Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aardigheidje van het werk gekregen?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Mei 2020 09:12

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Een bongo bon, maar die is kwijt geraakt bij de post.

En van de stichting een bedrukt papier met bloemzaadjes erin.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 08 Mei 2020 12:44

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Mijn man heeft ook iets gekregen. Wij kregen als bedankje het bericht dat nu iedereen toch al maanden thuiswerkt de kantoren gesloten gaan worden en we dit permanent gaan doen :eyes:
<<

Anoniem273

Bericht 09 Mei 2020 01:14

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Van de stichting een Tony reep en een lief briefje erbij en van m’n directeur een bloemetje voor buiten met een lief briefje. En van allerlei leerlingen kreeg ik post thuis, post op school, een mok met m’n naam erop, hartjessnoepjes, tekeningen, lieve post-it’s op m’n bureau van kids die een dagje noodopvang hadden gehad, een zelf versierde tas... ben echt verwend ?

Wij hebben als team de leerlingen een kaartje gestuurd met onze foto’s erop en dat we ze missen enzo. En maandag plak ik voor elk kind een post-it met een lief tekstje erop op hun tafeltje, als welkom terug zeg maar.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 09 Mei 2020 09:20

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Hier brownies in de brievenbus en laatst nog een bloemencadeaubon.


Dat is een bijzonder bericht Derpy. Dat lijkt me vervelend!


Wat leuk van zowel je leerlingen als van jou Aziraphale! Mooi zo’n warm welkom terug!
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 09 Mei 2020 09:54

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Ik heb van de stichting uit een doosje met bloembollen gekregen. Mijn vriend had met pasen paaseitjes.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 09 Mei 2020 19:42

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Van een klant een doos chocola en mijn vriend een groot pakket met allerlei streekproducten van een boerderijwinkel hier in de buurt. Vooral dat streekpakket vond ik goed bedacht, elke werknemer heeft er 1 gekregen van een winkel uit zijn eigen regio waar hij woont, de gedachte erachter was dat ze dan ook lokaal ondernemers steunen.
<<

Anoniem307

Bericht 09 Mei 2020 21:32

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Een voucher voor een bos bloemen van € 15,00. Ik heb heel veel collega's die nog nooit voor de overheid hebben gewerkt. Ik ben gewend door RVO dat ik regelmatig een presentje kreeg. Dus ik had allang de voucher geprint en klaar om bloemen te halen, toen ik van mijn leidinggevende een mail kreeg dat collega's het mailtje van Raad van Bestuur hadden aangemerkt als spam en dat dit toch echt geen spam, maar een bedankje was. :P

Maar we krijgen het nog drukker dan we het nu al hebben, dus ik zie het volgende cadeautje graag tegemoet. :smile:
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 10 Mei 2020 19:22

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Via greetz heb ik een kaartje en bloemzaden verstuurd naar al mijn collega's.
Ik vond het een beetje stom om het ook naar mezelf te sturen, dus zelf heb ik niks gekregen haha.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 10 Mei 2020 19:38

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Ik heb met Pasen een zakje tony chocolade eieren gekregen met een brief vanuit het bestuur. Vanuit mijn directe leidinggevende krijgen we regelmatig blijk van waardering.

Mijn man heeft via de post een bos tulpen gekregen, doosje merci, half jaar gratis fit @ home en zijn ze heel coulant met vakantie uren. We zouden bijvoorbeeld de week van 27 april midweek weg gaan, hij hoefde maar de helft van zijn vakantie uren in te leveren.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Mei 2020 10:30

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

veel ruimte om mijn werk rond de kinderen te plannen en een spelletje om te gebruiken als we straks weer op pad mogen.

mn man kreeg paaschocolade. Hij gaat gewoon nog naar zijn werk. Mensen die thuis werken werden enorm goed gefaciliteerd in middelen als computers, bureaustoelen etc en kregen behoorlijke vergoedingen
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2020 20:07

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

ik kreeg vandaag post een chocolade reep en een vvv bon super leuk
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Mei 2020 21:32

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Van de week een doos bonbons gehad van de familie van Eerd
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem291

Bericht 16 Mei 2020 08:58

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Burn schreef:Ik weet dat mijn collega's wel wat gekregen hebben vanuit de organisatie. Ik zelf heb niets gekregen, maar ben dan ook thuis met zwangerschapsverlof. Al snap ik het wel, maar ergens wel jammer. Zo vaak spreekt werkgever al niet de waardering uit, en nu wel een keer. Dan zou ik het zelf netter vinden om iedereen te doen in deze situatie.

Man heeft niets gekregen.


Jammer dat ze jou dan overslaan. Ik ben ook thuis met verlof en mijn 2 bazinnen hebben bij iedereen een bos tulpen langsgebracht met een kaart om te bedanken voor de inzet de afgelopen tijd. Ze kwamen hier ook gewoon een bos tulpen brengen alleen dan zonder kaart, kon ik inderdaad wel waarderen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Mei 2020 11:59

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Ik heb toch nog na 2 maanden iets gekregen, bloembollen en een kaart.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 16 Mei 2020 14:34

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Een warm welkom, super leuke collega's en verschillende complimenten dat ik het werk goed oppak en dat ze blij met mij zijn.
Daar kan echt geen cadeau tegen op!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Mei 2020 15:05

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Mijn man heeft een keer een bos bloemen gekregen en appeltaart met de post.

Ik heb van mijn vrijwilligerswerk een pakketje gekregen van een bakwinkel in het dorp met allerlei taartjes, koekjes en chocolaatjes.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Mei 2020 15:55

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Prosecco schreef:Een warm welkom, super leuke collega's en verschillende complimenten dat ik het werk goed oppak en dat ze blij met mij zijn.
Daar kan echt geen cadeau tegen op!


Hé wat goed dat je een nieuwe baan hebt! Wat doe je nu?
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Mei 2020 16:10

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Wij hebben het nu drukker dan normaal in deze tijd. Houd in dat we enorm veel extra werken. We kregen met Pasen allemaal een kaart met €30,- erin en een grote bos tulpen. En afgelopen donderdag kregen we allemaal een pakketje met een sixpack radlers, grote zak notenmix, een metworst en een likeurtje. Ook tagt hij ons regelmatig in Facebook berichten waarin hij verteld trots te zijn op zijn ‘superteam’.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Mei 2020 19:16

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Een kaartje van de directeur waar ik onder val.
Een paashaas met Pasen. En donderdag een welkom terug op kantoor koekjesbakpot. Niet dat ik weer volledig op kantoor werk nu maar in ieder geval 1 dag nu weer.
2015 💙
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 17 Mei 2020 08:08

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Bliss schreef:
Prosecco schreef:Een warm welkom, super leuke collega's en verschillende complimenten dat ik het werk goed oppak en dat ze blij met mij zijn.
Daar kan echt geen cadeau tegen op!


Hé wat goed dat je een nieuwe baan hebt! Wat doe je nu?


Vergelijkbaar werk als wat ik hiervoor ook deed, met veel verschillende productgroepen zoals kleding maar ook mutsen, sjaals, handschoenen, slippers, gympen, portemonnees etc.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Mei 2020 14:36

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Wij hebben van de week 4 kaartjes voor de dierentuin gekregen! ?
Is voor de dag van de zorg maar normaal krijgen we dan een strandbal of een bidon met het logo van de organisatie iod.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mei 2020 15:21

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Nou, een uurtje geleden kwam er ineens een pakket van Greetz met daarin een kaart en een mok met opbeurende tekst van m'n leidinggevende. Heel leuk, maar helaas had ik een kwartier later een gesprek met haar en heb ik gehoord dat mijn contract per oktober niet verlengd gaat worden en ik dus weer op zoek kan naar wat nieuws. Dat zat erin, dat wist ik van tevoren, maar de timing op deze manier was niet echt top. Bluhhh.
❤ 7 juni 2018
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 20 Mei 2020 19:23

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Bliss schreef:Nou, een uurtje geleden kwam er ineens een pakket van Greetz met daarin een kaart en een mok met opbeurende tekst van m'n leidinggevende. Heel leuk, maar helaas had ik een kwartier later een gesprek met haar en heb ik gehoord dat mijn contract per oktober niet verlengd gaat worden en ik dus weer op zoek kan naar wat nieuws. Dat zat erin, dat wist ik van tevoren, maar de timing op deze manier was niet echt top. Bluhhh.


Oh dat is echt balen zeg! Omdat ze jou niet in de functie vinden passen of om bedrijfseconomische redenen? Nou ja, hoe dan ook.... Toch balen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mei 2020 21:14

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

Het is een budgetkwestie helaas. Ik wist van tevoren dat het zo zou kunnen lopen, maar voelt toch wel even kut. Echt totaal geen zin in solliciteren ook.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mei 2020 22:48

Re: Aardigheidje van het werk gekregen?

He wat shit Bliss.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers