Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

<<

Anoniem283

Bericht 27 Apr 2020 14:41

Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Met de mooiste bedeltjes?

Je hebt ze met clip bedeltjes, met hang zoals een echte bedoel armband of met van die rijg bedeltjes.


(Ik mag er namelijk 1 uitzoeken maar weet het echt niet)

Ik denk dat ik een rosé kleurige wil.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 27 Apr 2020 16:16

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Wat wij vinden maakt toch niet zoveel uit? Jij gaat de armband dragen, dus jij moet er blij mee zijn. Leuk cadeau!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Apr 2020 19:00

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... scount=726

Deze zou ik nu kiezen, zag dat die er ook in het rose is. Er is zoveel moois maar het ligt er ook aan wat je hebt wat mooi is.
2015 💙
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Apr 2020 06:11

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Ik heb een zilveren met rijg-bedels. Er zitten ook enkele bedels met een hangertje aan. Ik ben er nog steeds blij mee, maar hij is inmiddels zo goed als vol. Ben aan het bedenken of ik een tweede erbij wil.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem279

Bericht 28 Apr 2020 07:23

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Ik hou zelf van bedels die iets persoonlijks toevoegen, die een verwijzing zijn naar een bepaald moment in je leven, of die staan voor iets wat heel belangrijk voor je is. Op die manier krijg je een hele persoonlijke en emotioneel waardevolle armband.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Apr 2020 07:28

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Flo schreef:Ik hou zelf van bedels die iets persoonlijks toevoegen, die een verwijzing zijn naar een bepaald moment in je leven, of die staan voor iets wat heel belangrijk voor je is. Op die manier krijg je een hele persoonlijke en emotioneel waardevolle armband.


Nou dit. Of bedels die je gekregen hebt. Zo heb ik 2 dezelfde bedels eraan hangen, maar van verschillende mensen gekregen. Dat was ook de reden om de tweede niet te ruilen voor een ander
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 28 Apr 2020 09:04

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Ik heb 2 zilveren pandora armbanden.
En alle bedels die ik eraan heb heb ik gekregen / staan voor een bijzondere gebeurtenis.
Een afwisseling van hang bedels en rijg bedels en ook zilveren en rose kleurige.
Zo heb ik Bv een bedel gekregen van mn ouders toen ik het huis uit ging, van een mooie reis, samenwonen, geboorte dochter, geregistreerd partnerschap, bekendmaking geboorte dochter bij mn familie dmv bedel krijgen met kerst etc
Laatst gewijzigd door Radler op 28 Apr 2020 10:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Apr 2020 09:54

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Ja dat heb ik ook! Elke bedel heeft een betekenis voor mij. Al is ie soms een beetje vergezocht ? ik heb de armband en de eerste bedel jaren geleden gekregen van mijn vriend. De bedel was een sneeuwpop. Wij hebben elkaar leren kennen op een avond dat het heel erg gesneeuwd had en ik voor zijn neus (en met enige alcohol op) nog uitgegleden ben over de aangevroren sneeuw. Daarom had hij de sneeuwpop uitgezocht ?
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem283

Bericht 28 Apr 2020 10:21

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Natuurlijk kies ik bedeltjes die ik mooi vind maar dat bedoelde ik niet echt.
Ik bedoelde juist wat voor soort armband met wat voor soort bedeltjes en dan dit idee.

En ik wist niet goed wat voor soort armband ik zou willen gaan kiezen met voor voor soort bedeltjes en wilde aan jullie vragen wat jullie mooi vonden met wat voor soort bedeltjes.

Dit zijn de traditionele bedeltjes, de normale / de rijg bedeltjes en soms hang
https://nl.pandora.net/nl/sieraden/armb ... -bracelets

Dan heb je alleen maar clip bedeltjes net zoals bij deze 2 armbanden / de clip bedeltjes
https://nl.pandora.net/dw/image/v2/AAKS ... lor=F5F5F5

https://nl.pandora.net/dw/image/v2/AAKS ... lor=F5F5F5

En je hebt dit soort bedeltjes zoals bij deze armband / hang bedeltjes
https://nl.pandora.net/dw/image/v2/AAKS ... lor=F5F5F5

Maar ik heb een keuze kunnen maken.
Het is deze armband geworden met deze 2 bedels.

( het derde product was gratis maar heb de armband dit alles nu voor 88 euro)
Maar was voordeliger als ik nog 2 bedels erbij had genomen dan was de derde nog eens gratis maar vind ineens 4 bedels niet leuk denk ik)

https://nl.pandora.net/dw/image/v2/AAKS ... lor=F5F5F5

https://nl.pandora.net/dw/image/v2/AAKS ... lor=F5F5F5

https://nl.pandora.net/dw/image/v2/AAKS ... lor=F5F5F5
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Apr 2020 10:31

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Dan is het toch nog een kwestie van wat JIJ mooi vind? ? ik vind zelf de klassieke (moments) het mooist, maar dat is persoonlijk. De reflexions vind ik ook wel wat hebben, maar die vind ik minder luxe eruit zien.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem283

Bericht 28 Apr 2020 10:49

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Klopt maar was gewoon nieuwsgierig wat jullie mooi vonden, vind je dat vervelend?

(Ik vind het moeilijk iets voor mezelf uitzoeken maar is nu toch gelukt)
<<

Anoniem279

Bericht 28 Apr 2020 10:51

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Smiley, ik vind die armband die jij gekozen hebt ook erg mooi, maar ik denk dat hij niet zo mooi gaat vallen onder het gewicht van de bedeltjes. Dan hangen de bedeltjes altijd aan de onderkant van je pols en de 'sliertjes' altijd aan de bovenkant van je pols. Dan vind ik de armband ineens veel minder mooi. Misschien de moeite waard om daar even rekening mee te houden. Als je dat niet erg vind is dat natuurlijk geen probleem, maar het zou zonde zijn als het je over een tijdje gaat irriteren.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 28 Apr 2020 10:56

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Dat kan je denk ook wel oplossen met de clips? Om zo het gewicht wat te verdelen.
Mits de armband helemaal vol is dan is het wat lastiger.
Juli 2019
<<

Anoniem283

Bericht 28 Apr 2020 10:58

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Klopt maar je kunt de armband wel afstellen hoe je wil door het kraaltje bijvoorbeeld wat strakker zetten.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 28 Apr 2020 11:01

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Ik denk dat het ook wel op te lossen is. En als je inderdaad meer bedels krijgt en er clips bij zet, kun je het wat verdelen. Ik zou deze ook wel willen, maar ik vind het dan weer mooier om naast mijn klassieke eenzelfde armband te doen en niet een met die koordjes.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem279

Bericht 28 Apr 2020 11:02

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Radler schreef:Dat kan je denk ook wel oplossen met de clips? Om zo het gewicht wat te verdelen.
Mits de armband helemaal vol is dan is het wat lastiger.

Ik denk niet dat dat voor deze armband gaat werken. Bij de sliertjes zal hoe dan ook geen gewicht komen, dus zal altijd bovenaan komen. En ik heb de armband even niet meer voor me, maar er zitten volgens mij toch ook geen 'verdikte' stukjes in deze armband? Dan hebben de clips ook geen houvast om op hun plek te blijven, dus zullen die ook naar beneden zakken...
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 28 Apr 2020 11:25

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Zie idd op het plaatje niet van die schroefplekjes nee, dan hebben clips geen nut nee

Ligt er denk aan hoe strak de sliertjes kunnen
Als die gewoon volledig / zo goed als strak kunnen bv zal het wel meevallen
Juli 2019
<<

Anoniem283

Bericht 28 Apr 2020 11:41

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Je kunt hem zo strak maken als je zelf wil staat er.

Nou ben benieuwd heb hem gister al bestelt.

Hoop geen miskoop :palm:
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 28 Apr 2020 11:43

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Je kan anders natuurlijk altijd ruilen. Maar zal vast wel meevallen als je deze zo strak mogelijk kan maken zodat het stukje waar geen bedels aan kunnen zo klein mogelijk is
Juli 2019
<<

Anoniem283

Bericht 28 Apr 2020 11:51

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

Ik hoop het want vind hem wel erg mooi :-)
<<

Anoniem283

Bericht 29 Apr 2020 16:49

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

<<

Anoniem283

Bericht 02 Mei 2020 14:54

Re: Wat vinden jullie de mooiste pandora bedoel armband?

De armband is binnen
(Moet hem nu weg leggen voor moederdag)

Het gaat dus prima omdat de voorkant dus heel stug is en niet flexibel En dus stijf en een stuk zwaarder / bijna niet buigbaar.
Het achter stukje is wel flexibel en dus lichter en daar kun je hem mee afstellen.
Snappen jullie het zo ??

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers