Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Animal Crossing New Horizons

<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 12 Nov 2021 23:41

Re: Animal Crossing New Horizons

Wij (dochter en ik) spelen het nog steeds, nu met de nieuwe betaalde update weer extra. Wij hebben alle fruitsoorten, behalve peren, dus ik wil wel codes uitwisselen.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 12 Nov 2021 23:51

Re: Animal Crossing New Horizons

Maan schreef:Wij (dochter en ik) spelen het nog steeds, nu met de nieuwe betaalde update weer extra. Wij hebben alle fruitsoorten, behalve peren, dus ik wil wel codes uitwisselen.


Leuk ik stuur je een pb morgenochtend met mijn code. Pb je me jouw code ook? 😄
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 12 Nov 2021 23:56

Re: Animal Crossing New Horizons

Leuk, ga ik doen!
<<

Anoniem323

Bericht 13 Nov 2021 06:18

Re: Animal Crossing New Horizons

Ja wij spelen ook nog!
Ik heb ook alle fruit maar ook als van de moestuin dus als je iets nodig hebt, laat maar weten!
Ik vind de nieuwe update wel leuk, ik ga binnenkort de betaalde versie doen, eerst moet deze niet meer interessant zijn, dan blijft het leuk.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 13 Nov 2021 08:57

Re: Animal Crossing New Horizons

Calathea schreef:Ja wij spelen ook nog!
Ik heb ook alle fruit maar ook als van de moestuin dus als je iets nodig hebt, laat maar weten!
Ik vind de nieuwe update wel leuk, ik ga binnenkort de betaalde versie doen, eerst moet deze niet meer interessant zijn, dan blijft het leuk.


Leuk! Mag ik jouw vriendencode ook via pb? 😄
Dat werkt trouwens alleen als je online speelt, anders kun je niet bij andere eilanden op bezoek of bezoekers ontvangen.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 13 Nov 2021 09:08

Re: Animal Crossing New Horizons

Leuk! Ik heb het spel sinds een paar weken en ben nog steeds enthousiast. Elke avond toch altijd even tijd vrij maken om te spelen:)

Ik ben ook nog op zoek naar andere fruitsoorten dan peren en perziken. Die kan je denk ik alleen krijgen door eilanden van anderen te bezoeken hè? Is er iemand die ook met mij codes wil uitwisselen? Ik heb peren, pompoenen, perziken en kokosnoten in de aanbieding voor nu.
♡2015
♡2018
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 13 Nov 2021 09:27

Re: Animal Crossing New Horizons

Bronx schreef:Leuk! Ik heb het spel sinds een paar weken en ben nog steeds enthousiast. Elke avond toch altijd even tijd vrij maken om te spelen:)

Ik ben ook nog op zoek naar andere fruitsoorten dan peren en perziken. Die kan je denk ik alleen krijgen door eilanden van anderen te bezoeken hè? Is er iemand die ook met mij codes wil uitwisselen? Ik heb peren, pompoenen, perziken en kokosnoten in de aanbieding voor nu.



Speel je ook online?
Ik zal je mijn vriendencode sturen!
Dan kun je elkaar als vriend op de switch toevoegen en dan bij het vliegveld kiezen voor bij een vriend op bezoek.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 13 Nov 2021 09:34

Re: Animal Crossing New Horizons

Believe schreef:

Speel je ook online?
Ik zal je mijn vriendencode sturen!
Dan kun je elkaar als vriend op de switch toevoegen en dan bij het vliegveld kiezen voor bij een vriend op bezoek.


Nog niet, maar dat regel ik vanavond even. De kinderen vragen nu even mijn aandacht;)

Ik pb je wanneer ik mijn code heb!
♡2015
♡2018
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 17 Dec 2021 15:10

Re: Animal Crossing New Horizons

Ik heb het spel ook sinds gister. En zou ook wel wat rond willen kijken bij andere.

Zelf zit ik op een eiland met kersen. En heb kokos en perenbomen geplant. Die zijn nog niet volgroeid.

Wie vrienden wil worden mogen ee pb sturen met hun vriendcode. Dan stuur ik die van mij ook door.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 20 Dec 2021 12:40

Re: Animal Crossing New Horizons

Raven schreef:Ik heb het spel ook sinds gister. En zou ook wel wat rond willen kijken bij andere.

Zelf zit ik op een eiland met kersen. En heb kokos en perenbomen geplant. Die zijn nog niet volgroeid.

Wie vrienden wil worden mogen ee pb sturen met hun vriendcode. Dan stuur ik die van mij ook door.


Wat leuk!
Ik speel het niet dagelijks, maar je mag mij je code wel sturen, dan kunnen we elkaar toevoegen.

Ik ben langzaam mijn eiland helemaal opnieuw aan het opbouwen. Leuk om te doen, maar kost wel veel tijd.
Heb alles al verplaatst, paden gemaakt/mooie entree gemaakt en wat leuke hoekjes ingericht, o.a. een postkantoor, bijenfarm, speeltuin, promenade/zitjes bij de winkels, zwembad, moestuin, kweekveld voor bloemen & 2 regenboog bloemenvelden.
Ben nu bezig met een bibliotheek.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem323

Bericht 20 Dec 2021 17:16

Re: Animal Crossing New Horizons

Raven schreef:Ik heb het spel ook sinds gister. En zou ook wel wat rond willen kijken bij andere.

Zelf zit ik op een eiland met kersen. En heb kokos en perenbomen geplant. Die zijn nog niet volgroeid.

Wie vrienden wil worden mogen ee pb sturen met hun vriendcode. Dan stuur ik die van mij ook door.


Je mag bij mij komen kijken maar het is niet veel bijzonders. Mijn kinderen veranderen het net zo snel als ik 😂
Ik kan je wel helpen aan alle fruit en groenten soorten als je wil.
<<

Anoniem323

Bericht 20 Dec 2021 17:16

Re: Animal Crossing New Horizons

Ow en ik heb echt een stuk of 90 diy's dubbel, die mag je hebben als je wil.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 21 Dec 2021 12:03

Re: Animal Crossing New Horizons

Wat leuk ik ga vanavond mijn code sturen.

Ik ben nog lang niet zover als jullie 😅. Wel verslaafd eraan😬
Wij hebben tot nu toe alleen kokosnoten en peren gevonden. Ons eiland heeft kersen.
Van de vissen/insecten/diepzeewezens hebben we wel al best een aantal gevonden. Daarvoor zullen we wel nog een jaartje moeten spelen om alles te krijgen natuurlijk.

Hier spelen wij ook met zijn drieën op een eiland.
Mijn man en ik spelen samen. Maar onze zoon doet ook maar wat. Tot nu toe alleen maar vissen en wat rond duiken. Verder eet hij ook alle kersen op🙈
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem323

Bericht 21 Dec 2021 16:37

Re: Animal Crossing New Horizons

Ik speel inmiddels een jaar en heb nog niet alle vissen, insecten en diepzeewezens. Dat doe ik niet zo heel vaak 🙈
Ik heb van het weekend toevallig alle dubbele fossielen verkocht omdat mijn opslag vol zat maar zal eens kijken wat ik nog heb, zal alles eens klaar leggen en dan kan je het ophalen.
De diy's kan je meteen leren, hoef je niet zo vaak op en neer te vliegen. En dan neem je de dubbele mee voor jouw zoon.
Dit spel is wel verslavend hoor!
<<

Anoniem323

Bericht 10 Feb 2022 21:48

Re: Animal Crossing New Horizons

Ik ben de afgelopen dagen op treasure islands geweest. Dat schiet op!
Ik heb nu alle fossielen (had ik al) en kunst.
Ik moet nog 19 diy's en heb max klingels. Vooral dat laatste is fijn aangezien ik zowel voor mij als de kinderen geld moet verdienen.
Heb ook nog extra materialen opgepikt dus ik kan mijn eiland gaan aankleden.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 11 Feb 2022 09:34

Re: Animal Crossing New Horizons

Oh dat ken ik helemaal niet! Wat is dat voor eiland en hoe kom je daar? Met het vliegtuig?
Alle fossielen heb ik al een tijd compleet, maar kunst nog niet.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem323

Bericht 12 Feb 2022 21:15

Re: Animal Crossing New Horizons

Ja via het vliegveld. Met een dodo code die ik van een fb groep heb (de code verandert dus iedere keer). Ze heeft 3 eilanden dus veel te vinden!
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 15 Feb 2022 17:28

Re: Animal Crossing New Horizons

Calathea schreef:Ja via het vliegveld. Met een dodo code die ik van een fb groep heb (de code verandert dus iedere keer). Ze heeft 3 eilanden dus veel te vinden!


Oh wat grappig zeg! Zit je in een soort Animal Crossing FB groep?
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Feb 2022 18:54

Re: Animal Crossing New Horizons

Believe schreef:
Calathea schreef:Ja via het vliegveld. Met een dodo code die ik van een fb groep heb (de code verandert dus iedere keer). Ze heeft 3 eilanden dus veel te vinden!


Oh wat grappig zeg! Zit je in een soort Animal Crossing FB groep?


Er is ook een website waar op iedereen die wil met een dodo code zijn eiland kan open zetten.
Je kan zelf je eiland ook open zetten als bijvoorbeeld je een mooie prijs hebt voor de knollen in de winkel.

https://turnip.exchange/

Het werkt vrij gemakkelijk, je kiest een eiland uit op de site, gaat in de wachtrij staan en als je aan de beurt bent krijg je een dodo code en kan je vliegen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem323

Bericht 15 Feb 2022 23:11

Re: Animal Crossing New Horizons

Ik doe het inderdaad via een fb groep, een Amerikaanse. Zijn vaak 3 treasure islands open.
Moet je maar eens kijken acnh zen giveaways and games.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 21 Mrt 2022 08:19

Re: Animal Crossing New Horizons

Even een upje: Ik heb gisteren het spel gekocht en voor het eerst gespeeld. Als je op het eiland aankomt, wordt dan gezegd dat je eerst even een uitleg krijgt van de leider (of ik weet even niet hoe dat heet). Dan ga ik daar dus op staan wachten maar dan gebeurt er niets? Ik heb denk ik wel een halfuur gewacht, nog wat doelloos heen en weer gelopen op het eiland, maar niets. Doe ik iets verkeerd, moet ik geduld hebben, of is het een vastloper?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Mrt 2022 08:55

Re: Animal Crossing New Horizons

Je moet dan naar de tent lopen en Tom Nooks zoeken
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 21 Mrt 2022 13:03

Re: Animal Crossing New Horizons

Als je Tom ziet dan ga je vlak bij hem staan en druk je volgens mij op A dan gaat hij tegen je praten.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 21 Mrt 2022 14:55

Re: Animal Crossing New Horizons

Hmm… ik dacht dat ik daar alles al geprobeerd had, ook elke knop ingedrukt enzo. Vanavond nog een keer proberen, of hij deze keer wel met me wil praten 😅
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 21 Mrt 2022 17:36

Re: Animal Crossing New Horizons

Haha ja anders heeft ie mss persoonlijke issues met je :haha: maar Tom Nook is eigenlijk altijd wel aardig :D. Geef iedereen vooral waar ze om vragen dan kom je lekker snel vooruit in het spel. Als je bewoners boos wilt maken kun je ze besluipen met je net en ze ermee slaan maar zelfs na die boosheid kunnen ze nog steeds dikke vriendjes met je worden :haha:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron