Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afscheidscadeautje

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 03 Nov 2013 09:47

Afscheidscadeautje

Ik heb jullie hulp nodig!

Een vriendin van mij gaat over 2 weken voor 3 maanden naar Suriname. Nu hebben een andere vriendin en ik donderdag onze afscheidslunch. En nu zoeken we leuke afsfcheidcadeautjes. Alleen hebben we beide geen inspiratie. Budget is tussen de 40 en 60 euro.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Nov 2013 09:54

Re: Afscheidscadeautje

Het is leuk als jullie iets geven wat ze mee kan nemen! Wellicht kunnen jullie alledrie dezelfde ring, of hetzelfde armbandje nemen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Nov 2013 10:43

Re: Afscheidscadeautje

Meestal doen pakketjes het goed met dingen die heel erg aan thuis denken. Qua etenswaren bijv. pindakaas, drop, stroopwafels etc. Misschien een fotolijst met één of meerdere foto's van jullie samen.
<<

Anoniem40

Bericht 03 Nov 2013 10:47

Re: Afscheidscadeautje

Ik zou juist geen etenswaren geven, omdat je niet weet of ze daar plek voor heeft in haar koffer. Ik vind een tijdschriftenpakketje altijd leuk, foto's inderdaad of gewoon een lief kaartje. Persoonlijk zou ik het ook leuk vinden als het geld bewaard wordt om een pakketje naar Suriname te sturen. Ik woon zelf in het buitenland en post van thuis is dan altijd zo leuk! Kan een kaartje zijn, maar ook pakketjes zijn leuk en dat is duur om op te sturen! En als ze daar met kerst zit is het helemaal leuk om een cadeau op te sturen natuurlijk!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers