Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer vollere bos haar?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Apr 2020 17:05

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn oudste was al ruim 2 voordat het echt wat werd.
Met 2,5 is ze pas voor het eerst naar de kapper geweest.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Apr 2020 17:45

Re: Wanneer vollere bos haar?

Olivia schreef:Mijn dochter heeft denk ik hetzelfde haar als jouw dochter. Ze is 5 geworden en het is nog steeds heel dun en wit.

Mijn oudste heeft juist enorm dik haar.


Oh dat klinkt weinig hoopgevend! ?
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Apr 2020 18:16

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn jongste is ruim 10 en heeft ook nog steeds dun, slap en wit haar. Al is dat spierwitte nu wel iets minder geworden. Hij was ook zo wit als jouw dochter.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem308

Bericht 22 Apr 2020 23:27

Re: Wanneer vollere bos haar?

Mijn dochter is ook niet echt geweldig qua haar. Dun, pluizig. We hebben het een keer geknipt aan de achterkant. Maar ik wacht nog op de flinke bos.

Zoontje van 1 maand is veel donkerder en die heeft mij een bos ?
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers