op om even wat te bekijken, om even wat op mijn snijtafel te doen, ik wissel van machines en ben steeds in de weer. En ik realiseer me ook dat ik echt belachelijk veel middagdutjes doet voor mijn doen. Dat is iets wat ik zelfs op het dieptepunt van mijn depressie amper deed. En het is ook vaak heel apart want ik kan dan dus echt niet blijven zitten, maar in bed kan ik niet slapen, maar ik ben dan te moe om er uit te komen dus lig ik soms wel 2,5 uur met mijn ogen dicht in bed, gewoon niks te doen, gewoon een poging tot slapen.

Ik denk dat ik er stiekem veel meer last van heb dan ik dacht. Omdat ik het niet wilde weten, niet helemaal serieus nam en ook omdat ik het gewoon bij depressieklachten of astmaklachten onderbracht. Maar het is dus ook echt die klotecovid die me zo vermoeid maakt, die mijn progressie tot stilstand heeft gebracht. Ergens geeft het wel lucht om dat te weten. Ik moet gewoon herstellen en dus echt goed op mezelf letten.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 28 Aug 2022 16:11

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Lief van je! Ja, die klap was ik dus heel bang voor. Als ik van superactief en gezond naar zo slecht kon gaan, hoe zou het dan de tweede keer gaan? Maar nu had ik natuurlijk al antistoffen, was de acute ziekteperiode ook echt wel max 50% van toen en vooral: toen ging ik toen ik 'beter' was gelijk weer volle bak stage lopen en fietsen en dansen en alles. En al die dingen doe ik nu nog steeds niet + ik ben me er veel bewuster van en heb o.a. fitbit om mijn hartslag in de gaten te houden enzo. Dus het is gelukkig helemaal goed gekomen.

Wat ontzettend naar zeg dat jij er ook zoveel last van hebt. De klachten klinken inderdaad wel echt enorm herkenbaar. Ik verzuurde ook daadwerkelijk al compleet bij wandelen dus kan heel goed dat je dat voelt. Ik heb inderdaad ook enorm ontregelde hartslag en bloeddruk, dat noemen ze 'autonome dysregulatie'. Zweten en misselijk en licht in je hoofd enzo kan ook allemaal daardoor komen. Wat betreft hartslag, het kan heel goed dat de propanolol dat een beetje blokkeert inderdaad. Voor mij heeft het wel geholpen om te proberen dingen rustiger aan te doen en niet altijd zo impulsief op te springen haha. En aan het begin was die fitbit voor mij echt goed om te beseffen hoeveel ik beweegde. Ik kwam het huis niet uit en moest toch mijn best doen om onder de 10.000 stappen te blijven. En dat slapen inderdaad.. Ik sliep toen 16 uur per dag en was alsnog moe. Ik weet dat destijds allemaal aan die tweede lockdown en iedereen om me heen was ook zo moe en gaar enzo haha. Bizar eigenlijk, hoe je jezelf voor de gek kunt houden met bagatelliseren.

Ik denk dat het feit dat je het nu weet en onderkent heel belangrijk is. En inderdaad op je grenzen gaan letten. En dat echt truttig traag opbouwen. En trouwens, wat betreft die autonome dysregulatie zijn twee dingen voor mij heel cruciaal: 1) oefeningen om het parasympathisch zenuwstelsel te stimuleren, zoals deep breathing en 2) heel veel drinken en wat meer zout eten (check dat laatste ook even met je arts). Heel veel sterkte en succes! Hoop dat je fijne begeleiding krijgt. Ik heb aan het begin heel veel gehad aan dit webinar:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Sep 2022 19:37

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Thanks voor je uitgebreide reactie, ik lag er even af, echt deze weken zijn zó druk. En ik merk dus dat ik dat helemaal nog niet kan. Het lijkt ook alsof mijn luchtwegen nog erger opspelen en ik ben zo moe dat ik elke keer alleen nog maar wil slapen. Niks voor mij!

Dat impulsieve opspringen en veel bewegen herken ik ook, dan ben ik weer de trap opgerend en denk ik: “oh ja, zo moest het niet”, ik ben meestal in de weer en heb echt de afgelopen maanden heel bewust het boeken lezen weer opgepakt als rustige hobby. Is alsnog ingewikkeld, ik ben echt vaak van alles kwijt, wie de hoofdpersoon is kan ik nog net onthouden, maar nieuwe personages vergeet ik dus weer, dus ik moet heel vaak terugbladeren wie die persoon nou ook alweer is, bij ingewikkeldere boeken vergeet ik ook het plot en ik moet regelmatig dingen drie keer lezen voor ik het begrijp. Maar goed, ik heb de tijd dus ik laat me er niet door frustreren.

Inderdaad bizar hoe je jezelf voor de gek kunt houden. Ik merk nu ook echt dat ik gewoon eigenlijk niet wilde weten dat het Covid kon zijn en dat ik mezelf steeds voor heb gehouden dat het alleen maar een weg omhoog zou zijn. Nope, zo werkt het niet.

Thanks voor die link, de ergotherapeut (van Lu.) begon vandaag ook over een webinar, ik denk dat dat deze is. Ik ga hem zeker kijken zo. Ik twijfel of ik haar voor mezelf moet inschakelen, ze gaf aan wel te kunnen helpen. Ik ben bang dat het voor mij te veel wordt in combinatie met 2x fysio, maar ja, uiteindelijk gaat het juist ook over belasting bij de ergotherapeut.

Deep breathing zal ik ook eens op zoeken. Veel drinken kan natuurlijk sowieso geen kwaad, zout is een wat ander verhaal, wel interessant, ik ga dat in mijn achterhoofd houden.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 25 Sep 2022 10:32

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Kan iemand me even helpen, ik snap niks meer van die beslisboom..

Ik heb helaas weer Corona
en de kinderen zijn tot nu toe negatief. Hopelijk blijft dat zo want ze gaan donderdag en vrijdag op schoolreis.
Oudste zoon heeft vorige week pseudokroep aanvallen gehad en heeft daar nog steeds een hoesje van. Dochter heeft vannacht pseudokroep gehad en blaft dus nu ook.
Andere zoontje is neusverkouden maar dus wel negatief.

Mogen ze ondanks een negatieve test niet naar school tot de klachten over zijn? Of wel?
Ik weet het even niet meer.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 25 Sep 2022 11:46

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Even de beslisboom bekeken en er staat letterlijk.
Als je klachten hebt én een negatieve test, dan hoef je niet thuis te blijven.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers