Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke telefoon heb jij?

<<

Anoniem300

Bericht 22 Apr 2020 08:11

Re: Welke telefoon heb jij?

Marin schreef:Google Pixel 4XL. Beste camera ooit en Google telefoons zijn sowieso heel fijn. Kale Android (want Android is van Google) dus geen lelijk Samsung sausje (bijv) er over heen en updates komen als eerste beschikbaar voor Pixel toestellen. En logischerwijs goede Google integratie waar ik toch al alles mee doe (Google Photos, Maps etc).


Maar die zijn in Nederland niet op de markt toch?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Apr 2020 08:12

Re: Welke telefoon heb jij?

Belsimpel ofzo heeft ze volgens mij maar m'n man koopt ze via Duitsland. Jip heeft er ook eentje gekocht volgens mij wel via de Nederlandse markt. Alleen niet direct bij de Google shop nee.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Apr 2020 08:40

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb in mijn hoofd dat jij echt een enorme Apple fan bent Marin! Maar deze telefoon klinkt ook fijn zeg.

Mijn iPhone 7 begint het ook te begeven. De batterij doet het maar een paar uur (bij gebruik, maar dat is nu in quarantaine wat meer) en de WiFi hapert vaak.

Ik wil eigenlijk een iPhone 11 vanwege de camera, maar het is zo’n duur ding en ik vind het formaat niet zo fijn. Nu overweeg ik de iPhone SE 2020 die deze week uitkomt. Veel vriendelijker geprijsd en toch een groot aantal verbeteringen. Misschien ook iets voor jullie, Venster en Sam?

https://www.iculture.nl/iphone/vergelijken/iphone-se-2020-vs-iphone-7/

Edit: oh ik zie dat ‘ie op de vorige pagina ook al is genoemd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 22 Apr 2020 08:43

Re: Welke telefoon heb jij?

Newby9 schreef:
Marin schreef:Google Pixel 4XL. Beste camera ooit en Google telefoons zijn sowieso heel fijn. Kale Android (want Android is van Google) dus geen lelijk Samsung sausje (bijv) er over heen en updates komen als eerste beschikbaar voor Pixel toestellen. En logischerwijs goede Google integratie waar ik toch al alles mee doe (Google Photos, Maps etc).


Maar die zijn in Nederland niet op de markt toch?


Via Tmobile kun je hem wel in de winkel kopen, ik heb er ook nog naar gekeken.
Ze waren er daar in de winkel alleen niet zo positief over dus ik heb er verder niet naar gekeken.
10.04.17
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 22 Apr 2020 09:19

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb een Iphone SE, ik koop mijn telefoons altijd max 300,-. Fijne telefoon! Lekker klein model nog en doet wat ie moet doen. Ik vind het een aanrader.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Apr 2020 09:22

Re: Welke telefoon heb jij?

Teun schreef:Ik heb in mijn hoofd dat jij echt een enorme Apple fan bent Marin! Maar deze telefoon klinkt ook fijn zeg.



Nee haha helemaal niet juist. Ik kan totaal niet met Apple om gaan (van huis uit altijd Apple computer gehad maar ik snap ze niet). Wel iPhone gehad vroeger maar ik gebruik al jaren Android en vind ik veel fijner in gebruik.

One Plus zou ik trouwens ook nog aanraden. Hele fijne toestellen.
Let's discover the world together.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 22 Apr 2020 09:23

Re: Welke telefoon heb jij?

Hier al jaren de iPhone 6s met een prepaid abonnement van 12 per maand. Ben heel blij met Apple en het formaat van de 6s( vind die nieuwe allemaal zo groot). Het valt mij op dat veel mensen bij een kapot scherm/ slechte batterij gelijk een nieuwe halen, heb laatst de batterij laten vervangen voor drie tientjes en telefoon is weer top. Mocht het echt nodig zijn dan wordt het weer een iPhone die ik dan in 1x betaal, maar hoop dat deze nog lang mee gaat!
<<

Anoniem309

Bericht 22 Apr 2020 10:23

Re: Welke telefoon heb jij?

ik heb nu nog een Samsung S9 maar deze is echt aan vervanging toe. Schermpje is kapot en allemaal pixellijntjes. Binnenkort wil ik de Samsung A10 kopen. Dat is teminste een stuk goedkoper dan zo’n kloteschermpje vervangen.
<<

Kira

Bericht 22 Apr 2020 10:29

Re: Welke telefoon heb jij?

De a10 heeft mijn zoon ook, echt een super mooi telefoontje is dat.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 22 Apr 2020 11:27

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb de iPhone XS. Man geloof ik de XR. Heb ook een iPad En iWatch en vind Apple super fijn. Ik neem elke 2 jaar een nieuwe bij een abonnement.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Apr 2020 11:52

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb voor de tweede keer een iPhone 7. Daarvoor een 6S en 4. Bevalt me prima. Wel eens een uitstapje naar Samsung en LG gemaakt, maar die bevielen me echt niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 22 Apr 2020 12:34

Re: Welke telefoon heb jij?

Een iPhone 8 Plus van ruim 2,5 jaar oud inmiddels. Zolang hij het doet hou ik hem. Voorheen kocht ik elke 1,5 tot 2 jaar een nieuwe telefoon , tegenwoordig geef ik er zoveel niet meer om. Als ik hem nu zou moeten vervangen dan zou ik een IPhone SE nemen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Apr 2020 14:45

Re: Welke telefoon heb jij?

Newby9 schreef:Oppo heeft inderdaad ook leuke telefoons voor een leuke prijs(zoonlief heeft de a9) te koop bij de mediamarkt.

Ohja die heb ik ook! Blij met de goede camera ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem321

Bericht 12 Mei 2020 05:10

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik heb nu de HTC Ultra. Ik ben fan van HTC maar ga niet voor de zgn 'flagship' modellen, die vind ik veel te duur.
Ik heb mijn telefoon nu ongeveer 2 jaar en hij doet het nog prima. Ik houd deze totdat de telefoon echt minder wordt, dan ga ik verder kijken.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 13 Mei 2020 15:28

Re: Welke telefoon heb jij?

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu de oude Samsum S7edge van mijn vriend en die begint toch wel een beetje aan zijn eindje te raken. De batterij gaat snel leeg en er lopen wat kapotte pixels over mijn scherm.

Nu ben ik een beetje aan het zoeken en kom ik bij de xiaomi redmi note 8 pro. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers