Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg?

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Mei 2020 09:06

Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg?

De titel zegt het al. De tegenhanger van het andere topic.

Ik was eergisteren jarig en toen kwamen mijn zwager en schoonzusje met cupcakes. Ze hadden 's ochtends de 20-wekenecho gehad en we mochten nu een cupcake doorsnijden om achter het geslacht te komen. Dat zou natuurlijk ook zo zijn geweest als ik niet jarig was geweest maar het voelde nu extra speciaal.
Er zat blauwe botercreme in de cupcake?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 16 Mei 2020 09:13

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Wat leuk, Olive. En nog gefeliciteerd!

De ring die ik kreeg toen ik 21 werd is mijn mooiste cadeau.
Samen met mijn moeder uitgezocht destijds.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Mei 2020 09:17

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Het horloge van mijn oma na haar overlijden. Als ik nu iets heb waarbij ik extra 'kracht/steun' nodig heb, doe ik dat horloge om.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem300

Bericht 16 Mei 2020 10:12

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

De trouwring van mijn opa nadat mijn opa en oma gestorven zijn.
Jaren omgehad, helaas ben ik nu teveel aangekomen dat ik hem (en ook mijn eigen trouwring) niet meer pas. Mijn volgende afvaldoel is ze allebei weer te passen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mei 2020 10:28

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Van m'n vriend kreeg ik, toen we net een week officieel verkering hadden, twee tickets voor MUSE in Ziggo Dome. Ik was best wel overweldigd toen daardoor weet ik nog. Het concert was pas een halfjaar daarna, dus als het uit zou gaan in de tussentijd mocht ik ook met iemand anders gaan haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 16 Mei 2020 11:25

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Mijn tantezegger. Ze werd geboren op mijn verjaardag en blijft altijd bijzonder.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1897

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 16 Mei 2020 11:31

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Ketting die ik van mijn moeder kreeg na de geboorte van de oudste, het hangertje is een moeder met een kind.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 16 Mei 2020 11:40

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Twee dingen hier. De eerste is een ring van mijn overleden overgrootoma, die kreeg ik op mijn 18e verjaardag van mijn oma (haar dochter). Ze was minder dan een jaar daarvoor overleden en had die ring al eerder aan mijn oma gegeven met de boodschap erbij dat die voor mij was als ik 18 werd. Ik had dit niet verwacht, dus kippenvel en tranen all over.

De tweede is net als namasté een ketting met hanger die ik kreeg van mijn moeder na de geboorte van de oudste, ook met een hanger van moeder en kind en de naam van dochter erin gegraveerd. Na de geboorte van zoon kreeg ik daar nog een hangertje van een jongenshoofdje bij, met de naam van zoon erin.
Laatst gewijzigd door Hippie op 16 Mei 2020 11:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem309

Bericht 16 Mei 2020 11:41

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Een ketting die mijn man voor me heeft laten ontwerpen :love:
Laatst gewijzigd door Anoniem309 op 22 Mei 2020 14:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Mei 2020 11:41

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Dee schreef:Mijn tantezegger. Ze werd geboren op mijn verjaardag en blijft altijd bijzonder.

Betekent een tantezegger een nichtje? Dat is wel bijzonder ja, op je verjaardag!
<<

Anoniem316

Bericht 16 Mei 2020 12:07

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Olíve schreef:
Dee schreef:Mijn tantezegger. Ze werd geboren op mijn verjaardag en blijft altijd bijzonder.

Betekent een tantezegger een nichtje? Dat is wel bijzonder ja, op je verjaardag!

Ja sorry haha. Nichtje betekent hier 2 dingen. Ik noemde het even zo om aan te geven dat het dus dichtbij was en bijvoorbeeld niet het kindje van mijn tante ;)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Mei 2020 12:13

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Sorry vriend.. Maar van mijn ex heb ik toen ik 26 werd een hele speciale jurk van De..si.gu.al gekregen. Ik was toen helemaal weg van dit merk en deze jurk was een limited edition door Christian Lacroix ontworpen en werd maar door 1 site in Nederland verkocht. Ik was er helemaal verliefd op maar kon hem zelf toentertijd niet betalen.

Mijn ex heeft toen contact gezocht met deze site en gezorgd dat hij op mijn verjaardag geleverd werd. Dat was echt een enorme verrassing en ik heb de jurk nog steeds. Ik draag hem niet meer maar ik zal hem nooit weg doen.

Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mei 2020 12:32

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Mijn man heeft voor onze trouwdag 7 jaar geleden zelf een Noosa chunk ontworpen. Hij heeft een willekeurige chunk gekocht, het onderstel ervan verwijderd en zelf van echt hout een hartje uitgesneden en erop gemaakt. ? Ik droeg de armband ook op m’n bruiloft.

Ik draag de armband niet meer maar heb de chunk natuurlijk nog wel bewaard.
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 16 Mei 2020 12:38

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

M’n babyshower. Sowieso niet verwacht, totaal verrast en super leuke dingen gekregen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 16 Mei 2020 12:46

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Een ring van mijn ouders toen ik 18 werd.

Voor mijn laatste verjaardag een moedermelksieraad. Hartjes hanger met borstvoeding erin, haartjes in een hartje en haar naam gegraveerd
Juli 2019
<<

Anoniem292

Bericht 16 Mei 2020 12:49

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Toen ik 25 werd verrasten mijn vriendinnen mij met een etentje. Ik ging met 1 vriendin uiteten maar toen ik binnenkwam zat er meerdere vriendinnen binnen. Zo leuk!

Ik “vrees” nu al een beetje voor over 7 weken word ik 30. Mijn vriendinnen naaien me nu al op hahaha
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mei 2020 20:12

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Schiet me nog iets te binnen: jaren geleden, de dag voordat ik 30 werd, werd ik verrast met een high tea door Carra, June, Caro en Reva. Reva had ook een heel mooi, lief, grappig en ontroerend gedicht voor me geschreven, dat heb ik nog steeds ergens liggen. Superlief was dat en ik was enorm verrast! Zag er erg tegen op om 30 te worden, maar uiteindelijk viel het reuze mee gelukkig. :wink: (OMG dit jaar alweer zeven jaar geleden!)
❤ 7 juni 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 16 Mei 2020 21:04

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Een aantal jaar geleden wilde ik mijn verjaardag niet vieren. Toen om 12 uur een paar vrienden opbelden was ik stiekem toch een beetje sip en spijt. Anderhalf uur later stonden ze om halftwee 's nachts voor de deur met bier en als kado 2 bonbons.
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 153

Geregistreerd: 24 Mrt 2020 15:20

Bericht 16 Mei 2020 21:13

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

..
Laatst gewijzigd door Venster op 09 Jun 2020 20:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem307

Bericht 16 Mei 2020 21:28

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Mijn moeder is meestal wel van de mooie cadeautjes. Zo nam ze eens een portemonnee voor me mee uit Italië en afgelopen februari zilveren armbandjes van de Huishoudbeurs, omdat ik te ziek was om mee te gaan. Mijn man gaf me drie weken geleden een wat duurdere bos bloemen, omdat ik het had verdiend, en daar kan ik ook erg van genieten. Het is niet bijzonder te noemen, maar van zulke cadeautjes kan ik intens genieten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mei 2020 21:29

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Toen ik 16 werd kreeg ik een paard, wat een cadeau! Zo bijzonder.. en ik heb er zo lang genoten, 2 weken geleden is hij overleden.
:heart: :heart: 2011
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Mei 2020 21:46

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Een aantal dingen zijn voor mij bijzonder

Toen was het niet een super bijzonder cadeau maar dat is het inmiddels wel geworden. Van mijn opa kreeg ik 2 bedeltjes voor mijn zwemdiploma. Ik weet niet eens meer welke. Deze bedels waren van het zusje van mijn opa geweest. Het zusje van opa is overleden toen zij 16 was aan een spierziekte. Dit verhaal heb ik altijd onthouden. Mijn opa is overleden toen ik 7 was maar de bedels heb ik nog steeds.

Van mijn andere opa mocht ik een ring uitzoeken toen ik mijn vwo diploma gehaald had. Deze ring heb ik inmiddels ruim 14 jaar en nog steeds vind ik hem prachtig. Witgoud met een heel subtiel diamantje. Heel mooi eenvoudig en tijdloos.

Maar ook simpele dingen kan ik blij van worden. Mijn hardloopschoenen en kleding kreeg ik bv van mijn broertje. Net als een jurkje wat me inmiddels weer te groot is maar elke keer als ik het zie wordt ik er blij van.
Een aantal kookboeken die ik kreeg van mijn andere broertje. Een cadeau hoeft niet duur te zijn als er maar over nagedacht is.
2015 💙
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 16 Mei 2020 22:23

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

De kaart van mijn overleden opa en de toezegging dat ik mijn verjaardag gewoon moest vieren: https://www.libelle.nl/mensen/maaike-kaart-opa/
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 153

Geregistreerd: 24 Mrt 2020 15:20

Bericht 16 Mei 2020 23:26

Re: Wat is het mooiste/bijzonderste cadeau dat je ooit kreeg

Wauw ekiaam wat super bijzonder ❤️

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers