Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke schoenen heeft jouw kind?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2020 21:55

Welke schoenen heeft jouw kind?

Welke schoenen draagt jouw kind?
Hoe veel paar heeft hij/zij?
Heb je speciale schoenen voor het buiten spelen?
Kies je altijd voor hetzelfde merk?
Welke zou je nog graag willen hebben?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Mei 2020 21:59

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Beide meiden hebben een paar regenlaarzen, een paar 'biker boots' en 2 paar sneakers.
Alle schoenen zijn in principe voor alles, ze hebben niet echt nette schoenen..
Merk wisselt, net waar ik wat leuks en goeds vind.

Ik zag laatst ergens heel leuke dad sneakers voor ze, dat leek me leuk voor erbij. Maar toch maar niet gekocht, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 06 Mei 2020 22:08

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

De middelste heeft een paar New Balance sneakers en de oudste een paar van Munich. Deze zijn wel nog een beetje ‘voor netjes’. Straks naar school enz. Thuis dragen ze nu altijd hun Bergstein laarzen(oudste) en klompen?(middelste).
Ik heb geen vast merk voor ze, maar net wat ik leuk vind. Zelf hebben ze er nog niet perse een mening over.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Mei 2020 22:10

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Hij heeft:

Een paar winterschoenen maar die draagt hij nu niet echt meer. Eigenlijk heeft ie ze amper aan gehad. Droeg z'n regenlaarsjes meer.

Een paar nette schoentjes (brogues) maar draagt ie nooit. Nette schoenen bij peuters is eigenlijk zo overbodig haha.
Afbeelding


Een paar loafertjes. Eigenlijk beetje idem dito qua overbodigheid maar hoop dat hij ze dit jaar wel gaat dragen (hij is zelf ook nogal eigenwijs en wil ze niet dragen).
Afbeelding

Hij had een paar Puma sneakertjes maar hij ziet eindelijk in dat die echt te klein zijn. Nu heeft ie deze toffe Veja sneakers. Lekker wit (en intussen grijs) maar vond ze toch wel echt heel leuk.
Dit zijn intussen wel echt z'n go to schoentjes en dat was precies de bedoeling, dus top.

Afbeelding

Deze sandaaltjes heeft ie nog van vorig jaar maar passen nog steeds en zijn ook ideaal. Lekker lelijk maar ideaal.
Afbeelding

En ik heb laatst deze leuke slippertjes gekocht maar zag vandaag dat ie er helemaal niet goed op kon lopen nog. Hopelijk went dat nog.
Afbeelding


Vorig jaar had hij ook Cienta's. Die vind ik er leuk en makkelijk uit zien maar ze stinken zo naar aardbeien. (dat doen ze schijnbaar omdat dat leuk is??? ?)

Op dit moment hoeft ie dus echt niks meer haha.

Voor buiten spelen doe ik de sandaaltjes of de sneakers aan. Binnen loopt hij altijd op blote voeten of sokken.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Mei 2020 22:12

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Mijn zoon heeft 2 paar gympen, 1 paar schoenen , 1 paar regenlaarzen en een paar sandalen.

Ik doe niet aan specifieke merken of nette schoenen, hij mag alles gewoon aan.

Gympen altijd merk (Nike / Adidas)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Mei 2020 22:12

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Beide uiteraard laarzen, eerst altijd bergstein maar die kwaliteit viel me nogal tegen dus nu gewoon Hema.

D heeft all stars en teva's ernaast, R lekkere slippers en deze https://www.engelbert-strauss.nl/kinder ... 5-685.html
Zijn echt veel leuker dan in het echt! En kwaliteit is echt fantastisch!
Is niet mijn eerste keus maar hij kreeg ze van mijn ouders en ben er toch wel erg blij mee.
R. 2013
D. 2016
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 06 Mei 2020 22:14

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Mijn dochter heeft een paar regenlaarzen, een paar sneakers, een paar simpele gymschoentjes (buitenspeel-schoenen) en een paar teenslippers. En nog haar laarsjes van de winter, maar die passen niet meer denk ik. Ik ben niet van de merken, volgens mij is alles van de scapino en de laarsjes van de Hema. Ik wil nog sandalen voor haar kopen voor de zomer. Maar eigenlijk loopt ze altijd op blote voeten ? tenminste nu, in huis, in de tuin en in het speeltuintje voor de deur ook. Net als haar vader...
december 2016
juli 2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Mei 2020 22:15

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Uhm nu moet ik ff diep nadenken

1 paar vans in het legergroen
1 paar Adidas continental in het blauw
1 paar Nike air max
1 paar Adidas yeezy 350
1 paar teva’s
1 paar druppies (laarzen)

Ik koop eigenlijk nooit schoenen voor hem, mijn broertje heeft tot nu toe bijna al zijn schoenen voor hem gekocht.
2015 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Mei 2020 22:19

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Beide altijd bergsteinlaarsjes.

M draagt nu 2 paar Adidas gazelles in verschillende kleurtjes en soms zijn wat stevigere leren schoentjes. Weet het merk even niet. Binnenkort passen denk ik de oude Dr Martens van T!

T draagt nu Adidasjes (continentals), hele leuke witte met een rode streep, die ik zelf ook heb :) en hij heeft nog zwarte Nikes, en timberlands.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mei 2020 22:23

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Beide jongens hebben twee paar sneakers. Merk verschilt per keer. Nu hebben ze Asics, Nike en Lacoste staan.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2020 22:26

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Mijn dochter heeft nu
Regenlaarsjes van Hema
Eerste loopschoenen met flexibele zool van Jochie
Witte sneakers met klittenband van Adidas
Donkerblauwe All Stars
Roze sandalen van Bunnies
Zilverkleurige sandalen van Ipanema

Deze laatste heb ik meer voor rondom huis gekocht en niet om hele stukken mee te lopen. Maar wel handig dat ze nat kunnen worden bijvoorbeeld.
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 06 Mei 2020 22:27

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

De oudste heeft;
Afbeelding
Afbeelding

En daarnaast nog schoenen die hij draagt, dat zijn deze laarzen;
Afbeelding

De jongste heeft;
Afbeelding
Afbeelding

Maar moet net als zijn grote broer altijd zijn laarzen aan;
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 06 Mei 2020 22:28

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toevallig de schoenen die het meest gebruikt worden van Shoesme. Gekocht in hun outlet. Van de winter had ze schoenen van Bunnies (2 paar).
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2020 22:29

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Sowieso 2 of 3 paar regenlaarsjes
1 paar Teva's nu
1 paar 'mooie' sandalen
1 paar sneakers
En nog 1 paar nettere dichte schoenen

Er moeten nog wel een paar sneakers bij. Heb niet echt dure merken verder. Regelmatig ook schoenen van H&M.
<<

Anoniem332

Bericht 06 Mei 2020 22:31

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Ze speelt het liefste buiten op blote voeten...

Maar om naar het speelplein te gaan heeft ze havaianas, bergstein laarzen en sneakers met klittenband. Deze winter had dr Martens die ze nog past.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Mei 2020 23:41

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Ik streef naar:

1 paar sneakers
1 paar goede leren schoentjes. In de zomer sandalen, in de winter veterschoenen.
E heeft de laatste zomers naast haar salt water sandals ook een paar Teva’s gehad. Die trok ze toch wat vaker aan. Misschien dat ik dat bij de tweeling ook doe, eventueel 2e hands.
1 paar laarsjes (Bergstein of Hema)

En in de winter ook nog fijne sloffen voor in huis.

Favoriete merken: voor sandalen Salt Water Sandals, voor gympen Vans of Adidas, voor laarsjes Bergstein, voor leren (winter)schoentjes wisselt het. Meestal koop ik ze wel bij een goede kinderschoenenzaak.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 06 Mei 2020 23:50

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Ze hebben altijd een paar sneakers (voor zowel het voor- en najaar). In dit geval Vans. In de winter hebben ze een paar leren laarsjes, dit jaar van Dr Martens, beviel goed! En een paar Enfant thermoboots, waar ze eigenlijk net zo vaak op lopen. In de zomer een paar sandalen, nu al een paar jaar op rij de Salt Water Sandals, bevallen erg goed. En een paar slippers. Voorkeur gaat wel uit naar Ipanema of Havaianas, ook al zijn ze prijzig, ze gaan wel echt veel langer mee.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2020 23:57

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Mijn zoon heeft laarsjes Van Hema (nog nooit echt gedragen, gekregen bij geboorte maar is nu wel zijn maat). Shoesme leren veterschoenen en nu heb ik grijze Vans voor hem gekocht. Vind ze alleen toch nog wel wat stug, hij valt er wel meer door vind ik. De Shoesme schoenen hadden nog een flexibele zool dus dit stugge is nog even wennen voor hem.

Nu denk ik dus zal ik nog een paar erbij kopen (shoesme zijn bijna te klein). Maar meerdere paren schoenen vind ik ook zo luxe want ze groeien er zo snel uit. Of word dat nu minder snel? Voor degene die zoveel paar hebben, kopen jullie dan elk half jaar 4 paar nieuwe schoenen per kind? Bij H&M schoenen snap ik dat nog qua prijs (maar heeft niet mijn voorkeur qua kwaliteit) maar die andere schoenen zijn toch wel 50-80 euro per paar.

Veja ook leuk!
Adidasjes vind ik ook leuk!

Hoe jij O. zijn spel omschrijft Marin vind ik die chique schoenen niet echt bij hem passen haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mei 2020 06:44

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Nee he haha. En we gaan ook niet zondags naar de kerk ofzo dus hij heeft ze nooit aan. Dat soort dingen kopen we ook maar niet meer... ?

Hij doet echt wel een heel seizoen met schoenen en zoals die sandaaltjes, dat is het tweede jaar dus. Dus ik zou zeker niet besparen op een extra paar schoentjes. Zeker in de zomer is het lekker om wat verschillende soorten schoentjes te hebben.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Mei 2020 07:27

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

E heeft regenlaarzen van Dunlop, gympen en sandalen weet ik het merk niet van. Denk dat ik nog wel om andere sandalen moet want ze remt haar loopfiets met de onderkant dus de zool zal wel zo weg zijn.

Ik koop nooit nette schoenen voor E. Als we netjes moeten haal ik er wel een doekje overheen. Ze heeft dus ook geen speelschoenen. Het is een kind, als ze er geen kind mee mag zijn dan koop ik het niet.
30-04-2017
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 07 Mei 2020 07:40

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

De oudste (8) 1 paar sneakers van Nike en 1 paar van Sketchers. En dan nog slippers van Ipanema.

De jongste (bijna 6) 1 paar sneakers van Sketchers en 1 paar van het met merk Kangaroos. En dan nog slippers van het merk Reef. Daar zit nog een elastiek aan, zodat hij er beter op loopt.
https://www.kleertjes.com/reef-slippers-575532-blauw/

Sandalen wil de oudste niet meer aan. De jongste had vorig jaar hele fijne leren met dichte neus. Ik twijfel om ze weer te halen.

https://m.camper.com/nl_NL/kids/shoes/b ... -80177-052
Ze lijken op dit model. Echt een top schoen en geen kapotte tenen. Gewoon kunnen voetballen op school etc.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 07 Mei 2020 07:44

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

De meiden hebben hier afhankelijk van het seizoen een paar sneakers/sportschoenen

Een paar sandalen/laarzen/boots
Teenslippers
En regenlaarzen
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 07 Mei 2020 07:50

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

Mijn dochter heeft Teva slippers, regenlaarzen van de Action en 2 paar NB sneakers (nieuwe voor netjes en oude voor het buiten spelen).
Gisteren kochten we nieuwe sneakers van Puma.
Ze heeft ook nog 2 paar leren winter laarzen, zwart en bruin.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Mei 2020 08:00

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

De oudste had 2 paar enkellaarsjes voor de winter. Heeft verder nog halfhoge sneakers en lage sneakers van BK. Sandaaltjes van van haren. Deze laatste 3 zijn nog van vorig jaar, ze hoefde nog niks nieuws.. sneakers kunnen nog wel, maar de sandaaltjes zijn echt afgeragd haha, dus die krijgt ze tegrn dr zomer echt wel nieuwe. En ze heeft ook teenslippers, maar die draagt ze bijna niet.
Verder nog paar regenlaarzen

Zoon had 2 paar winterschoenen. 1x van haren, 1x 2ehands, dat waren ze speel en kdv schoenen. En hij heeft ook veel geleefd in zn regenlaarzen!
Nu heeft hij witte sneakers en een paar sandaaltjes (van van haren). En nepcrocs van dr action voor in de tuin. Ik denk dat we nog wel een 2e paar sneakers bij halen. Maar toen ik laatst bestelde was er eigenlijk nog maar weinig te verkrijgen

Dochter heeft de winter met 1 paar schoentjes gedaan, van ikke. Heeft nu 1 paar sneakertjes, en 1 paar sandaaltjes. Zocht eigenlijk nog makkelijke schoentjes voor in de tuin, maar die kreeg ik in haar maat niet gevonden voor een kleine prijs (gymschoentjes, of nepcrocs is pas vanaf maat 24)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Mei 2020 08:36

Re: Welke schoenen heeft jouw kind?

D heeft een paar enkellaarsjes, een paar regenkaarten, sneakers en ‘Birkenstocks’.

J heeft een paar converse en regenlaarsjes.

De oudste een paar sportschoenen en een paar badslippers.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers