Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer vollere bos haar?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Apr 2020 07:38

Wanneer vollere bos haar?

M'n dochter wordt over anderhalve maand 2 en heeft nog steeds heel dun haar. Het groeit wel goed, maar het wordt nauwelijks dikker. M'n vriend heeft een enorme bos haar en zelf schijn ik veel fijn haar te hebben. Ik zag gisteren nog foto's van toen ik 2 was en ik had een vollere bos dan m'n dochter nu.

Wanneer kregen jullie kinderen een goede bos haar? Ik hoop dat het nog wel een beetje bijtrekt namelijk! ? Haar haar is ook spierwit, heb het idee dat donkerharigen sneller een volle bos hebben.
❤ 7 juni 2018
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 21 Apr 2020 08:04

Re: Wanneer vollere bos haar?

Bij mijn oudste (rossig haar) ging dat vrij snel, vanaf een jaar of 2 a 2,5 al.
Mijn jongste (blond, krullen) begint het nu iets wat te komen. Ze is nu net 3.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Apr 2020 08:07

Re: Wanneer vollere bos haar?

Zelf kreeg ik pas vanaf 2,5 jaar een goede volle bos haar. Ik had toen ook van dat spierwitte haar en krullen.
Totdat ik zwanger werd, want sinds de bevalling is het een heel stuk minder vol geworden helaas.
10.04.17
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 21 Apr 2020 08:09

Re: Wanneer vollere bos haar?

A heeft ook dat lichte haar en het blijft dun en pluizig zodra het iets langer wordt. Hij is nu bijna 4.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 21 Apr 2020 08:20

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn nichtje van bijna 2 heeft echt al een dikke bos tot haar schouders. Doet bijna niet onder aan een volwassene. Mijn zoons hadden ook vrij snel een goed gevuld hoofd. Onze jongste werd met veel haar geboren en heeft nog een hele dikke bos. Mijn nichtje had ook veel haar bij de geboorte. Mijn oudste zoon minder, hij had rond 1 jaar een lekker koppie met haar, maar wel kort (jongens kapsel)
<<

Anoniem279

Bericht 21 Apr 2020 08:48

Re: Wanneer vollere bos haar?

Ik vind het vaak ook net wat voller ogen als het een keertje geknipt is. Dan valt het net wat mooier ofzo. Maargoed, dat is voor nu even geen optie, tenzij je zelf handig met de schaar bent ?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 21 Apr 2020 08:57

Re: Wanneer vollere bos haar?

Haha mijn zus en ik ook pas toen we 3 of zelfs 4 waren. Mijn zus heeft levendige herinneringen dat ze in full blown oilily jurk met strikjes de vraag "jongetje hoe heet jij?" kreeg.... =D
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 21 Apr 2020 09:14

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn dochter heeft ook van die fijne haartjes. Het wordt wel langer maar blijft vooralsnog zo fijn/ dun staartje. Had ik zelf vroeger ook en heb nu een hele volle bos. Komt vanzelf goed.

Ik vind dat jouw dochter overigens superschattig haartjes heeft. Dat witte ook. Ohhh smelt. En het kan in een staartje toch, dus ze zal niet echt snel voor een jongetje aangezien worden?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Apr 2020 09:27

Re: Wanneer vollere bos haar?

Onze oudste kreeg ergens toen ze een jaar of 3, 4 was wat voller haar.
Knippen helpt inderdaad! Dan gaat dat piekerige er wat af.

Maar ze is nog geen 2 Bliss, wees blij dat ze al zulke lange haren heeft ? E. was toen nog steeds bijna kaal bij wijze van, haha. Haar haar was toen denk ik misschien niet 4cm lang of zo ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Apr 2020 09:32

Re: Wanneer vollere bos haar?

Bij D. begon zijn haar rond een half jaar echt te groeien, maar dat pluizige babyhaar bleef nog wel een tijdje. Nu is hij 3,5 en heeft hij echt een dikke bos krullen.

Ik ben benieuwd wanneer het haar van mijn L. gaat groeien, zij is nog steeds zo kaal als een knikker :laughcry:
J. werd geboren met een dikke bos zwart haar en heeft nu redelijk donkere haartjes, niet heel vol maar het groeit wel echt nu.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Apr 2020 09:34

Re: Wanneer vollere bos haar?

Haha nee ze lijkt echt geen jongetje, al vanaf dat ze vier maanden was kon ze een staartje! Bij de geboorte had ze al best lange haartjes zelfs. Maar het wordt gewoon nog niet echt vol. Maar als ik Whatevers verhaal lees, biedt dat wel hoop haha. Jullie hebben nu toch een weelderige haardos allebei!

Paar maanden geleden is ze wel een keer bij de kapper geweest, daar is het matje eraf geknipt. Zag er meteen beter uit inderdaad! Nu is het alweer een stuk gegroeid. Pony wil ik erbij laten groeien, dus steek ik nu steeds weg met speldjes.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Apr 2020 09:36

Re: Wanneer vollere bos haar?

Hier zijn er grote verschillen tussen alle drie. De oudste kreeg rond 1,5 jaar een vollere bos, en mijn zoon (nu 21 maanden) heeft nu ook al een flinke bos stug, volwassen haar. Zijn haar is het lichtst van kleur. Zijn tweelingzusje heeft nog vrij kort pluizig piekhaar, haha. Ik kan er net een heeeel dun staartje in maken, bovenop of aan de achterkant.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Apr 2020 09:38

Re: Wanneer vollere bos haar?

Whatever schreef:Haha mijn zus en ik ook pas toen we 3 of zelfs 4 waren. Mijn zus heeft levendige herinneringen dat ze in full blown oilily jurk met strikjes de vraag "jongetje hoe heet jij?" kreeg.... =D


Ah dat doet me aan mijn zusje denken die ooit haar eigen haar had geknipt en daardoor een soort van heel kort bloempotkapsel had. Vroegen ze op de camping waarom mijn broertje een jurkje aan had ?
10.04.17
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 21 Apr 2020 10:16

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn dochter is bijna 3,5 en haar haar is best lang, maar nog steeds erg dun en pluizig. Ze loopt het liefst rond met een 'net-uit-bed-coupe' dan staat het dus alle kanten op en lijkt het best vol ? maar het ziet er niet uit. Als ik het dan borstel, is het nog steeds dun en pluizig, dus ik maak het nu steeds vast. Ik denk dat de kapper wel een goed idee is zodra dat weer kan.
december 2016
juli 2019
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 21 Apr 2020 10:21

Re: Wanneer vollere bos haar?

Bliss schreef:Haha nee ze lijkt echt geen jongetje, al vanaf dat ze vier maanden was kon ze een staartje! Bij de geboorte had ze al best lange haartjes zelfs. Maar het wordt gewoon nog niet echt vol. Maar als ik Whatevers verhaal lees, biedt dat wel hoop haha. Jullie hebben nu toch een weelderige haardos allebei!

Paar maanden geleden is ze wel een keer bij de kapper geweest, daar is het matje eraf geknipt. Zag er meteen beter uit inderdaad! Nu is het alweer een stuk gegroeid. Pony wil ik erbij laten groeien, dus steek ik nu steeds weg met speldjes.


Haha, ja en we waren wel in het bezit van prachtige palmboomstaartjes hoor, maar dat mocht niet baten.. :smile: :smile: Maar ik had ook nergens last van hoor en mijn zus was ook ruim 5 kilo bij de geboorte dus het was meer de combinatie van groter/grover kind en weinig haar.. :P :P

En inderdaad, is helemaal goed gekomen bij ons allebei!
<<

Anoniem279

Bericht 21 Apr 2020 10:37

Re: Wanneer vollere bos haar?

Door haar witte haartjes kijk je trouwens ook veel makkelijker op haar hoofdhuid. Ik heb zelf een vrij dunne haardos, maar wel prima bedekt, en ik merk dat ik blond ook al snel denk dat het veel minder is en als ik het bruin verf, ineens veel voller lijkt. Bij lichter haar schemert bij een niet al te dikke bos je hoofdhuid toch al sneller door ofzo.
<<

ChiQ

Bericht 21 Apr 2020 10:48

Re: Wanneer vollere bos haar?

Ah, jouw dochter ziet er zo lief uit Bliss. Ze lijken nog zo klein met van dat vlassige dunnige piekhaar. Vroeger scheerden mijn oma mijn haren af! Ik kreeg daarna supermooi dik haar. Dus misschien even lekker goed kort pixie laten knippen als t kan?
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 21 Apr 2020 10:58

Re: Wanneer vollere bos haar?

J heeft permanent een pony, ook al is ze nog nooit naar de kapper geweest. Er groeit gewoon steeds weer nieuw haar bij en zo wordt het geleidelijk aan dikker. Als ik het optil in haar nek zitten er ook een soort laagjes in.
Ze is nu bijna 3 en het komt tot halverwege haar rug en is nu dik genoeg voor een vlecht. Ze zou wel een keer naar de kapper mogen om de lagen in haar nek wat gelijker te krijgen, maar dat zit er nu even niet in.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 21 Apr 2020 12:49

Re: Wanneer vollere bos haar?

Ik had geen haar op mn hoofd en mijn dochter werd met een dikke bos zwart haar geboren. Het groeide ook ontzettend snel. Nu is het achterlijk lang. Om me heen hoor ik weleens moeders die met allerlei middeltjes in de weer gaan om haar te laten groeien. Doen ze speldjes in dat dunne plukje haar enzo. Ik begrijp dat nooit zo goed. Waarom accepteer je je kind niet gewoon en zie je het vanzelf wel? Het is echt niet iets dat je zelf in de hand hebt. Ik had ook altijd rothaar (en kort) en mn zus dikke, lange pijpenkrullen. Ik vond het als kind echt niet leuks steeds met haar te worden vergeleken.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Apr 2020 13:07

Re: Wanneer vollere bos haar?

Haren groeien niet van speldjes. Het staat vaak wel heel schattig, dus daarom lijkt me ;)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Apr 2020 13:15

Re: Wanneer vollere bos haar?

Hier ook nog steeds weinig haar, 1.5 jaar. Mijn zusje heeft echt erg mooi en (te) dik haar en had tot haar 4e bijna geen haar.

Afscheren heb ik op mijn werk ook wel eens gezien bij kinderen maar niet iedereen krijgt dan een mooiere bos. Heb je het wel eens laten knippen? Dan oogt het ook altijd anders vind ik. Niet meer zo piekig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Apr 2020 13:29

Re: Wanneer vollere bos haar?

Knippen heb ik dus één keer laten doen, maar niet haar pony. Die is ook nog wel piekerig, maar wil ik erbij laten groeien, dus dat knippen komt nog wel een keer. Pixie cut ga ik sowieso niet doen. Ik kleed haar vaak best wel stoer aan en dan wordt het iets te jongensachtig denk ik. Ik moet maar gewoon geduld hebben!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Apr 2020 13:39

Re: Wanneer vollere bos haar?

Ik vind 't ook helemaal niet storend staan hoor Bliss en vind dat ze juist best veel haar al heeft! Staat enorm cute iig!
Let's discover the world together.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 21 Apr 2020 20:24

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn dochter van 3,5 heeft nog altijd maar een heel dun bosje. Niets mee te beginnen, zo weinig.
Baal ik dus ook echt van, maar ja niets aan te doen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Apr 2020 16:57

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn dochter heeft denk ik hetzelfde haar als jouw dochter. Ze is 5 geworden en het is nog steeds heel dun en wit.

Mijn oudste heeft juist enorm dik haar.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers