Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag in Corona tijd, tips?

<<

Anoniem281

Bericht 30 Apr 2020 12:55

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Mijn moeder krijgt een Duin-jaarkaart, zoals elk jaar en een kaartje :) Voor m'n schoonmoeder heb ik m'n zwagers en schoonzusje gevraagd om kaartjes te schrijven voor in een boeket. Dan breng ik die langs bij de bloemist en kunnen zij een mooie boeket bezorgen. Mijn zwagers wonen op een uur rijden afstand, vandaar dat ik zo samen iets wil doen.

Verder krijgt schoonmoeder misschien nog een ontbijt bezorgd op Moederdag zelf. Mijn moeder geeft niet zoveel om dat soort dingen, maar schoonmoeder kan het wel waarderen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Apr 2020 13:49

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik denk dat ik een knutselwerkje krijg. Verder doen wij hier thuis niet aan moeder dat een week eerder ben ik jarig dag ervoor is onze trouwdag.

Mijn schoonmoeder krijgt een geurtje. Mijn eigen moeder weet ik nog niet. Zat te denken aan en ontbijtje te bestellen.
2014 2016
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 30 Apr 2020 17:10

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik heb een pakket gekocht bij Gall&Gall met Disaronno en ik haal nog appels en aardbeien bij de fruitautomaat hier en dan breng ik dat maandag langs. Ik wilde eerst iets laten bezorgen, maar ga het nu zelf doen, het is een uur rijden maar ik wil haar nu gewoon zien aangezien ze nogal lelijk met de fiets gevallen is afgelopen dinsdag.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Apr 2020 21:37

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik heb voor moeder en schoonmoeder brownies per post besteld. Ik ga denk ik ook zoontje nog wat laten knutselen en opsturen.

Geen idee wat ik zelf krijg. In ieder geval had zoontje een keer een knutsel mee van de opvang want ik mocht niet in zijn rugzak kijken aldus mijn man. Ik hoop op een lekker ontbijtje/brunch/lunch of iets dergelijks.
<<

Geel

Bericht 01 Mei 2020 07:36

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

We doen mijn moeder een weekendabonnement op de krant cadeau!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Mei 2020 08:13

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik ben iets aan het maken op de naaimachine voor mijn schoonmoeder. Een schortje om in de tuin mee te werken. Voor mijn moeder hoop ik ook nog iets te maken, misschien een tas oid.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 01 Mei 2020 13:04

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik ging vandaag koekjes bakken met de kinderen en stuurde een foto naar mijn ouders waarop mijn vader reageerde dat hij het jammer vond dat hij ze niet kon proeven.
Toen heb ik een paar koekjes in plastic zakjes gedaan, strikje er om heen, hebben de jongens een kaartje versierd en heb ik een brievenbus doosje bij het oud papier vandaan getrokken, daar de koekjes in gedaan met wat servetten er om heen zodat ze minder snel breken, kaartjes er bij en op de post gedaan.
Wellicht ook een leuk idee om met kinderen te maken voor Moederdag als oma wat verder weg woont!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Mei 2020 14:54

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Schoonmoeder is niet mijn afdeling en voor mezelf gok ik op een knutsel van allebei. Het kdv van L had pas een berichtje gestuurd dat er een knutselpakketje opgehaald kon worden en dat heeft mijn vriend in ieder geval gedaan. S zal vast zelf met 1001 knutsels komen, ik gok op strijkkralen. Of mijn vriend moet al een knutselwerkje voor haar bedacht hebben.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem309

Bericht 01 Mei 2020 15:12

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Wij willen bij mij schoonmoeder voor moederdag een bloemetje laten bezorgen. Meer dan dat kunnen we eigenlijk met alle afstand ook niet doen.
Voor ons zelf wil ik deze dag ook niet zomaar voorbij laten gaan. Ergens vind ik het nu echt een klotedag waar ik vooral heel erg tegenop kijk. Maar omdat ik natuurlijk wel mama ben geworden wil ik wel ‘iets’ doen. Ik weet alleen nog niet zo goed wat.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 01 Mei 2020 15:12

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Mn zus en ik hebben een high tea besteld die bij mijn moeder thuisbezorgd wordt :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 01 Mei 2020 15:46

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik heb voor mijn moeder iets besteld wat ze nodig heeft en ik denk nog aan een doosje bonbons. Mijn vriend zorgt voor zijn eigen moeder, dus daar bemoei ik me niet mee.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Mei 2020 15:49

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik heb net voor m'n moeder en schoonmoeder een bos bloemen besteld, ze worden zaterdag bezorgd.
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 02 Mei 2020 09:30

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik laat bij mijn ouders een high tea bezorgen van een restaurant daar in het dorp waar ik zelf ooit heb gewerkt. Zelf gaan we er ook heen dus we genieten er zelf ook lekker van mee op afstand uiteraard. Het is ook direct mijn eigen moederdagcadeautje want ik kon verder niets verzinnen.
10.04.17
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Mei 2020 09:36

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik geef mijn moeder een pot Rituals bodylotion. Die van haar is bijna op.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Mei 2020 23:31

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Wij laten door Bakker Bart een ontbijtje bezorgen op 10 mei, ook namens m’n broer en zwager.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 05 Mei 2020 16:09

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Mijn broertje had iets gezien wat leuk is voor mij moeder. Hij woont bij ze in buurt dus geeft het namens ons samen.
Ik heb een kaartje met foto van de kinderen gemaakt voor mijn moeder en schoonmoeder. Voor schoonmoeders met een bos bloemen erbij. Mijn ouders gaan bijna verhuizen, dus dan laat ik dan in het nieuwe huis bloemen bezorgen. Vond ik leuker dan dat nu midden in de verhuizing te doen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 05 Mei 2020 18:00

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik ben natuurlijk alweer lekker laat, maar ik moet voor mijn moeder iets online vinden aangezien de post er niet meer op tijd is vanuit het buitenland. Nog zoekende wat precies. Anders had ik sowieso een door mij geverfde macaroniketting gemaakt en opgestuurd haha, haar beste moederdagherinnering van vroeger toen ik klein was. Ik zet denk ik maar even een reminder in mn agenda voor volgend jaar moederdag.

Mijn schoonmoeder krijgt niets, we hebben al jaren geen contact.

Zelf krijg ik niets, moederdag is hier pas eind mei.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 05 Mei 2020 18:22

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

@ Roodkapje en als je iets bij een Nederlandse winkel besteld? Dan is het er toch nog wel op tijd?
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 05 Mei 2020 18:43

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik heb uiteindelijk een leuk verwenpakket zelf samengesteld voor moeder, schoonmoeder én stiefmoeder en dat via pakketpost verstuurd. Voor moeder en schoonmoeder een pakketje met thee, lekkers (nougat, chocolade, hartjes merengues), een bij hen passende woonaccessoire, shower foam, een memory jar (moeder) / 'flessenpost' (schoonmoeder), tekeningen van de kleindochters en lief kaartje. Voor stiefmoeder, beetje ander type, een pakket met luxe dingetjes waar zij echt van houdt; rocky road, leuke servetjes, zeepje, geurstokjes, kaarsjes, kandelaartje, hanger van leisteen, tekeningen en een kaartje. Nu alleen nog hopen dat het op tijd komt :-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem281

Bericht 05 Mei 2020 20:05

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik ken een bedrijf dat taarten bezorgd, Roodkapje ;-) kan je de kinderen een tekening laten maken, goed fotograferen en die op de taart laten zetten en op zaterdag laten bezorgen!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 05 Mei 2020 20:50

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik krijg niks denk ik. Ik heb ruim op tijd maar duidelijk aangegeven wat ik graag wilde, maar inmiddels is het niet meer 10 mei binnen als je het nu besteld en vriend heeft nog niks besteld :( knutselen met de kinderen is hij niet van en hij durft niet naar de supermarkt nu, dus een verassingsontbijtje zie ik ook niet gebeuren. Ik denk dat ik vaderdag ook maar oversla :12:

Voor mijn moeder ben ik een pakketje aan het samenstellen om op te sturen met happy socks, een knutselwerkje van mijn dochter en pegdolls van haar kleinkinderen en nog wat frutsels. En ik wil haar meenemen voor sushi zodra dat weer eens kan, daar is ze gek op en mijn vader niet. Ik heb die pegdolls ook voor mijn schoonmoeder gemaakt en voor de rest mag mijn vriend het regelen.
december 2016
juli 2019
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Mei 2020 21:00

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Mijn moeder krijgt een nieuwe handmixer (na ruim 42 jaar is de oude op, hij begint ook steeds meer te haperen) en een nieuwe koekenpan.
Mijn schoonmoeder krijgt een bistrostoeltje, en we verzorgen een wat luxer diner. Normaal zouden we uiteten gaan (dat gunt ze zich zelf alleen met Moederdag) maar dat kan nu natuurlijk niet.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Mei 2020 22:03

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Voor m’n schoonmoeder heb ik zo’n plankje met gedroogde bloemen besteld, wordt zaterdag als het goed is bij haar bezorgd. En voor mijn moeder heb ik een Rituals handzeep en lotion besteld. Dat brengen we denk ik zaterdag eventjes lang.

Ik heb geen idee of ik zelf iets krijg. De oudste 2 kwamen vanuit de bso gisteren wel met 2 deurhangers met ssst mama slaapt erop, dus ik mag uit slapen zondag?. Geen idee of ze misschien verder nog iets geknutseld hebben.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 05 Mei 2020 22:09

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Ik heb net cadeaupakketje Caramel om te bezorgen besteld bij
https://www.caramelz.nl

Vindt ze lekker maar te luxe voor zichzelf.

Verder haal ik bos bloemen en wil ik nog een fotocollage kaart sturen met foto's van het dorp en haar zelf van eerder. Zo iets vind ze ook leuk
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 05 Mei 2020 22:10

Re: Moederdag in Corona tijd, tips?

Mijn moeder krijgt een high tea samen met m'n oma. Ze gaat daar koffie drinken en dan brengt mijn broertje het (op afstand zeg maar). Schoonmoeder krijgt wat planten voor de tuin, die gaat mijn man alleen even brengen. Schoonvader kan het niet zo goed aan om de kindjes op afstand te zien dus doen we dat niet!
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers