Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een kastje per dag...

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Apr 2017 09:01

Re: Een kastje per dag...

Succes ermee Sawadee.
Ik moet nog beginnen met kasten wegzetten in mijn nieuwe huis. Ik zal nog wel een tijdje tussen de dozen leven daar. Gelukkig volgende week vakantie en dan ga ik vast beginnen met opruimen en inrichten. Het bed staat, maar de lades moeten nog en dan heb ik in elk geval al bergruimte :D.
Ik ga denk ik dan voor 4 dozen per dag of zo en daarna komen wel de kastjes per dag :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 11 Apr 2017 09:07

Re: Een kastje per dag...

Goed streven Silly-One haha!

Ik heb vanmorgen mijn studiekast uitgeruimd. Daar pleurde (echt serieus, het was erin gesmeten) ik allemaal papier en frutsels in die ik niet zo heel belangrijk vond maar voor de zekerheid wilde bewaren. Ik heb hem helemaal uitgemest en bijna een bananendoos vol met papier gekregen! Het kasje kan nu weer fijn dicht en heb nog maar 10 belangrijke papier laten liggen en ook nog eens netjes in een mapje. Voelt goed!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Apr 2017 09:16

Re: Een kastje per dag...

Heerlijk is dat he Frankie,
Ik herken dat nog wel van mijn stages. Je krijgt zoveel van de kinderen, wat ze met zorg en liefde hebben gemaakt, maar je kan echt niet alles bewaren. Meestal gooide ik ook alles aan het einde van de stage weg wat niet bruikbaar was als bewijslast.
Ik zit nu ook met mijn studiespullen. Het liefste gooi ik alles weg van vakken die voldaan zijn, maar het is ook heerlijk om straks een mooi vuurtje te bouwen met alle spullen die ik niet meer nodig heb haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2366

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 11 Apr 2017 14:06

Re: Een kastje per dag...

Ik moet hier ook aan mee gaan doen! We willen binnenkort ons huis te koop zetten dus alles mag wel flink opgeruimd worden. Vooral op de zolder staat veel spul wat nog uitgezocht moet worden. Maar dat is nu net de lastigste ruimte met een peuter en baby
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Apr 2017 13:17

Re: Een kastje per dag...

Gisteren hebben mijn vader en ik een hoop ingepakt bij mijn ex en naar mijn nieuwe huisje gereden.
Vandaag een nieuwe kast gekocht. Deze ga ik maandag ophalen en 's avonds gelijk in het huisje zetten. Dus vanaf dinsdag ga ik een doosje of 5 per dag doen voor een week.
Dag één zal snel gaan. Boekenkast weer in elkaar zetten en inpakken. Dat zijn al zo 4 dozen boeken haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem203

Bericht 17 Apr 2017 16:20

Re: Een kastje per dag...

Ik moet hier eigenlijk ook echt aan beginnen. Sommige kastjes puilen echt uit :palm:
<<

Anoniem243

Bericht 17 Apr 2017 19:29

Re: Een kastje per dag...

Ik ben al behoorlijk opgeruimd van mezelf maar ik ga vaak in periodes gigantisch alles overhoop trekken en opruimen/schoonmaken. Een kastje per dag is eigenlijk een stuk praktischer, haha. Ik denk dat ik morgen ga beginnen met de nachtkastjes (oké, dat zijn er twee maar da's niet zoveel werk en er mag echt wel weer eens een doekje doorheen).
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2017 21:07

Re: Een kastje per dag...

Ik heb niet zoveel kastjes meer, maar ga morgen weer eens een kledingkast uitmesten.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 19 Apr 2017 19:21

Re: Een kastje per dag...

Jeujj ik heb de glaskastjes in de keuken uitgesopt en netjes ingedeeld. Blij!
2016
<<

Anoniem243

Bericht 19 Apr 2017 19:53

Re: Een kastje per dag...

Ik heb weliswaar geen kastjes gedaan nog, maar wel de zolder flink opgeruimd!

Heerlijk is dat he Salome!
<<

Geel

Bericht 19 Apr 2017 20:26

Re: Een kastje per dag...

Ik doe geen kastje per dag, maar ik heb vorige week onze ondergoed- en sokkenkast uitgemest, gisteren de bureaula en zometeen ga ik de bestekla even doen. Heb de tienminutenklusjes ontdekt geloof ik.

Zo hee, Sookie, flinke klus, goed man!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 19 Apr 2017 20:45

Re: Een kastje per dag...

Ik doe nu iedere vrije dag een kast. Het is inmiddels een jaar geleden dat ik dat ook gedaan heb.
Wel iets meer werk dan tien minuten Geel. Die tien minuten dingen doe ik al wel vaker. Hij zijn meestal de half uur of uurdingen die blijven liggen haha
2016
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 24 Apr 2017 19:13

Re: Een kastje per dag...

Al weken stel ik me voor dit te doen, elke dag 1 kast, maar pfff ik heb amper tijd om te stofzuigen tegenwoordig :palm:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 14 Jul 2023 07:23

Re: Een kastje per dag...

Een up voor dit topic! 🥳 De schoolvakantie is hier aangebroken en ik stoor me aan de slordige kastjes en lades. We gaan hier proberen iedere dag een kastje schoon te maken. Wie doet er mee?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jul 2023 10:21

Re: Een kastje per dag...

SoGood schreef:Een up voor dit topic! 🥳 De schoolvakantie is hier aangebroken en ik stoor me aan de slordige kastjes en lades. We gaan hier proberen iedere dag een kastje schoon te maken. Wie doet er mee?


Ik wil in de vakantie ook op gaan ruimen. M’n kasten beginnen vol te worden dus moet echt ff opruimen. Mijn kledingkast wil ik ff opnieuw inrichten. Alles even goed uitzoeken. Verder ons ‘rommelhok’ daar kan ook een deel weg. Schoenen die ik niet meer draag gewoon overal even door. Dat geeft ook rust in m’n hoofd.
2015 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 14 Jul 2023 10:59

Re: Een kastje per dag...

Ja hier ook bezig! Einde van m’n verlof nadert.
Momenteel met de zolder bezig. Alles uitgemest en volgende week meubels halen voor de inrichting van m’n thuiskantoor.
Daarna de kledingkasten van de jongens en de trapkast
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 14 Jul 2023 11:30

Re: Een kastje per dag...

Toevallig vandaag 1 lade gedaan omdat ik een belangrijk boekje niet meer kon vinden en een evenloppe met geld. Beide teruggevonden, laatje is nu weer netjes. Gelijk half een andere la gedaan want ik vond zo veel batterijen en die horen in 1 la in een bakje. Ik maar steeds batterijen kopen omdat ik dacht dat ze op waren :palm:. Tis weer netjes. Morgen weer een kastje, leuk idee!
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jul 2023 13:09

Re: Een kastje per dag...

En ondertussen ben ik 2 kasten verder 🙈🙈 kledingkast is weet helemaal netjes. Veel eruit gegooid, net ff iets anders ingedeeld waardoor ik lekkerder bij m’n sportkleding kan. En de linnenkast is ook weer netjes. Een volle wasmand vol met kleding.
2015 💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Jul 2023 13:43

Re: Een kastje per dag...

Leuk! Hier moet de zolder ook nodig alleen dat is geen kast of lade want er stond een grote kast die kapot is gegaan. En nu ligt de inhoud van de kast (spullen die je nooit nodig had al die jaren) gewoon op de grond en op een tafel. Dat misschien ook maar in stappen doen want nu vind ik het lastig om er aan te beginnen. Je zou zeggen alles kan weg maar dat kan dan ook weer niet..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Jul 2023 16:18

Re: Een kastje per dag...

Uiteindelijk ging vriend ook nog ff door z’n spullen en nog 2 bakken erbij bekeken wat resulteerde in een bolderkar vol omdat er van mij ook nog wat truien lagen.
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Jul 2023 16:49

Re: Een kastje per dag...

Ik ga meedoen, maar niet een kastje per dag.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Jul 2023 10:05

Re: Een kastje per dag...

Goed bezig jullie!

Deze week ben ik 2 dagen alleen thuis dus dan hoop ik ook een en ander op te kunnen ruimen. Wil mijn kledingkast doen, de lade met alle cosmetica en het speelgoed van zoon. Dat vind ik nog het moeilijkste, wat ga je nou bewaren en wat doe je weg 🤷🏼‍♀️
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Jul 2023 16:33

Re: Een kastje per dag...

Emma schreef:Goed bezig jullie!

Deze week ben ik 2 dagen alleen thuis dus dan hoop ik ook een en ander op te kunnen ruimen. Wil mijn kledingkast doen, de lade met alle cosmetica en het speelgoed van zoon. Dat vind ik nog het moeilijkste, wat ga je nou bewaren en wat doe je weg 🤷🏼‍♀️


Eigen kast, alles wat je al tijden niet aangetrokken hebt of aangeraakt weg ermee. Alles waarvan je denkt ja maar misschien ooit. Misschien ooit is nooit. De enige uitzondering daarop zijn kledingstukken die geschikt zijn voor (t)rouw.

Speelgoed, alles wat kapot is of niet meer mee gespeeld wordt weg. Uitzondering is hier de Lego (duplo), hout en playmobil dat is over 30 jaar nog bruikbaar
2015 💙
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Jul 2023 06:07

Re: Een kastje per dag...

Mijn eigen spullen heb ik geen moeite mee, het zijn echt de spullen van mijn zoon waar ik moeite mee heb 😊
Speelgoed laat ik denk toch allemaal maar gewoon op zolder staan, hopelijk komt er nog een tweede en anders is het ook snel genoeg weer weggedaan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Aug 2023 10:18

Re: Een kastje per dag...

Zo en we zijn vrolijk door gegaan. Inmiddels is de tussenstand:

Garage
Berghok zolder 1
Berghok zolder 2
Kledingkast
Linnenkast
Badkamermeubel
Voorraadkast bijkeuken

Met name de garage en de berghokken op zolder waren we even een paar uur mee bezig.

De kast op de werkkamer moet ik nog een bak voor kopen dan is die ook weer netjes net als voor het badkamermeubel.

De kamer van J moet ik ook nog eens goed door maar dat kan nog wel even wachten. Dat is een mooi klusje voor de herfstvakantie. Net even een rondje kringloop en stort gedaan. Daarnaast een aantal dingen via marktplaats verkocht. Verder denk ik dat ik de indeling van de berghokken nog een keer omgooi. Ik ben gewoon niet helemaal tevreden over hoe het nu ingedeeld is. Het doel is pinterest netjes haha. Net als de voorraadkast daar wil ik ook nog een keer wat mee omdat die niet is zoals ik het liefste zou willen.
2015 💙
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers